Amstelquote:
Het was de eerste start na 4 jaar stilgestaan te hebben, hequote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Amstel,met Grolsch had hij in één keer gelopen .
Zag je hoe hij protesteerde op 0.28![]()
Betwijfel trouwens of hij op 8 pitten loopt ,het lijkt wel een kromhout
P.S Wat is je compressie ?
In dat flesje zit benzinequote:Op zaterdag 15 december 2012 10:55 schreef vosss het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waarom gooi je er bier in?
Wel een toffe auto verder, ben benieuwd als ie klaar is
Dacht dat jij bij de kapper was geweest ?quote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Compoantje het volgende:
Zaterdagmiddag hebben we in de Javelin gereden.
Hij loopt nog niet zoals het moet. Hij moet nog beter afgesteld worden. En de accu was op den duur ook leeg omdat de dynamo nog gefixt moet worden, maar hij rijdt tenminste.
Er zit een automatische versnellingsbak in waar we de olie net in hadden gegoten, dus vandaar dat ie in het begin even moeizaam ging.
Vandaag nog even weer in de schuur gekeken, en hij lekt nergens vloeistoffen. Ook een goed teken dus.
Ja, het wordt alweer langquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij de kapper was geweest ?
Haha, ja. Komt goedquote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
En het hele dorp heeft nu ook meteen een schijthekel aan die irritante claxon![]()
Maak dat ding effe sneller of sloop hem eraf
Nog niet heel veel sinds de laatste keer.quote:
In 1969? Dat lijkt mij niet...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef Compoantje het volgende:
Ja, dit is een Karmann, zijn in de Karmann fabriek te Duitsland gebouwd in de hoop meer verkopen te krijgen op de Europese markt. Alleen gebeurde dit niet, want er waren minder zware, goedkopere en snellere alternatieven zoals de Mercedes AMG, BMW M etc.
Sportievere/luxere modellen van de gewone Duitse sedans en coupé's die er op dat moment te krijgen waren, zoals de BMW 2800, Mercedes W111 3,5, 4,5 280SEL, etc.quote:
O, op die manier... Nee, dat is wat anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:19 schreef Compoantje het volgende:
Sportievere/luxere modellen van de gewone Duitse sedans en coupé's die er op dat moment te krijgen waren, zoals de BMW 2800, Mercedes W111 3,5, 4,5 280SEL, etc.
De M's en AMG's van tegenwoordig.
Plectrumquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Compoantje het volgende:
Wie weet wat voor ding dit is:
[ afbeelding ]
Het is een blauw aluminium plaatje dat met een schroefje op de carburateur vast zit. Waar gaat dit voor?
We gaan de komende weken weer verder met de motorrevisie. We hopen deze zomer klaar te zijn.We hebben namelijk alleen maar tijd op vrijdag en zaterdag.
Daar kun je wat aan doen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef Darkomen het volgende:
Lekker bezig!ik mis sleutelen aan Amerikaanse auto's
gewoon kortere veren pakken, geen schroefsetjes oid op de plaats van de schokbreker monteren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Compoantje het volgende:
Compressietest hebben we het apparatuur niet voor, maar dit gebeurd sowieso nog.
Ik heb nog even een vraagje aan jullie:
We hebben nieuwe schokbrekers nodig, nu moet de Javelin ook verlaagd worden, dus willen we gelijk een schroefsetje eronder monteren.
De Javelin heeft standaard een veerpoot en schokbreker, apart van elkaar.
Ik zie op internet foto's zoals deze:
[ afbeelding ]
Alleen een coilover op de plaats van de schokbreker. Betekend dit dat de normale veerpoot gewoon weg is?
Of moet je de coilover ipv de schokbreker monteren, en een verlagingsveer op de plek van de originele veer?
Ik zie wel complete onfhankelijke systemen voor een Javelin, maar dan ben je ¤3500,- verder. En wij willen gewoon een simpele verlaging. Hoe is dit het goedkoopste op te lossen?
Maar ik zou dan ook andere dempers moeten hebben die bij de kortere veren passen. Ik denk wel dat ie 5-10cm omlaag moet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef -niemand- het volgende:
[..]
gewoon kortere veren pakken, geen schroefsetjes oid op de plaats van de schokbreker monteren.
dan krijg je allemaal vreemde krachten op de carosserie te staan. als je pech hebt scheurt zelfs je schokbrekertoren uit. (nu zal dit bij een ammy niet zo'n vaart lopen. maar bij een opel is dit al vaker fout gegaan)
of je moet verstevigingen in de schokbrekertoren gaan maken. dan kan het wel weer enigzins verantwoord. maar ik vermoed dat het meeste custom moet gaan worden dus duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |