Juist als je gaat touren zou ik een goede en comfortabele auto willen hebben.. autocross boeit het geen hol aangezien je daar je auto toch kapot rijdtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Compoantje het volgende:
Ja, alle onderdelen komen er nog op en aan, maar zoveel lager komt ie niet te liggen hoor, ik denk dat dat hooguit een cm is.
Het is de bedoeling dat ie laag ligt, ongeveer zoals op de photoshop.
Het maakt niet veel uit of ie ook de wegligging van een ProTouring auto heeft, aangezien ik er geen autocross mee ga rijden maar gewoon ga touren etc.
Ik heb dus liever een niet te dure verlagingsset, dus liever geen complete airride o.i.d. rondom.
Nee, ProTouring autocross:quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef invine het volgende:
[..]
Juist als je gaat touren zou ik een goede en comfortabele auto willen hebben.. autocross boeit het geen hol aangezien je daar je auto toch kapot rijdt
Het simpelste is dan om de schommels achter in te korten en of /aan weerszijde van de achteras een blok tussen de langere veerstroppen te monteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Compoantje het volgende:
Ja, alle onderdelen komen er nog op en aan, maar zoveel lager komt ie niet te liggen hoor, ik denk dat dat hooguit een cm is.
Het is de bedoeling dat ie laag ligt, ongeveer zoals op de photoshop.
Het maakt niet veel uit of ie ook de wegligging van een ProTouring auto heeft, aangezien ik er geen autocross mee ga rijden maar gewoon ga touren etc.
Ik heb dus liever een niet te dure verlagingsset, dus liever geen complete airride o.i.d. rondom.
We deden iets verkeerd met het ontluchten en hij lekte nog op een bepaalde plek.quote:
Haha, ja dat was m'n vaderquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef Executioner het volgende:
Jammer dat hij niet startte. Misschien lukt het de volgende keer wel als je net zolang doorstart als je in bovenstaand filmpje je tong buiten boord houdt.
Was inderdaad geen vonk. Er stond geen stroom op de bobine.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef JerryLee het volgende:
zou het met ether proberen ,maar volgens mij heb je geen vonk
Zou nog (een paar) demontabele benzinefilters voor de carburateur zetten .quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Compoantje het volgende:
[..]
[..]
Was inderdaad geen vonk. Er stond geen stroom op de bobine.
Nee, we hebben voor nu een jerrycan met benzine aangesloten als benzinetankquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Zou nog (een paar) demontabele benzinefilters voor de carburateur zetten .
[ afbeelding ]
Aangenomen dat je de tank hebt afgetapt en leidingen doorgeblazen ,kan er toch heel wat troep meekomen .
benzinefilter haal je sneller uit elkaar ,dan een carburateur (in november)
en je visualiseert je probleem
...en ik weet niet hoelang die heeft stilgestaan ,maar anders eerst oliedruk opbouwen ,voor je hem vonk geeft.
Sloeg ie ook in 1x aanquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, we hebben voor nu een jerrycan met benzine aangesloten als benzinetank
Hij heeft nu denk ik een paar jaar stilgestaan na de laatste keer dat ie gelopen heeft.
Hij startte toen trouwens in 1x.
Hij deed het goed, V8 lawaai.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
en toen? roken of lawaai?
APK zijn we ook niet bang voor, het is meer de RDW keuring. Daar mag het namelijk niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Djurres het volgende:
Correctie, sidepipe mag, mits de uitlaat aan de zijkant van de auto, achter de laatste deur uitkomt. Ze mag niet meer dan 3 cm uitsteken ten opzichte van de spatborden van de auto, en mag geen scherpe delen bevatten. Dan is het gewoon een goedkeur.
Verder, uitlaat moet ofc gasdicht zijn, en deugdelijk bevestigt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |