Misschien als ik het ziequote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb t boekje van Snoopy gisteren naar je verzonden, misschien vind je t ook bijzonder dat ik net een boterham met pindakaas had gegeten tijdens het afwerken van de laatste pagina.
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Kyara, er komt eerdaags een envelop bij je aan. Daarin zit de envelop die hoort bij het boekje van Ophelia.
nee hoor, het is gewoon de envelop die Ophelia naar mij stuurde, maar die bijna een week nodig had om er te komen, en toen had ik haar boekje dus al verstuurd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.
nou, t boekje dus graag ín die envelop!!! die is er speciaal voor bedoeld om vanaf nu t boekje te versturenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, die doe ik er dan gewoon bij en ik stuur zowel het boekje als de envelop weer door naar Simmu.
Tenzijn de post weer kuren heeft en de envelop er niet voor zaterdag is.....
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, nu begrijp ik je![]()
ik dacht dat Ophelia nog inspiratie had nadat ze haar boekje al verstuurd had, een soort appendix of zo![]()
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlakquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Boekje van Snoopy is hier gearriveerd KD! Geen bijzondere gevoelens, maar het ruikt wel lekker
Wat mij betreft prima, kan ik er misschien al mee aan de slag als ik hem zaterdag al binnen zou hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:44 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet; is het erg als ik het boekje morgen vast op de post doe? we gaan een weekje weg
Alles best, zolang er maar geen pindakaas aan- of in zitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |