Ja, geen stress! Er is een groepje wat in probeert te lopen en sommige zijn ongeduldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind een meet echt een leuk idee! Dus ik ben voor. Weet alleen nog niet wanneer ik op vakantie ga.
Zeg, ik hoeft toch volgendenweek maandag weer te sturen toch hè?
Is het geen optie dat je Kyara de maten van de bladzijden doorgeeft en iets later stuurt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind een meet echt een leuk idee! Dus ik ben voor. Weet alleen nog niet wanneer ik op vakantie ga.
Zeg, ik hoeft toch volgendenweek maandag weer te sturen toch hè?
Ja, maar het is een vrij grote groep en dat lukt toch nooit om een datum te prikken dat echt iedereen (die wil) kan! Is de ervaringquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mss wel, maar nog meer RR topics hoeven voor mij ook niet echt. Er is al een animo-topic voor mensen die ook nog willen.
Maar mss moeten we het nog maar even laten rusten.
Ik dacht 'we prikken een (soort van) neutrale datum' nu de meeste agenda's nog leeg zijn, maar ook dat blijkt al lastig genoeg.
aksjun! Ik heb ze!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i have a winner,.
gekleurde nietjes
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]ja maar... nou heb ik een verkeerde naam in je boekje gezet ....
Gelukkig ben jij nog steeds jij
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
HandigeHarriet dat meen je niet! Is hij er nog steeds niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |