Bij ons komt de reclame altijd op die manierquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef moussy het volgende:
hier is paard met wagen en autipas aangekomen
nou en, jouw probleemquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat is autipas? Ik heb het nu al 2 keer gelezen hier, maar geen idee van de betekenis. Of is het een typo?
* SummerBreeze heeft geen zin om Google aan te slingeren, want mobiel
Iemand anders die even wil zeggen of het een typo is?quote:
Als je Moussy's omschrijving van haar postbodequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Iemand anders die even wil zeggen of het een typo is?
Ben er inmiddels wel achter dat het in het geval van geen typo een "bewijs"pasje voor autisten is.
Makes sense
Wat fijn!! Kan ik weer zonder stress gaan slapen. Was al bang dat ik er toch een verkeerd adres op had geschreven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Jaaaa, hier zat het ook bij de post![]()
Wat een leuk boekj, Susie en wat heeft Yp er wat leuks van gemaakt!
Maar, lezen is moeilijk op een mobiel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als je Moussy's omschrijving van haar postbodehad gelezen, dan had je geweten wat het is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Jaaaa, hier zat het ook bij de post![]()
Wat een leuk boekj, Susie en wat heeft Yp er wat leuks van gemaakt!
Zeg, ga je lekker? Heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar, lezen is moeilijk op een mobiel!
Nein! Ik denk dat ze het hebben overgeladen in een trekschuit. Of de muilezel staatte bokken. Fucking hell, hoe moeilijk kan t zijn, van Brabant naar Friesland?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Buuf, is de paard-en-wagen-postbode al gearriveerd?
Ik zag het, maar pas nadat ik Google had geraadpleegd snapte ik het. Beetje duf vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef flowerbox het volgende:
SB, moussy schreef onderstaande over haar postbode:
[i]Ik ben wel blij met onze postbode met autipas, die komt op vaste tijden, slaat geen dag over en belt aan bij doosjes, heeft ie meteen een praatje, ( hij loopt de post voor zn sociale contacten ) [/i]
Volgende keer kom ik hem maar brengen op mijn vrije dag denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nein! Ik denk dat ze het hebben overgeladen in een trekschuit. Of de muilezel staatte bokken. Fucking hell, hoe moeilijk kan t zijn, van Brabant naar Friesland?
Nah! Gezellig!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik hem maar brengen op mijn vrije dag denk ik![]()
Gekaanstekerij!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben heerlijk bezigde 2e penis is ook helemaal af nu
wil je ook een penis dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |