Op Cu2day & Cu2Night had je speciale seks vragenlijstenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk op t einde de seksvragen. De enige die (op die leeftijd) nog beetje interessant waren
Kut, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
huisdieren: mun broertjuhh HAAHHAAHHAAHAH
quote:Naam:
Nickname:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je:
Hobby's:
Broers/zussen:
Heb je verkering/een relatie:
Piercing:
Tattoo:
Vakantieland:
Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
Wie zou je graag ontmoeten:
Wie bewonder je enorm:
Meest sexy personen:
Favoriete slaapkledij:
Favoriete auto:
Favoriete film:
Favoriete muziek:
Favoriete stad:
Favoriete knuffel:
Favoriete geurtje:
Favoriete week/maandblad:
Favoriete geluid:
Favoriete TV-series:
Favoriete schrijver:
Favoriete troetelnaam:
Wat staat er op je mouse pad:
Wat ligt er onder je bed:
Lievelingskleur:
Lievelingslied allertijden:
Lievelingslied op dit moment:
Lievelingseten:
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
Lievelingscijfer:
Wat vind je het mooist aan jezelf:
Welke deodorant gebruik je:
Welke schoenen draag je het liefst:
Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
Het meest beschamende moment van je leven:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
Wat doe je in het weekend:
Welk vak doe/deed je niet graag op school:
Je Ontbijt:
Wat eet je absoluut niet graag:
Huisdieren:
Lachen of dromen:
Serieus of grappig:
Snel of traag:
Alleenstaand of relatie:
Simpel of ingewikkeld:
Cremeren of begraven:
Sex of alcohol:
Lang opblijven of vroeg naar bed:
Licht of donker?:
Spreken of zwijgen:
Grote of kleine vrouwen/mannen:
Krant of weekblad:
Knuffel of een kus:
Gelukkig of triestig:
Leven of dood:
Fuif of discotheek:
Links of rechts:
Saus erop of ernaast?:
Bruin of blond:
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
Geloof je in reïncarnatie:
Bestaan buitenaardse wezens:
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:
Bestaat de ware:
Hoeveel kinderen wil je:
Waar kan je niet tegen:
Het beste gevoel ter wereld:
Het slechtste gevoel ter wereld:
Waar ben je bang voor:
Word je soms emotioneel:
Huil je tijdens films:
Droombezigheid als je ouder bent:
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
Als welk dier zou je terug willen keren?
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt:
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen:
Wat vind je van CU2:
Wat mis je nog aan CU2:
Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
Wat doe je nog meer op de pc naast CU2:
Mis je een vraag:
Dat was toch voor homo's?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Op Cu2day & Cu2Night had je speciale seks vragenlijsten
"Het kreunende geluid van een klaarkomende geliefde."quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef thatday het volgende:
Favoriete geluid: een ontvangen smsje (STANDAARD!)
shit je hebt het doorquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:59 schreef thatday het volgende:
Ik snap nu pas waarom er na een dagje werken ineens 5 nieuwe topics zijn geweest.. jullie gaan hard!
Oooh, prachtig zo. Niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:59 schreef shifto het volgende:
Verander die TT niet zo vaak, kan dat plaatje neit blijven painten
Die is niet zo te googlen.. sorryquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Op Cu2day & Cu2Night had je speciale seks vragenlijsten
En zo word je een echte fokker!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef thatday het volgende:
Jullie leven gewoon op Fok he.. sickmaar vind het wel fijn zo op goede vrijdag. Ga vandaag ook leven als een kluizenaar
Momenteel leef ik op m'n werk hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef thatday het volgende:
Jullie leven gewoon op Fok he.. sickmaar vind het wel fijn zo op goede vrijdag. Ga vandaag ook leven als een kluizenaar
Ik ga hem invullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb een zakelijke Blackberry.
Ben ik nu ook een sletje?
Dat was je al .. ook zonder BBquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
Ja mwuahah niet lief, de lapo maakt de fipOP
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef muhahaha het volgende:
Doe dan in ieder geval die laatste over seks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je bent een gemarteldequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef muhahaha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja, ooit lurkte ik alleenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef thatday het volgende:
Fokken op het werk? Relaxed..
Ik zit(zat) alleen op fok als ik in de metro zit van/naar mijn werk haha. Maar ik rol er zo langzaam in geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef twi het volgende:
Wat, ik zie nu pas mijn icoontje in de OP staan.
Mijn icoontje staat in een OP
Mijne ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef twi het volgende:
Wat, ik zie nu pas mijn icoontje in de OP staan.
Mijn icoontje staat in een OP
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
Jij bent niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder spoilers.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:03 schreef STING het volgende:
Gaan we dan ook al onze vragenlijstjes in de OP zetten achter spoilers?
Inderdaad. En ik mis de "Hoe groot is je pener?"-vraag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Kunnen we de vragen niet filteren dan? Het gros vind ik niet interessant
pener?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik mis de "Hoe groot is je pener?"-vraag.
Pener.quote:
Ik ben meer van het beestje gewoon bij het naampje noemen. En niet een vage look a like ervanquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pener.
Leuk woord. Grappig dat als je er winter voorzet, het heel groot klinkt, maar juist veel kleiner is.
Nopquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent deze niet?
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
Ja dan snap ik waarom je het kut vindquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop(ook niet gekeken, vind het vast niet leuk
)
Nee.. lul en kutquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pener en vagijn sitting in a tree.
Gewoon kut en lul dus?
Wat gebruik jij voor woorden voor het mannelijke en vrouwelijke geslachtsorgaan?quote:
Ook tijdens de seks? Dan klinkt het te gentlemen achtig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van het beestje gewoon bij het naampje noemen. En niet een vage look a like ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Op het moment dat ze mij zou vraen of ik mijn oener wel even uit mijn broek wil halen zou ik haar ermee om de oren slaan, en daarna weglopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook tijdens de seks? Dan klinkt het te gentlemen achtig.
Geachte heer, zal ik zo vriendelijk zijn uw ercte penis in de mond te nemen, of wilt u hem liever in mijn vagina deponeren?
Nou, ik vind NEUK ME IN MN KUT dan weer veel te banaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor woorden voor het mannelijke en vrouwelijke geslachtsorgaan?
[..]
Geachte heer, zal ik zo vriendelijk zijn uw ercte penis in de mond te nemen, of wilt u hem liever in mijn vagina deponeren?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef ovoxo het volgende:
Ik hou ook van jou schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het moment dat ze mij zou vraen of ik mijn oener wel even uit mijn broek wil halen zou ik haar ermee om de oren slaan, en daarna weglopen
Ik ben niet zo van het geslachtsdelen benoemen tijdens de seksquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
quote:
Haha, ik zou ook wel raar opkijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het moment dat ze mij zou vraen of ik mijn oener wel even uit mijn broek wil halen zou ik haar ermee om de oren slaan, en daarna weglopen
"Neuk me" volstaat vaak welquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik vind NEUK ME IN MN KUT dan weer veel te banaal
Dat is nog steeds beter dan formeel pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind NEUK ME IN MN KUT dan weer veel te banaal
Haha.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het geslachtsdelen benoemen tijdens de seks
Ik ook niet, maar een grapje af en toe moet kunnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook niet spraakzaam tijdens seks
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik praat af en toe.. of praat.. commandeer is het dan meer
Een echte maagd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef ovoxo het volgende:
Jullie hebben allemaal al seks gehad. Zou niet weten wat ik zou doen.
Ooh gurrll, nu ze weten dat je maagd bent kom je helemaal niet meer van ze afquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben pas 17, kon iedereen wel raden denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooh gurrll, nu ze weten dat je maagd bent kom je helemaal niet meer van ze af
Ik zou me gewoon hard in mijn kut laten neukenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef ovoxo het volgende:
Uhm.. nee niet meer in deze tijd (of de mijnequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben pas 17, kon iedereen wel raden denk ik.
Nou, in deze tijden, je wil ze de kost niet geven hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben pas 17, kon iedereen wel raden denk ik.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een grapje af en toe moet kunnen
Neh, ik wacht liever.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon hard in mijn kut laten neuken
Ik snap die fascinatie met maagden nooit zo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooh gurrll, nu ze weten dat je maagd bent kom je helemaal niet meer van ze af
Jij rijd toch ook liever een nieuwe auto?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met maagden nooit zo.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zeker.
Had ooit een meisje dat HARDER bleeeeef schreeuwen. HARDER HARDER HARDER HARDER OJAAA HARDER
Toen na een tijdje ben ik gestopt en zei ik: HET IS GODVERDOMME EEN SPIER HOOR, GEEN KLOPBOOR!
Ik vond het erg geestig maar zij had geen zin meer.
Niet als dat betekent dat de deur eerst stroef opengaat en ik er in het begin niet harder dan 30 mee mag rijden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij rijd toch ook liever een nieuwe auto?
Alpha male, eerste die haar bevangt met zijn penis, alleen voor hem, yada yadaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met maagden nooit zo.
Je wil toch ook geen kok die nog nooit gekookt heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. nee niet meer in deze tijd (of de mijne)
Hm nouja, het maakt me niet uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, in deze tijden, je wil ze de kost niet geven hoor
Ik heb liever iemand met ervaringquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
HOAX je penis is geen spier maar een zwelllichaam
Second that. Maar voor vrouwen is het sowieso anders.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Second that. Maar voor vrouwen is het sowieso anders.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik geloofde wel in de ware maar dat is nu een beetje weg
Het was de ware niet. Die komt echt welquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik geloofde wel in de ware maar dat is nu een beetje weg
De hond uitlaten is leuk, maar elke keer weer naar puppycursus niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook. Ontmaagden is romantisch maar daarna alle trucjes leren = vermoeiend.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was de ware niet. Die komt echt wel
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hond uitlaten is leuk, maar elke keer weer naar puppycursus niet.
Ja, denk het ook. I don't care eigenlijk, misschien krijg ik wel een ONS ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was de ware niet. Die komt echt wel
Lijkt me niet anders. Voor een man is het volgen mij ook erg prettig als iemand de plekjes weet, de technieken en zich gewoon kan laten gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Second that. Maar voor vrouwen is het sowieso anders.
Dat zou ik toch niet doen. Tenzei je er totaal geen waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. I don't care eigenlijk, misschien krijg ik wel een ONS ofzo
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders. Voor een man is het volgen mij ook erg prettig als iemand de plekjes weet, de technieken en zich gewoon kan laten gaan.
Kom je weer op die fascinatie van sommige mannen met maagden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders. Voor een man is het volgen mij ook erg prettig als iemand de plekjes weet, de technieken en zich gewoon kan laten gaan.
Ik hecht er geen waarde meer aan, het zal wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet doen. Tenzei je er totaal geen waarde aan hecht.
Ligt eraan wie de ons is. Had een soort van vriendje, maar ik durfde niets doen hield hem aa het lijntje .Even later had ik iemand leren kenne, was ook niets bijzonders, maar na vier dagen was het gebeurd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet doen. Tenzei je er totaal geen waarde aan hecht.
Ja, maar zij vinden het wel superdupercool als zij het meisje mogen ontmaagden. Die ene keer dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Definitelyquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:22 schreef shifto het volgende:
Paar meisjes ontmaagd maar dat is echt geen feest hoorLiever eentje die al weet hoe het werkt
Meisje wat mij ontmaagde vond dat anders wel een hele happening hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar zij vinden het wel superdupercool als zij het meisje mogen ontmaagden. Die ene keer dus.
En vrouwen hebben daar andersom vrijwel niets mee.
True, maar een random ONS is niet echt handig, een gast die gewoon goed wil neuken n al teveel gezopen heeft ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de ons is. Had een soort van vriendje, maar ik durfde niets doen hield hem aa het lijntje .Even later had ik iemand leren kenne, was ook niets bijzonders, maar na vier dagen was het gebeurd.
Was er blij om. Scheelde een hoop gedoe erna.
Ja mannen zijn raar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar zij vinden het wel superdupercool als zij het meisje mogen ontmaagden. Die ene keer dus.
En vrouwen hebben daar andersom vrijwel niets mee.
Dat heb ik ook maar dat is een mentaliteit die ik toch liever niet aan een maagd op wil dringenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben all for seks hebben wanneer je dat zelf wil. Of dat nu de verkering van 3 jaar is of uiteindelijk toch een one night stand, lekker boeiend.
Een ONS kan ook zijn met een goede vriend van je of iemand die je al wat langer kent en weet dat je maagd ben en allesquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
True, maar een random ONS is niet echt handig, een gast die gewoon goed wil neuken n al teveel gezopen heeft ofzo.
Je moet wel iemand hebben die dan een beetje lief en voorzichtig en fijn is.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een ONS kan ook zijn met een goede vriend van je of iemand die je al wat langer kent en weet dat je maagd ben en alles
Ja, idd. Of FWB?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een ONS kan ook zijn met een goede vriend van je of iemand die je al wat langer kent en weet dat je maagd ben en alles
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Meisje wat mij ontmaagde vond dat anders wel een hele happening hoor.Trots dat ze was
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenIk zou spontaan opdragen van de moeilijke kop die ze dan trekken
Ik vind dat écht niet aantrekkelijk. Een man moet weten wat hij doet, booyahh! Dat is sexy.
Ik had ooit een jongen met ervaring van een paar jaar terug.. die de clit neit eens wist te vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenIk zou spontaan opdragen van de moeilijke kop die ze dan trekken
Ik vind dat écht niet aantrekkelijk. Een man moet weten wat hij doet, booyahh! Dat is sexy.
Wel een keer een ONS gehad met een bekende, was voor haar ook de eerste keer. Ze vond het wel prettig en ik moet zeggen dat het ook helemaal niet vervelend was. Then again, dat was ook niet na een avondje kroeg ofzo, want dan wil je als man gewoon neuken en dan wil je iemand die weet op welke knopjes er gedrukt moet worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dan kan het wel, maar niet een random gast uit de kroeg halen ofzo.
Heb ik zelf trouwens geen ervaring mee. ONS enkel met onbekenden geloof ik.
ja, maar ik raad het niet aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
En al wil ze het wel met een onbekende uit de kroeg doen, dan doet ze dat toch lekker
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had ooit een jongen met ervaring van een paar jaar terug.. die de clit neit eens wist te vinden![]()
![]()
![]()
Alsof het ook rocket science is, dat neukenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenIk zou spontaan opdrogen van de moeilijke kop die ze dan trekken
Ik kan niet zo goed hosselen in de kroeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel een keer een ONS gehad met een bekende, was voor haar ook de eerste keer. Ze vond het wel prettig en ik moet zeggen dat het ook helemaal niet vervelend was. Then again, dat was ook niet na een avondje kroeg ofzo, want dan wil je als man gewoon neuken en dan wil je iemand die weet op welke knopjes er gedrukt moet worden.
Dat is wel heel sneuquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had ooit een jongen met ervaring van een paar jaar terug.. die de clit neit eens wist te vinden![]()
![]()
![]()
Je zou moeten denken dat ze het moeten weten door porno ofzo :pquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu![]()
Hoe kan dat nu in deze tijd nog
Het is ook niet alsof ik een spoor van vrouwen achterlaat als ik naar de kroeg ga, die keren zijn echt op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed hosselen in de kroeg eigenlijk.
Heb nog nooit een random dame uit een kroeg meegenomen.
I know that feel broquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahahaha goddamnquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
M'n vriendin had een vriendje en die duwde er bij de eerste keer gelijk 4 vingers naar binnen... dat was geen pretje.
Dat is niet alleen bij de eerste keer niet leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
M'n vriendin had een vriendje en die duwde er bij de eerste keer gelijk 4 vingers naar binnen... dat was geen pretje.
Zou helemaal hilarisch zijn als hij dan ook nog het verkeerde gat heeftquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ik een spoor van vrouwen achterlaat als ik naar de kroeg ga, die keren zijn echt op 1 hand te tellen
Maar daarvoor ga ik ook niet naar de kroeg. Een enkele keer komt het gewoon zo uit.
Genoeg dames die dat waarderen. Alleen niet gelijk erin raggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou helemaal hilarisch zijn als hij dan ook nog het verkeerde gat heeft
2 om 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou helemaal hilarisch zijn als hij dan ook nog het verkeerde gat heeft
Officieel heb ik dat nooit gedaan. want dan kende ik die persoon of al langer of ergens anders vanquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef thatday het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk, iemand oppikken uit de kroeg. Blegh.
Dat vroeg ik mij ook af.. porno enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu![]()
Hoe kan dat nu in deze tijd nog
You dont sayquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef ovoxo het volgende:
Ze had er 2 weken nog last van, volgens haar. Hij was 'n beetje raar ook..
Dit ging er toch om dat hij zonder warning gelijk 4 naar binnen druktequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice.Idd, dat is ook niet de reden dat ik naar de kroeg ga.
[..]
Genoeg dames die dat waarderen. Alleen niet gelijk erin raggen.Alleen wanneer ze aangeven dat ze dat waarderen.
|Volgens mij is dat de makkelijkste plek om te hosselen. Nou oke naast de seksdates die je op fok kan regelen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Seksdates?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Volgens mij is dat de makkelijkste plek om te hosselen. Nou oke naast de seksdates die je op fok kan regelen natuurlijk
Alsof je een rubberen handschoen aantrekt, zo storefquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit ging er toch om dat hij zonder warning gelijk 4 naar binnen drukte
Gewoon ff in je hand spugenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof je een rubberen handschoen aantrekt, zo storef
Wat een pannenkoek.
Er zitten toch alleen maar kale mannen op FOK!?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, seksdates via FOK! wat een vreugde.
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoals het nu lijkt, heb ik vanavond een date
Voor een vrouw is dat een makkelijke plek. Als man moet je dat herkennen bij een vrouw. Als ik bier ga drinken met vrienden ben ik met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Volgens mij is dat de makkelijkste plek om te hosselen. Nou oke naast de seksdates die je op fok kan regelen natuurlijk
En ik dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zitten toch alleen maar kale mannen op FOK!?
Het is 2012 hè, vrouwen mogen tegenwoordig ook seks hebben als ze dat willen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef thatday het volgende:
Ik word er nooit zo vrolijk van als een vent vraag of ik mee ga naar huis hoor. Vraag me altijd af hoeveel vrouwen daarop in gaan, maar nog best veel dus
We daten wel bij Tenacious Dquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef thatday het volgende:
Ik misschien morgenavond een date, alleen hij is 10 jaar ouder en een kopie van mijn ex. Dus ik denk dat ik toch maar niet bel.
Gewoon zorgen dat je om 3 uur nog in 1 of andere danskroeg bent. De wanhoop stroopt er dan zowat vanaf hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat een makkelijke plek. Als man moet je dat herkennen bij een vrouw. Als ik bier ga drinken met vrienden ben ik met andere dingen bezig.
Kortom: Kappen met subtiele hints maar zeg gewoon dat je wilt neuken
Danku!quote:
Als je ergens niet enthousiast over bent moet je dus niet gaan. Dit klinkt als een rebound.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef thatday het volgende:
Ik misschien morgenavond een date, alleen hij is 10 jaar ouder en een kopie van mijn ex. Dus ik denk dat ik toch maar niet bel.
Ach onzin! Alsof jullie niet naar de vrouwen kijken als je bier drinktquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat een makkelijke plek. Als man moet je dat herkennen bij een vrouw. Als ik bier ga drinken met vrienden ben ik met andere dingen bezig.
Kortom: Kappen met subtiele hints maar zeg gewoon dat je wilt neuken
Klopt, maar ik kan mezelf dan niet eens meer horen praten door het gerammel van de eierstokken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je om 3 uur nog in 1 of andere danskroeg bent. De wanhoop stroopt er dan zowat vanaf hoor
Vast nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Danku!
Ik hoop niet dat die gaat backfiren haha stel het is kut, dan voel ik me dubbel kut
Jonger zoekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan mezelf dan niet eens meer horen praten door het gerammel van de eierstokken.
Gewoon zelf weggaan na de daadquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef thatday het volgende:
dan de volgende ochtend het bed uitgetrapt te worden
Bitch please, als je met mij mag neuken, maak je ook ontbijt gvdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zelf weggaan na de daadKan je nog heerlijk in je eigen bedje slapen
Net alsof ik dat in huis hebquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please, als je met mij mag neuken, maak je ook ontbijt gvd
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben daar toch even anders in, van mij mag je blijven liggen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef thatday het volgende:
@ Harajuku: Uiteraard, blijkbaar zijn er meer vrouwen zo openminded dan ik dacht. Seks is fijn enzo, maar het lijkt mij verschrikkelijk om dat te doen met iemand die je helemaal niet kent en dan de volgende ochtend het bed uitgetrapt te worden
Dusja ik ben er het type niet voor, keur het verder niet af of zo
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Totdat je haar hoofd 's ochtends ziet zonder drank zietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben daar toch even anders in, van mij mag je blijven liggen hoor
*round 2*
Maar 1x meegemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat je haar hoofd 's ochtends ziet zonder drank ziet
Bierbrilquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan ben IK al weg voor het ontbijt hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan we naar mijHoef IK ook niet weg naderhand
Dat zeg je toch alleen als je wilt dat ze optyfenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Herkenbaar
"Nee, ik kan je niks aanbieden. Ik heb niks in huis"
Ik drink nooit, dus ik weet wat ik doequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dan kan ze 's nachts al vertrekken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zeg je toch alleen als je wilt dat ze optyfen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef thatday het volgende:
Haha een vriendinnetje van mij word altijd eerder wakker dan haar ONS (of scharrel), gaat zich dan mooi opmaken en er weer naast liggen en wordt vervolgens zogenaamd wakker
Klinkt als een ex van me lolquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef thatday het volgende:
Haha een vriendinnetje van mij word altijd eerder wakker dan haar ONS (of scharrel), gaat zich dan mooi opmaken en er weer naast liggen en wordt vervolgens zogenaamd wakker
Heb wel eens dat ik dan even m'n makeup onder m'n ogen weghaal zodat ik geen wasbeer lijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef thatday het volgende:
Soms al als je daar aankomt. Oh, die fotos waren toch niet helemaal realistisch.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moeilijk doen.quote:
Wat vreselijk kansloos is datquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:47 schreef thatday het volgende:
Hahhaha oh that would be me! Tijdens de seks voel ik me sexier
Lol.. tja snap thatday wel. Maar nee, hij heeft me naakt gezien en alles. Dan moet ie ook accepteren hoe ik er sochtens uit ziequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:46 schreef Murdera het volgende:
Moeilijk doen.
Net als vrouwen die je de hele nacht hebt uitgewoond, die sochtends stiekem onder de deken zich aankleden zodat je ze niet naakt ziet.
Whut.
Als je dat bij mij doet kan je het ontbijt vergeten hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef thatday het volgende:
Is toch een andere gemoedstoestand he haha
Wat hara zegtquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
Ja typisch vrouwenIk heb een ex, tijdens de seks helemaal wild maar naderhand mocht ik haar borsten enzo niet meer zien en wilde ze perse onder de dekens blijven tot ze aangekleed was. Nooit gesnapt
Of heel panisch doen als er ergens nog licht brandt tijdens de seksquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
Ja typisch vrouwenIk heb een ex, tijdens de seks helemaal wild maar naderhand mocht ik haar borsten enzo niet meer zien en wilde ze perse onder de dekens blijven tot ze aangekleed was. Nooit gesnapt
Idd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Alsof iemand er 's morgens op z'n best uit zietDaar heeft ze maar mee te leven hoor.
Nee, wij vrouwen zijn gewoon minder kritisch.. iets met minder gedoe met schoonheidsideaal enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef shifto het volgende:
Bitch Please, bij mannen werken die stofjes dan altijd!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of heel panisch doen als er ergens nog licht brandt tijdens de seks
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik of dat meisje? Ik vond het nogal irritant namelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hara zegt
Maar ja denk dat je daar gewoon op een gegeven moment schijt aan moet leren hebben
Het meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik of dat meisje? Ik vond het nogal irritant namelijk
Minder kritisch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen zijn gewoon minder kritisch.. iets met minder gedoe met schoonheidsideaal enzo
na een tijdje in de relatie is dat wel weg toch hoop ik?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef thatday het volgende:
@Shifto: Ja dat is wel heel extreem :p Ik ga gewoon niet lekker op mn gemak bloot door de kamer paraderen.. (dan heb k het over de beginfase met mijn exen, want heb dus geen ONS. Dan zou het me misschien wel minder boeien)
Ja, vreselijk. Ik wil het naakt zien. Een beetje op gevoel hannessen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld, net als de meeste mannen. Anders regelt ze maar iemand met een blindengeleidehond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik wil het naakt zien. Een beetje op gevoel hannessen.![]()
Dan kan je net zo goed je kleren aanhouden en je rokje wat omhoog doen.
Juist andersom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen zijn gewoon minder kritisch.. iets met minder gedoe met schoonheidsideaal enzo
Gezamelijk douchenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:52 schreef thatday het volgende:
Tuurlijk gaat dat wegZou gezamenlijk douchen nooit willen missen
Dat absoluut jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:52 schreef Murdera het volgende:
Juist andersom.
Maar kritisch over zichzelf. Waar wij dat niet zijn.
Wij hebben graag een naakte vrouw in het huis paraderen. Ook sochtends.
Is zo stroef onder de douchequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:53 schreef thatday het volgende:
Deed liever andere dingen..
Shit nu wil ik hem weer bellen. :p
Onder de douche? Altijd vrij omslachtig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:53 schreef thatday het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:53 schreef thatday het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
06-muhahaha bel mij maarTerechte opmerking muhaha. Thatday, luister naar deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt goed schatjequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef thatday het volgende:
Ja, volgens mij heeftie al een ander chickie (anders wel heel knap hoe mij ineens zo koud kan afschrijven) dus ik zet mezelf alleen maar voor gek.
Ja ok sorry ik had het wel gelezenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef thatday het volgende:
Ik ook niet muhahha. Dat verkondig ik het hele topic al
Met date waren we altijd lekker handigquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien ben ik heel a-romantisch, maar douchen doe ik om schoon te worden. Dat gaat niet zo makkelijk met z'n 2en.
I lol'dquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
Ik wil dibs op thatday als ze over haar liefdesverdriet heen is
Ik ben wel bijzonder goed in damesbillen wassen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien ben ik heel a-romantisch, maar douchen doe ik om schoon te worden. Dat gaat niet zo makkelijk met z'n 2en.
Wel harde tepelsquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Samen douchen vind ik leuk mits de ruimte het wel een beetje toe laat en de temperatuur boven de 17 graden is. Anders sta je daar te klappertanden
Calling dibs is an informal convention where one declares a first claim to something to which no individual otherwise has any clearly recognized right. Such a declaration is often recognized in certain cultures, or sub-cultures, as a means to avoid arguments over relatively trivial issues.quote:
Shotgun.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
Ik wil dibs op thatday als ze over haar liefdesverdriet heen is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets wat uit het vocabulaire gehaald moet worden vna sommige mensen
Ik wil er voor inzitten denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |