Niet zo gemeen. Komt omdat je me net op dingen wees waar ik niet op gewezen wilde worden. Confronterend en avond nog kutter dan het al wasquote:
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben. Komt allemaal nog wel. En sowieso, omdat je je deze avond zo kut voelt, voel je je waarschijnlijk morgen, of de dag erna extreem goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet zo gemeen. Komt omdat je me net op dingen wees waar ik niet op gewezen wilde worden. Confronterend en avond nog kutter dan het al was
Dat is ook zo, morgen en zaterdag genietenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben. Komt allemaal nog wel. En sowieso, omdat je je deze avond zo kut voelt, voel je je waarschijnlijk morgen, of de dag erna extreem goed.
Oh shitquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben.
Nietusquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede vrijdag is volgende week pas.
En de week daarna, etc.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede vrijdag is volgende week pas.
Niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:25 schreef Salatrel het volgende:
was het maar een goede vrijdag. het is nog stervenskoud buiten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |