SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Sjeen op 06-04-2012 13:32:26 (nee, zo werkt het dus niet) ]
Ik ben 17, dat kan toch niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:35 schreef Dimens het volgende:
Heb je je al ingeschreven bij een woningbouw?
Waar wil je gaan wonen dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Weg van mijn geboortestad, weg van mijn ouders.
Welneequote:Op donderdag 5 april 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
Misschien hebben ze wel een reden dat ze je zo in de gaten houden en kort houden?
Resultaten uit het verleden ofzo?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ikzelf heb hetzelfde meegemaakt: 18 jaar, weg van mijn ouders, weg van mijn geboortestad. Het gevolg was echter dat ik nu constant treinreis tussen Leeuwarden (geboortestad) en Groningen (stad waar ik nog maar een paar maanden woon).
Ja, dat begrijp ik. Op zich heb ik ook een heel close familie. Zó close dat ik laatst werd aangesproken door mijn oom, omdat hij me had zien lopen in Spijkenisse. Niet wetende dat ik daar op school zit. (mag dat wel van je ouders??) Wordt je daar niet doodziek van?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik wilde ook een totaal nieuw leven beginnen, maar de band met mijn ouders is toch weer teruggekomen. Dat kan ook bij jou gebeuren. Hou daar rekening mee.
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben 17, dat kan toch niet?
Ik wist eerlijk gezegd niet dat het ook mogelijk was om je in te schrijven zolang je minderjarig bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
Ja, dat doen ze. Nogal.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef Renzoku het volgende:
wachting en no offence?
Hopelijk houden je ouders je in de gaten of je goed studeert of niet.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
Oh, ik lees net dat je echt meerderjarig dient te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat het ook mogelijk was om je in te schrijven zolang je minderjarig bent.
Ik wilde op mijn 18e verhuizen en daarna geen tot weinig contact meer met mijn ouders. De band kwam echter toch weer terug en nu ga ik vaak naar Leeuwarden reizen om ze weer te zien. Ook reis ik steeds naar Leeuwarden om mijn vrienden weer te zien, want in Groningen heb ik nog amper vrienden kunnen maken.quote:
Oke, dan moet je wel bedenken of je er ook echt iets mee bereikt als je naar een andere stad/dorp verhuist. Het kan er immers toe leiden dat je toch constant weer voor contacten naar je geboortestad reist.quote:
Ik wil hier geen puberaal klaagtopic van maken, maar nog een voorbeeld is dat ze het me proberen te verbieden nar 10 uur op internet te zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:47 schreef Ziba het volgende:
Omg! Super herkenbaar. Overbezorgde ouders die je niet los willen laten en dat onder het mom van 'je bent te naïef' blabla.
Ik dacht dat dit op elke leeftijd wel kon.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik lees net dat je echt meerderjarig dient te zijn.
Als je dreigt ongelukkig te worden, omdat je met bepaalde mensen in dezelfde plaats woont, dan zou ik inderdaad van de plaats weg verhuizen, tenzij je ook gewoon kan voorkomen dat je die mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wil hier geen puberaal klaagtopic van maken, maar nog een voorbeeld is dat ze het me proberen te verbieden nar 10 uur op internet te zitten.
Dat is voor mij gewoon hetgeen waar ik constant tegenaan loop. Daarnaast wil ik hier gewoon weg. Ik heb hier niet bepaald een heel leuke jeugd gehad zegmaar. En dan bedoel ik niet zozeer mijn ouders, maar gewoon het verleden op school. Oud klasgenoten die ik vaak tegenkom.
Wat betreft mijn opvoeding... Tja, overdreven streng, maar daar staat tegenover dat ik nooit een druppel alcohol op heb en nooit geen gekke dingen heb uitgespookt. Naar school en klaar verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |