GOD NONDEN JUS!quote:
Waarover?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef ovoxo het volgende:
Net weer een preek gehad van m'n moeder, bah.
The usual dusquote:Op donderdag 5 april 2012 23:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat ik weinig doe in huis, niet met m'n zusje ruzie moet maken blablabla.
Wanneer geloof je me nu eens gelijk in plaats van drie maanden later.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef Crutch het volgende:
[info]HARA UPDATE[/info]
Ik lig in een deuk om dat mens.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer geloof je me nu eens gelijk in plaats van drie maanden later.
"Het loslaten van je ex en spelling" is een betere titel hierquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Het loslaten van je ex en spelling" is een betere titel hier
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Het loslaten van je ex en spelling" is een betere titel hier
quote:
Beacon of light for women since 1980.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You, my man, denkt veel te logisch.
Aan het malen enzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan blijf ik wakker tot 2 uur ofzo. Insomnia
32 dus ipv 43?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef STING het volgende:
[..]
Beacon of light for women since 1980.
30 min massage en we zijn weer vriendjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
30 min massage en we zijn weer vriendjes.
Je tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ik kan een monoloog schrijven over wat het meer zou zijn dan dat. Maar ik ga slapen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wacht maar tot het hopen vet worden.
Zwangerschap.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wacht maar tot het hopen vet worden.
Trustenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:54 schreef shifto het volgende:
Ik ga slapen.
[..]
Ik kan een monoloog schrijven over wat het meer zou zijn dan dat. Maar ik ga slapen.
Ja, wat het nu is geworden!quote:
Het is nulnuldubbelepuntnulnul, trusten bb.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wat het nu is geworden!
+ spelling
Ik maak 60 minuten van die 30, je hebt het verdiend, Crutch.
Baby baby baby oooh baby, trustenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is nulnuldubbelepuntnulnul, trusten bb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl jij op de operatietafel lag zekerquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef thatday het volgende:
Met zo'n lang weekend die nog niet volgepland is heb ik cobstant de behoefte om mijn ex te bellen. Niet. Doennn.
Enne cue, weirde droom! Ik droomde dat ik bij de dokter zat en dat hij vervolgens met een andere dokter ging synchroon zwemmen whut.
Holy molyquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terwijl jij op de operatietafel lag zeker
Och verder was ie nog vreemder.
Moest stemmen voor een partij in de buurt. Bleek dat je echt de namen op moest schrijven .. die wist ik natuurlijk niet. Vervolgens bleek het dat je gewoon vragen moest beantwoorden. Veeel! op vele briefjes.
Ging ik ergens zitten, raakten al die blaadjes in de war met die van iemand anders. Werd ik overgoten door die man met confetti! en dat was niet leuk want het zat overal tussenEn toen ging ik weg. Dat was het punt dat ook de rest van het dorp in de fik stond
Ik wel vakerquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:44 schreef STING het volgende:
Holy molydat soort dromen heb ik dus echt nooit
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef thatday het volgende:
Met zo'n lang weekend die nog niet volgepland is heb ik cobstant de behoefte om mijn ex te bellen. Niet. Doennn.
Enne cue, weirde droom! Ik droomde dat ik bij de dokter zat en dat hij vervolgens met een andere dokter ging synchroon zwemmen whut.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb eens gedroomd dat ik met de crew van de Ducktales op een ruimteschip zat
Ik heb gedroomt dat de teenage mutant ninja turtles eieren legde en daar kwamen de aliens uit en toen hebben ze keihard gevochten en owja robocop kwam ook even schieten op de aliens. Ik werd badend in het zweet wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb eens gedroomd dat ik met de crew van de Ducktales op een ruimteschip zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je beter een van de hete boys uit dit topic bellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef thatday het volgende:
Ik heb nog een half uurquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:10 schreef STING het volgende:
Goed, laat ik maar eens naar m'n werk gaan, wordt wel eens tijd *rekt uit*
Ik zal ook vast eerder klaar zijn.. 16.30quote:
Sowieso werk ik liever van 12 tot 21 ofzo dan van 8 tot 17quote:
Niet dagelijks hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sowieso werk ik liever van 12 tot 21 ofzo dan van 8 tot 17
Mijn tijden liggen aan de boekingenquote:
Nee, maar elke dag van 12 tot 21 is klote. Je kan erna niets meer doen, en ja je kan wel wat uitslapen, maar als je verder echt niets meer aan je dag hebt..quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tijden liggen aan de boekingenweinig aan te willen
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar elke dag van 12 tot 21 is klote. Je kan erna niets meer doen, en ja je kan wel wat uitslapen, maar als je verder echt niets meer aan je dag hebt..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:20 schreef thatday het volgende:
Ik ga maar eens lekker omroep maxim kijken. In bed. Dat is zo geniaal haha
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:20 schreef thatday het volgende:
Ik ga maar eens lekker omroep maxim kijken. In bed. Dat is zo geniaal haha
wij weten zellufquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:24 schreef thatday het volgende:
Gewone mensen snappen dat soort televisie gewoon niet. Dat gaat ver boven hun pet, snapje.
Wat voor complimentje zou je mij geven dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:26 schreef thatday het volgende:
We moeten meedoen met complimentjes TV. dan geef ik jullie awesome complimentjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |