Je had iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fucking dom.
1vs1 battle winnen = autoban
een handgun only server joinen met 2 debielen erin die USAS gunnen. Uiteraard meneer admin + vriendje. Zodra je zelf iets anders pakt = autoban
admins spawnrapen en zodra je enigzinds in de buurt komt van hun spawn (onbewust) = autoban
Ja nu durft ie wel hè, vrijdags kan ik nooitquote:
Niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nelis heeft geen fok account vrind
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu durft ie wel hè, vrijdags kan ik nooit.
Maar morgen geef ik je goeie batta
True dat.quote:
Vannacht 5u MW3?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,
maat ik ga dalijk weer bier drinken.
Mischien vanacht om 5 uur ofzo?
Dan win je zeker.
Oh dan win ik morgen zekerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,
maat ik ga dalijk weer bier drinken.
Mischien vanacht om 5 uur ofzo?
Dan win je zeker.
Beter fixen we zelf een server met een paar man hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
True dat.
Welkom op teh internets 2012, waar iedereen zich gedraagd als een klein kind.
Internet
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan join ik ook wel even voor wat mw3
Allemaal kutnieuws brengen en dan afsluiten met Kraftwerk om het allemaal weer goed te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fucking dom.
1vs1 battle winnen = autoban
een handgun only server joinen met 2 debielen erin die USAS gunnen. Uiteraard meneer admin + vriendje. Zodra je zelf iets anders pakt = autoban
admins spawnrapen en zodra je enigzinds in de buurt komt van hun spawn (onbewust) = autoban
Rapper?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dan win ik morgen zeker.
Ink kid choco
[..]
Beter fixen we zelf een server met een paar man hier.
Al zullen we dan hetzelfde doen
Ik was ook dat topic aan het bekijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Die Filipijnen die zich laten kruisigen... gelovigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |