Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens even op een rit door SA trakteren in mijn vrachtwagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Wacht, ik wil wel met je in je truck.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
Hey Joysa, wil je bij mij in de truck? Heb mooie muziek. moet je even inloggen op 82.123.33.22 met wachtwoord: ikwilje99
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
Hey Joysa, wil je bij mij in de truck? Heb mooie muziek. moet je even inloggen op 82.123.33.22 met wachtwoord: ikwilje99
..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Baklap wil virtueel koffie gaan drinken met je. In zijn truck. In GTA.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorDit is wel een stille hint, ik weet het zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.
Is goed, koffie of wiskey?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil wel met je in je truck.
Wel Radio X opzetten dan.
Hahaha goed plan, radio x, vaatje wiskey en dan de autobahn op naar het vliegveld om een boeing te gappen. Kon dat maar in reallife.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In GTA gaan ze koffiedrinken voor ze gaan neuqen, na die dates etc.
Dus doe maar whiskey
Nooit. daag.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mooi, ik zit in de truc, zeg maar als je er bent.
Oh je moet het nog even downloaden zeker, zoek maar even op de piratenbaaiquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh je moet het nog even downloaden zeker, zoek maar even op de piratenbaai
Radio X liedjes luisteren en whiskey drinken kan wel irl.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hahaha goed plan, radio x, vaatje wiskey en dan de autobahn op naar het vliegveld om een boeing te gappen. Kon dat maar in reallife.
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.quote:
En je kunt altijd nog extra geld bijcheaten.Kon dat maar irl.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.
Doe normaalquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.
Ik denk dat je te jong bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behalve dat ik geen wiskey drink irl omdat een fles wiskey mijn dood betekend. Of in iedergeval een dag ellende.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Radio X liedjes luisteren en whiskey drinken kan wel irl.
Daarom heb je een schone deerne of een paar maten nodig om die mee leeg te drinken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behalve dat ik geen wiskey drink irl omdat een fles wiskey mijn dood betekend. Of in iedergeval een dag ellende.
je voelt je aangesproken! gaaf vertel eens al je problemen hier op het internet.quote:
Radio X heeft wel leuke liedjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Sowieso alleen GTA radio's voor de reclames. Wat nou liedjes
Je voelt je wel heel wat he?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken! gaaf vertel eens al je problemen hier op het internet.
Voor wat?quote:
Ja maar dan maar een fles wijn ofzo, wiskey gaat te hard!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom heb je een schone deerne of een paar maten nodig om die mee leeg te drinken.
Nee hoor, ik ben heel bescheiden. Ik merk alleen dat je je aangesproken voelt, dat betekent dat ik ergens een gevoelige snaar heb geraakt. Wil je er meer over kwijt?quote:
Je quote me, dat is de enige reden waarom ik reageer.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel bescheiden. Ik merk alleen dat je je aangesproken voelt, dat betekent dat ik ergens een gevoelige snaar heb geraakt. Wil je er meer over kwijt?
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je quote me, dat is de enige reden waarom ik reageer.
Gelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Dit komt binnenkort op TV, wat een bagger zeg.
Ja denk ik ook, zie het maar als compliment. Misschien dat ik ooit de geneugden van een wiskey met sigaar in een chesterfield nog mag genieten. Voorlopig gooi ik dat elitaire vocht er maar niet in.quote:
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.
Waar wil jij het dan over hebben schat. Ik begrijp dat je geen gamer bent?
Dank je.quote:
Schatquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.
Waar wil jij het dan over hebben schat. Ik begrijp dat je geen gamer bent?
Geen zak aan, Hot Coffee mod. Toen ik 12 was vond ik dat wel lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemen
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens ik ga denk ik een gigantische boterham met pindakaas maken.
Ik ben geen gamer, absoluut niet zelfs. Waar lees jij dat ik mijzelf gamer noem?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemen
Ik heb een groot minpunt, ik lust geen pindakaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens ik ga denk ik een gigantische boterham met pindakaas maken.
Ik zeg nergens dat je het niet mag posten. Ik zeg alleen dat het mij geen ruk kan schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lees er dan overheen, jezus zeg![]()
Tis wel een SC voor een reden.
Ach ze is wat ongesteld vandaag denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach ze is wat ongesteld vandaag denk ik.
Stel je niet aan over een plaatje, jezus zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je niet aan over een plaatje, jezus zeg.
Geen idee, misschien omdat jij (valt me op) altijd post als ik net iets gepost heb. Misschien dat anderen dat ook hebben. Jij post op een ander vlak dan de rest, net overal tussendoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
DG, waarom heb je eigenlijk nog nooit je ongezouten mening over mij gepost? Of heb ik dat gemist?
Ja, stiekem zit ik achter je aanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat jij (valt me op) altijd post als ik net iets gepost heb. Misschien dat anderen dat ook hebben. Jij post op een ander vlak dan de rest, net overal tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik achter je aanDat wist ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al de tweede keer dat dit mij opvalt.
Wie ik ben? Nou dat zie je. En ja ik kom overal en nergens binnenvallen, ben niet zo van de vaste groepjes. Vanavond ben ik hier, morgen ben ik weer ergens anders. U mad?Wie dit leest is een lezer van dit.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat wist ik wel!
Is al de tweede keer dat dit mij opvalt.
Wie ik ben? Nou dat zie je. En ja ik kom overal en nergens binnenvallen, ben niet zo van de vaste groepjes. Vanavond ben ik hier, morgen ben ik weer ergens anders. U mad?
Silk, aangenaam.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mooi zoEn wie ben jij dan eigenlijk?
Nee, hoor... je komt over als een leuk en aardig iemand dus geen reden toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
DG, waarom heb je eigenlijk nog nooit je ongezouten mening over mij gepost? Of heb ik dat gemist?
Wow dit klinkt een beetje als een conversatie uit een of andere namaak X-men film. Yeah ik ben Silk, laten we truck pakken om de wereld te redden!quote:
Oh, ik kwam zo eens VH achterna, toen was het wel gezellig, dus ik ben maar blijven hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wow dit klinkt een beetje als een conversatie uit een of andere namaak X-men film. Yeah ik ben Silk, laten we truck pakken om de wereld te redden!
Maar wat doet Silk in het versieren topic?
Wat is een VH? Maar leuk wil jij met mij koffie drinken in de truck?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik kwam zo eens VH achterna, toen was het wel gezellig, dus ik ben maar blijven hangen.
Begrijp jij het schilderij van je UI, the son of man?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen DG, maar het is niet mis, al die aandacht die ik vanavond op TC krijg.
![]()
![]()
Ja niet gelijk over trouwen beginnen, daar krijg ik kriebels van. hueheuehuehuquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja nu opeens wel weer een hartje hè.
Is TC alive?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen DG, maar het is niet mis, al die aandacht die ik vanavond op TC krijg.
![]()
![]()
Een user. Waarom in een truck? Ik vind dat ietwat ongemakkelijk. Tenzij je me meteen meeneemt op een rondreis door Europa ofzo natuurlijk, maar ik denk dat mijn vriend daar minder blij mee is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is een VH? Maar leuk wil jij met mij koffie drinken in de truck?
Vast niet, maar ik heb er m'n eigen idee bij welke wel toepasselijk is. Kusje voor je interesse, wat vind jij er van?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef b4kl4p het volgende:
Begrijp jij het schilderij van je UI, the son of man?
Kom naar A'dam.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi patatjes van me.
Mijn homies hebben afgezegd voor morgen.
Hoi frietje.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi patatjes van me.
Mijn homies hebben afgezegd voor morgen.
Zou ik graag willen, heb een rondreis door San Andreas voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een user. Waarom in een truck? Ik vind dat ietwat ongemakkelijk. Tenzij je me meteen meeneemt op een rondreis door Europa ofzo natuurlijk, maar ik denk dat mijn vriend daar minder blij mee is.
Excuses.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja niet gelijk over trouwen beginnen, daar krijg ik kriebels van. hueheuehuehu
Een van de mooiere schilderijen, vooral heel multi interpreteerbaar. Maar son of man daar wordt denk ik jezus mee bedoeld, de appel de verboden vrucht maar waarom deze voor het gezicht hangt. Het fascineert me, ik heb geen idee wat het betekent ik ga dit eens uitzoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb er m'n eigen idee bij welke wel toepasselijk is. Kusje voor je interesse, wat vind jij er van?
Ik. Voor meer informatie zie het topic. Of neem toffe mensen mee.quote:
Iets geblaat met verborgenheid en anonimiteit. Ik vind 'm gewoon mooi, en vanwege die reden toepasselijk op 't internet.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef b4kl4p het volgende:
Een van de mooiere schilderijen, vooral heel multi interpreteerbaar. Maar son of man daar wordt denk ik jezus mee bedoeld, de appel de verboden vrucht maar waarom deze voor het gezicht hangt. Het fascineert me, ik heb geen idee wat het betekent ik ga dit eens uitzoeken.
Ja maar ik weet dat de maker van dat schilderij ook andere schilderijen heeft gemaakt. Iets met schizoid. Laat me even zoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Iets geblaat met verborgenheid en anonimiteit. Ik vind 'm gewoon mooi, en vanwege die reden toepasselijk op 't internet.
Rene Magritte, heb wel meer icoontjes van z'n schilderijen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat de maker van dat schilderij ook andere schilderijen heeft gemaakt. Iets met schizoid. Laat me even zoeken.
Ik zie alleen Roy staan verder. Ik zal er even over nadenken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik. Voor meer informatie zie het topic. Of neem toffe mensen mee.
Oh kak echt? Ja ik zeg het je het is een tijd terugquote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Rene Magritte, heb wel meer icoontjes van z'n schilderijen.
/edit: Dan heb je de verkeerde schilder voor je
Past goed bij me, ben zo'n ontzettend labiel persoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef b4kl4p het volgende:
Ja dat was het ja, allemaal gaan ze over de schizoide persoonlijkheidsstoornis.
wie is de hot coffeemod man?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
Ben helemaal niet thuis in kunst, maar die Jacek Yerka maakt wel mooie dingen. Eens even naar kijkenWTF, Hot Coffee-mod-man zorgt voor leerzame dingen.
Kun je niet goed onder de mensen zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
Ben helemaal niet thuis in kunst, maar die Jacek Yerka maakt wel mooie dingen. Eens even naar kijkenWTF, Hot Coffee-mod-man zorgt voor leerzame dingen.
[..]
Past goed bij me, ben zo'n ontzettend labiel persoon.
Spot the sarcasm. En ik kan prima onder mensen zijn, doe het alleen niet heel vaak. Moet ze af en toe wel even bij laten komen van 't lachen.quote:
Hehe ik mag je humorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Spot the sarcasm. En ik kan prima onder mensen zijn, doe het alleen niet heel vaak. Moet ze af en toe wel even bij laten komen van 't lachen.
Hoe staat het met jouw humor Joysa, al wat bijgetrokken?quote:
Ik ben een vrouw ik heb sowieso geen humorquote:Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw humor Joysa, al wat bijgetrokken?
of schop ik nu tegen gebroken schenen?
Ken genoeg vrouwen met een goede dosis humor! Niet zo negatief.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw ik heb sowieso geen humor
Dame Edna zeker? Eddie Izzard telt niet mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef b4kl4p het volgende:
Ken genoeg vrouwen met een goede dosis humor! Niet zo negatief.
Dana International kan er ook wat van. Wat een grappen maakt dat mokkel zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dame Edna zeker? Eddie Izzard telt niet mee.
En gewoon nog winnen.quote:
Haha ongelooflijk, dit is toch een grote garp. Hoe kun je nu nog zeggen dat vrouwen geen humor hebben!quote:
Is Lordi ook gelukt.quote:
Maar dat was ook gewoon geweldig.quote:
Lordi?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Is Lordi ook gelukt.
Heb m'n video wel even veranderd naar de kwalitatief veel betere Hebreeuwse versie.
quote:
Lachen toch.quote:
Ja hoe voeg ik dat liedje toe aan radio x voor mn gta truck, om even on topic te blijven?quote:
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja hoe voeg ik dat liedje toe aan radio x voor mn gta truck, om even on topic te blijven?
Het buiten de therapiegroep zoeken?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef b4kl4p het volgende:
Even een serieuze vraag, wat zouden jullie doen:
Stel je zit een half jaar in therapie en je bent de enige kerel tussen 8 vrouwen. Je mag niet met elkaar afspreken omdat dat de therapie belemmerd maar je hebt wel lusten....
Hoe zou je daar mee omgaan?
Ja gebeurt ook, maar wat nou als je stiekem wat al wat achterom afgesproken hebt. Zou je dat aan de groep vertellen of voor je houden?quote:
Vertellen, therapie kan je niet verbieden om verliefd te worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja gebeurt ook, maar wat nou als je stiekem wat al wat achterom afgesproken hebt. Zou je dat aan de groep vertellen of voor je houden?
En als het nou alleen lust was, maar gewoon de regels even bent vergeten?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertellen, therapie kan je niet verbieden om verliefd te worden.
Dan kan therapie je niet verbieden om te batsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En als het nou alleen lust was, maar gewoon de regels even bent vergeten?
Nee precies, gewoon voor ons houden dusquote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan therapie je niet verbieden om te batsen.
Gewoon in therapie vertellen hoe lekker je haar dag in dag uit, helemaal uitwoont.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon voor ons houden dus
na weet ik niet man, heb ik wel dikke kans dat ik er gewoon keihard uit geflikkerd word.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon in therapie vertellen hoe lekker je haar dag in dag uit, helemaal uitwoont.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef b4kl4p het volgende:
Maar genoeg van deze shit, ik zie het morgen wel.
Ik ga naar bed, fijne avond nog en tot ooit! In het land van ooit!
Ik ben ook erg benieuwd!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef kree het volgende:
Goeie avond allemaal
Hoe is het gegaan met fax zn date?
Waar was je geweest dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd!
Bandjes watren gaaf@! Wel iets te veel gedronken, maar ik doe dit weekend gewoon rustig aan.
Bombay Show Pigquote:
Moest het effe googlen maar neem aan dat je die krullenbol bedoeltquote:Op donderdag 5 april 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bombay Show Pig
Een man (die suuuuper veel op screw leek, ik kreeg bijna een stijfje) en vrouw, (schone jonkvrouw om precies te zijn) die hele toffe post rock achtige muziek maakten.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Moest het effe googlen maar neem aan dat je die krullenbol bedoelt
Zo effe een sigaartje opsteken haha elke donderdag gratis, zit er 1 in mijn band die daar blijkbaar aan kan komen met ladingen
DAT IS BIJNA SCREWquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oehh een sigaartje.Wat een luxe!
Is dat dan de gitarist?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oehh een sigaartje.Wat een luxe!
Jij niks meer over faxie gehoord of heeft ie zich nog niet gemeld hier.quote:
Nee hij heeft zich nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Jij niks meer over faxie gehoord of heeft ie zich nog niet gemeld hier.
Dan zal het welzijn
Lijkt me een goed tekenquote:
Me lovin u looongggg tiiiimmmeeequote:
Ah vertel, lijkt me een soort van vleeskeuring alleen dan om een kamer te krijgen..?quote:
Nou vertel maar meteen, anders krijgen we weer 22 posts met "EN HOE WAS HET?"quote:
Hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou vertel maar meteen, anders krijgen we weer 22 posts met "EN HOE WAS HET?"
Is ze blind of heeft ze geen ledematen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha
Mja het was eigenlijk wel heel erg goed
Eigenlijk van kwart voor 8 tot 12 uur aan een stuk door zitten lullenGesprek liep goed, geen lange stiltes, we konden lachen om dezelfde dingen, allebei beetje hetzelfde karakter enz. Ik zag het eigenlijk ook al gelijk zitten toen ze aan kwam lopen
Ja ik denk dat er wel een klik was
Nog voordat ik het had gehad over een 2e date zei ze al dat het d'r wel wat leek om zaterdag mee te gaan naar dat festivalZe wist het nog niet zeker ivm tijd, maar ze zou kijken. Dus wellicht zie ik d'r zaterdag al weer hihi
Sowieso komt er een 2e date
Dat zei ik vorige week ook tegen een meisje, no joke.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Is ze blind of heeft ze geen ledematen?
Hehehe, zonder gekheid, nice dude!!
Thnxquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Is ze blind of heeft ze geen ledematen?
Hehehe, zonder gekheid, nice dude!!
Nice man, doe je goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx
Ow nog iets; Ze begon over m'n oorbel en waarom ik 'm niet in had. Ze vond 'm op de foto's wel leuk staan namelijk![]()
Lexa iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nice man, doe je goed
Hoe kwam je ook alweer op haar, via die dating site toch, of was dat nou weer iemand anders die dat vertelde
Toch leuk, ook wat je vertelde dat je gelijk al die klik voelde toen je haar voor het eerst zag.quote:
Ja moeilijk te omschrijven. Je ziet haar en het voelt eigenlijk gelijk goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Toch leuk, ook wat je vertelde dat je gelijk al die klik voelde toen je haar voor het eerst zag.
Ik had dat ook was ook na alleen een beetje chatten, had haar nog niet eens ge smst of gebeld.
toen en hele avond gezellig zitten praten.
Hmmz verlang er een beetje naar terug wel
Wat ik me afvraag, gewoon effe ter interesse want daar heb ik toen zo over zitten twijfelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja moeilijk te omschrijven. Je ziet haar en het voelt eigenlijk gelijk goed![]()
Eerste keer dat ik dat heb ook
Ik heb geen hand gegeven, maar gelijk 3 zoenen gegeven en een hand in d'r zij gelegdquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, gewoon effe ter interesse want daar heb ik toen zo over zitten twijfelen.
Wat doe je als je die meid voor het eerst in het echt ziet, hand geven en je voorstellen of zoen op de wangen
Ik deed het tweede, maar ging min of meer vanzelf ook terwijl ik van te voren echt zat te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen hand gegeven, maar gelijk 3 zoenen gegeven en een hand in d'r zij gelegd
Romantischquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef kree het volgende:
[..]ja herkenbaar wel
Was bij ons trouwens in stromende regen dus ik zat in een bushokje al op haar te wachten op het afgesproken punt.
Daarna lekker warm strandtentje in
Ja truste, lekker dromen over je aanstaandequote:Op vrijdag 6 april 2012 01:11 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga eens.... 5 uur de wekker enzo autsj
Haha thanksquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Als je je nu niet beter voelt weet ik het ook niet meer.
Ja, het wil niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ah vertel, lijkt me een soort van vleeskeuring alleen dan om een kamer te krijgen..?
Ja lees dan terug lieverdquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig Fax. Ik kreeg tranen in mijn ogen tijdens het lezen.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 april 2012 05:09 schreef Geerd het volgende:
Hoe gaat eigenlijk zoon eerste keer? Je moet dan zoon rubber omdoen, en dan ??? Veel gepruts, zij is naakt dus al 2x klaargekomen, weer een nieuw rubber? Zei heeft het al wel gezien, gebeurt niks.
Wil jij nu beweren dat jij niet 2 keer klaarkomt bij de aanblik van het naakte lijf van Patje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef SiIk het volgende:
Waarom zou je al twee keer klaarkomen als je iemand alleen nog maar naakt ziet?
Dat is toch hopelijk al wel eens eerder gebeurd voordat je seks gaat hebben?
Ik kwam al 2 keer klaar toen ik Silk met kleren aan zag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu beweren dat jij niet 2 keer klaarkomt bij de aanblik van het naakte lijf van Patje?
Ik denk dat het zo zat kaneelquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam al 2 keer klaar toen ik Silk met kleren aan zag.haar post las
Weet niet, ik heb Patje nog nooit naakt gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu beweren dat jij niet 2 keer klaarkomt bij de aanblik van het naakte lijf van Patje?
En dat houden we zo, ik schaam me voor mijn lichaamquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb Patje nog nooit naakt gezien
Maar als vrouw is dat sowieso anders natuurlijk
ik ook niet, maar kan niet anders dan dat je spontaan een spetterend orgasme krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb Patje nog nooit naakt gezien
Maar als vrouw is dat sowieso anders natuurlijk
Dat verwacht ik ook ja. Blijkbaar gaat het alleen helaas niet gebeurenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar kan niet anders dan dat je spontaan een spetterend orgasme krijgt.
Mensen die patje niet naakt hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook ja. Blijkbaar gaat het alleen helaas niet gebeuren
Mensen die Patje niet hebben gezoendquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die patje niet naakt hebben gezien.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Allesmaal hoeren zijn dat. Onbezonnen wildebrassen.
Niet in de buurd nee.... op zich wel redelijk in de buurt. 35 minuutjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:47 schreef ook_gek het volgende:
Faxie, leuk verhaaltje! Woont ze een beetje in de buurd?
Houden zo.quote:
Ja.quote:
Geen moeilijke dingen verwachten als ik niet helemaal helder was, he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 05:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja lees dan terug lieverd
Ben alweer wakker, 't doet een beetje zeerMaarja dat is het wel een keertje waard hoor
Roze?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo blij met mijn haartjes nu.eerst twijfelde ik, maar het is gewoon kei mooi nu.
En vanavond allemaal witte slierten erdoor!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rood. Maar ik heb stiekem ook een iets meer roze gehaald.
[ afbeelding ]
Je zat me toch te vissen naar opmerkingenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens met Bob, ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals elke avond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En vanavond allemaal witte slierten erdoor!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is echt vet mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die waren heel snel weg jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen moeilijke dingen verwachten als ik niet helemaal helder was, he.
Maar tof dat je een leuke avond hebt gehad.Zenuwen snel weg dus?
Hoi harde werkster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Opdonderen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi harde werkster.Ik wil het niet over werk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
is er wel eens liefde in jouw leven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Opdonderen.
[..]
Ik wil het niet over werk hebben
Haha nee. Maar weekend en wat gezeik al gehad. Dinsdag hebben we het er weer overquote:
Wat is het toch heerlijk om in een thread te zijn waar mensen met drie vage woorden exact begrijpen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha nee. Maar weekend en wat gezeik al gehad. Dinsdag hebben we het er weer over
Bestaan er mensen die dat niet zouden begrijpen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om in een thread te zijn waar mensen met drie vage woorden exact begrijpen wat ik bedoel
Ja, in de ovoxo-geilende SC.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die dat niet zouden begrijpen?
Ja, maar weet neit meer waar de foto staat. Fetch in US.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, weten we hoe ovoxo er uit ziet?
Ergens in USquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doable.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen. Enkel een aanduiding voer het uiterlijk. Ik zou haar niet doen want leeftijd.
INB4 heloef die gaat zeggen dat het niet wat gaat worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, gevonden. Ze is niet lelijk, dat zeker niet.
Wel een type voor Heloef.
Met jou wil ik het rustig spelen, eerst een date, rustig aanpakken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je nou nooit zoiets over mij?
Sorry Joysa, ik heb 't geprobeerd. Nog geen 3/3quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met jou wil ik het rustig spelen, eerst een date, rustig aanpakken.Ik wil je niet afschrikken.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry Joysa, ik heb 't geprobeerd. Nog geen 3/3
He wants to pull your red hair and spank you from the back.quote:
Ik heb van de dames gehoord dat slaan wel hot is. Dus leef je uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
And a slap in the face afterwards ... of laat ik me nu te veel gaan.
Verschrikkelijk beoordelingsvermogen derhalve direct alle vormen van contact verbreken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx
Ow nog iets; Ze begon over m'n oorbel en waarom ik 'm niet in had. Ze vond 'm op de foto's wel leuk staan namelijk![]()
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
INB4 heloef die gaat zeggen dat het niet wat gaat worden.
Van wie heb je dat gehoord??quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb van de dames gehoord dat slaan wel hot is. Dus leef je uit.
Kamers win je op je innerlijk. Niet op hoe je eruit ziet tenzij het een kamer met een mooi raam betrefdquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha thanks [ afbeelding ].
[..]
Ja, het wil niet echt.
Denken dat je daar geen doner voor krijgtquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broodje kipdoner is 4 euro.
Ik heb 3,95.![]()
Wordt een patatje dan maar.
Ik heb nog wel 5 cent. Kom maar halen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broodje kipdoner is 4 euro.
Ik heb 3,95.![]()
Wordt een patatje dan maar.
Kom op het is altijd leuk om te weten welke vrouwen in dit topic daddy issues hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat houden we natuurlijk geheim. Het feit telt.
Oké, oké, de mening
Zou dat alleen met daddy issues te maken hebben ja?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kom op het is altijd leuk om te weten welke vrouwen in dit topic daddy issues hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |