Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens even op een rit door SA trakteren in mijn vrachtwagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Wacht, ik wil wel met je in je truck.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
Hey Joysa, wil je bij mij in de truck? Heb mooie muziek. moet je even inloggen op 82.123.33.22 met wachtwoord: ikwilje99
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
Hey Joysa, wil je bij mij in de truck? Heb mooie muziek. moet je even inloggen op 82.123.33.22 met wachtwoord: ikwilje99
..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Baklap wil virtueel koffie gaan drinken met je. In zijn truck. In GTA.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als een man mij uitnodigt om GTA te komen doen, kom ik hoorDit is wel een stille hint, ik weet het zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.
Is goed, koffie of wiskey?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil wel met je in je truck.
Wel Radio X opzetten dan.
Hahaha goed plan, radio x, vaatje wiskey en dan de autobahn op naar het vliegveld om een boeing te gappen. Kon dat maar in reallife.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In GTA gaan ze koffiedrinken voor ze gaan neuqen, na die dates etc.
Dus doe maar whiskey
Nooit. daag.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mooi, ik zit in de truc, zeg maar als je er bent.
Oh je moet het nog even downloaden zeker, zoek maar even op de piratenbaaiquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh je moet het nog even downloaden zeker, zoek maar even op de piratenbaai
Radio X liedjes luisteren en whiskey drinken kan wel irl.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hahaha goed plan, radio x, vaatje wiskey en dan de autobahn op naar het vliegveld om een boeing te gappen. Kon dat maar in reallife.
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.quote:
En je kunt altijd nog extra geld bijcheaten.Kon dat maar irl.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.
Doe normaalquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja zo krijg je natuurlijk nooit een vent. Ik ben een gigantische lekkere neger uit de ghetto die veel poen heeft en een truc. Niet zo mieten meid.
Ik denk dat je te jong bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behalve dat ik geen wiskey drink irl omdat een fles wiskey mijn dood betekend. Of in iedergeval een dag ellende.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Radio X liedjes luisteren en whiskey drinken kan wel irl.
Daarom heb je een schone deerne of een paar maten nodig om die mee leeg te drinken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behalve dat ik geen wiskey drink irl omdat een fles wiskey mijn dood betekend. Of in iedergeval een dag ellende.
je voelt je aangesproken! gaaf vertel eens al je problemen hier op het internet.quote:
Radio X heeft wel leuke liedjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Sowieso alleen GTA radio's voor de reclames. Wat nou liedjes
Je voelt je wel heel wat he?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken! gaaf vertel eens al je problemen hier op het internet.
Voor wat?quote:
Ja maar dan maar een fles wijn ofzo, wiskey gaat te hard!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom heb je een schone deerne of een paar maten nodig om die mee leeg te drinken.
Nee hoor, ik ben heel bescheiden. Ik merk alleen dat je je aangesproken voelt, dat betekent dat ik ergens een gevoelige snaar heb geraakt. Wil je er meer over kwijt?quote:
Je quote me, dat is de enige reden waarom ik reageer.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel bescheiden. Ik merk alleen dat je je aangesproken voelt, dat betekent dat ik ergens een gevoelige snaar heb geraakt. Wil je er meer over kwijt?
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je quote me, dat is de enige reden waarom ik reageer.
Gelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Dit komt binnenkort op TV, wat een bagger zeg.
Ja denk ik ook, zie het maar als compliment. Misschien dat ik ooit de geneugden van een wiskey met sigaar in een chesterfield nog mag genieten. Voorlopig gooi ik dat elitaire vocht er maar niet in.quote:
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.
Waar wil jij het dan over hebben schat. Ik begrijp dat je geen gamer bent?
Dank je.quote:
Schatquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij quote mij, daarom reageer ik weer.
Waar wil jij het dan over hebben schat. Ik begrijp dat je geen gamer bent?
Geen zak aan, Hot Coffee mod. Toen ik 12 was vond ik dat wel lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemen
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens ik ga denk ik een gigantische boterham met pindakaas maken.
Ik ben geen gamer, absoluut niet zelfs. Waar lees jij dat ik mijzelf gamer noem?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetjes die GTA met Hot Coffee mod spelen en zichzelf gamer noemen
Ik heb een groot minpunt, ik lust geen pindakaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens ik ga denk ik een gigantische boterham met pindakaas maken.
Ik zeg nergens dat je het niet mag posten. Ik zeg alleen dat het mij geen ruk kan schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lees er dan overheen, jezus zeg![]()
Tis wel een SC voor een reden.
Ach ze is wat ongesteld vandaag denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach ze is wat ongesteld vandaag denk ik.
Stel je niet aan over een plaatje, jezus zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je niet aan over een plaatje, jezus zeg.
Geen idee, misschien omdat jij (valt me op) altijd post als ik net iets gepost heb. Misschien dat anderen dat ook hebben. Jij post op een ander vlak dan de rest, net overal tussendoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
DG, waarom heb je eigenlijk nog nooit je ongezouten mening over mij gepost? Of heb ik dat gemist?
Ja, stiekem zit ik achter je aanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat jij (valt me op) altijd post als ik net iets gepost heb. Misschien dat anderen dat ook hebben. Jij post op een ander vlak dan de rest, net overal tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik achter je aanDat wist ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al de tweede keer dat dit mij opvalt.
Wie ik ben? Nou dat zie je. En ja ik kom overal en nergens binnenvallen, ben niet zo van de vaste groepjes. Vanavond ben ik hier, morgen ben ik weer ergens anders. U mad?Wie dit leest is een lezer van dit.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat wist ik wel!
Is al de tweede keer dat dit mij opvalt.
Wie ik ben? Nou dat zie je. En ja ik kom overal en nergens binnenvallen, ben niet zo van de vaste groepjes. Vanavond ben ik hier, morgen ben ik weer ergens anders. U mad?
Silk, aangenaam.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mooi zoEn wie ben jij dan eigenlijk?
Nee, hoor... je komt over als een leuk en aardig iemand dus geen reden toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
DG, waarom heb je eigenlijk nog nooit je ongezouten mening over mij gepost? Of heb ik dat gemist?
Wow dit klinkt een beetje als een conversatie uit een of andere namaak X-men film. Yeah ik ben Silk, laten we truck pakken om de wereld te redden!quote:
Oh, ik kwam zo eens VH achterna, toen was het wel gezellig, dus ik ben maar blijven hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wow dit klinkt een beetje als een conversatie uit een of andere namaak X-men film. Yeah ik ben Silk, laten we truck pakken om de wereld te redden!
Maar wat doet Silk in het versieren topic?
Wat is een VH? Maar leuk wil jij met mij koffie drinken in de truck?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik kwam zo eens VH achterna, toen was het wel gezellig, dus ik ben maar blijven hangen.
Begrijp jij het schilderij van je UI, the son of man?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen DG, maar het is niet mis, al die aandacht die ik vanavond op TC krijg.
![]()
![]()
Ja niet gelijk over trouwen beginnen, daar krijg ik kriebels van. hueheuehuehuquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja nu opeens wel weer een hartje hè.
Is TC alive?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen DG, maar het is niet mis, al die aandacht die ik vanavond op TC krijg.
![]()
![]()
Een user. Waarom in een truck? Ik vind dat ietwat ongemakkelijk. Tenzij je me meteen meeneemt op een rondreis door Europa ofzo natuurlijk, maar ik denk dat mijn vriend daar minder blij mee is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is een VH? Maar leuk wil jij met mij koffie drinken in de truck?
Vast niet, maar ik heb er m'n eigen idee bij welke wel toepasselijk is. Kusje voor je interesse, wat vind jij er van?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef b4kl4p het volgende:
Begrijp jij het schilderij van je UI, the son of man?
Kom naar A'dam.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi patatjes van me.
Mijn homies hebben afgezegd voor morgen.
Hoi frietje.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi patatjes van me.
Mijn homies hebben afgezegd voor morgen.
Zou ik graag willen, heb een rondreis door San Andreas voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een user. Waarom in een truck? Ik vind dat ietwat ongemakkelijk. Tenzij je me meteen meeneemt op een rondreis door Europa ofzo natuurlijk, maar ik denk dat mijn vriend daar minder blij mee is.
Excuses.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja niet gelijk over trouwen beginnen, daar krijg ik kriebels van. hueheuehuehu
Een van de mooiere schilderijen, vooral heel multi interpreteerbaar. Maar son of man daar wordt denk ik jezus mee bedoeld, de appel de verboden vrucht maar waarom deze voor het gezicht hangt. Het fascineert me, ik heb geen idee wat het betekent ik ga dit eens uitzoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb er m'n eigen idee bij welke wel toepasselijk is. Kusje voor je interesse, wat vind jij er van?
Ik. Voor meer informatie zie het topic. Of neem toffe mensen mee.quote:
Iets geblaat met verborgenheid en anonimiteit. Ik vind 'm gewoon mooi, en vanwege die reden toepasselijk op 't internet.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef b4kl4p het volgende:
Een van de mooiere schilderijen, vooral heel multi interpreteerbaar. Maar son of man daar wordt denk ik jezus mee bedoeld, de appel de verboden vrucht maar waarom deze voor het gezicht hangt. Het fascineert me, ik heb geen idee wat het betekent ik ga dit eens uitzoeken.
Ja maar ik weet dat de maker van dat schilderij ook andere schilderijen heeft gemaakt. Iets met schizoid. Laat me even zoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Iets geblaat met verborgenheid en anonimiteit. Ik vind 'm gewoon mooi, en vanwege die reden toepasselijk op 't internet.
Rene Magritte, heb wel meer icoontjes van z'n schilderijen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat de maker van dat schilderij ook andere schilderijen heeft gemaakt. Iets met schizoid. Laat me even zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |