Waarom vraag je het niet gewoon?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef krokethoofd het volgende:
Ik bedoel natuurlijk meer stap voor stap
dude, als ze met haar hand bij je lul zit en er zelfs over wrijft loop jij 10 stappen achter.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef krokethoofd het volgende:
Ik bedoel natuurlijk meer stap voor stap
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef krokethoofd het volgende:
Het is misschien een beetje verkeerd geformuleerd het is meer als ze "perongeluk" me in die richting pijn doet, zegt: heb je daar pijn en met haar hand daar zit
dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dude, als ze met haar hand bij je lul zit en er zelfs over wrijft loop jij 10 stappen achter.
gewoon ze zit soms met haar hand daar. gaat ook niet daarom, gaat meer erom hoe benader ik haar?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoen haar, zoen haar wang, zoen haar kin, zoen haar nek, als ze dat toelaat pak je gewoon random wat lichaamsdelen vast. Gewoon doen. Als ze moet huilen zeg je sorry en dat je haar niet wilde rushen. Tenzij je een klootzak bent, dan pak je haar zus.
Dat is wel het meest handige ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef krokethoofd het volgende:
Maar ik wil dat ze me helemaal niet tegenhoud dus wil het zeker weten, want dat is ongemakkelijk... oke ik praat mezelf vast: dit betekent gewoon dat ik moet praten met haar
Wachten tot het huwelijk dan. Dan weet je het zeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef krokethoofd het volgende:
Maar ik wil dat ze me helemaal niet tegenhoud dus wil het zeker weten, want dat is ongemakkelijk... oke ik praat mezelf vast: dit betekent gewoon dat ik moet praten met haar
Zoen haar, zoen haar wang, zoen haar kin, zoen haar nek, als ze dat toelaat pak je gewoon random wat lichaamsdelen vast. Gewoon doen. Als ze moet huilen zeg je sorry en dat je haar niet wilde rushen. Tenzij je een klootzak bent, dan pak je haar zus.
als je bang bent om in ongemakkelijke situaties terecht te komen kan je beter helemaal geen seks hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef krokethoofd het volgende:
Vooral net nadat je voor het eerst seks gehad hebt. Ik bedoel, wat zeg je. 'Het was goed' Klinkt zo vreemd. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht was (want let's face it, de andere keren zijn veel beter dan de eerste keer)quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je bang bent om in ongemakkelijke situaties terecht te komen kan je beter helemaal geen seks hebben.Je zal vroeg of laat toch echt wel iets verkeerd doen.
Eng he, praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef krokethoofd het volgende:
maar het vragen is ook zo opvallend...
En dit, als je niet praat heb je nooit lekkere seks.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eng he, praten.
Kom op man, tis je vriendin.
je moet het ook niet vragen. Grootste afknapper bij de dames; mag ik in je gezicht komen. Dat doe je gewoon. Fuck dis shit.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef krokethoofd het volgende:
maar het vragen is ook zo opvallend...
Chloroform helpt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze al de hele tijd aan het huilen is betekent dat meestal een nee.
Dan zeg je: ik ga ff wat drinken en dan gaan we verder, wil jij ook iets?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vooral net nadat je voor het eerst seks gehad hebt. Ik bedoel, wat zeg je. 'Het was goed' Klinkt zo vreemd. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht was (want let's face it, de andere keren zijn veel beter dan de eerste keer)
Precies. Ze kan het alleen uitmaken, maar daar kom je wel weer overheen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef krokethoofd het volgende:
eigenlijk heb ik ook niks te verliezen dusja
"Heb jij je belastinggegevens al ingeleverd?"quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan zeg je: ik ga ff wat drinken en dan gaan we verder, wil jij ook iets?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Heb jij je belastinggegevens al ingeleverd?"
"'t Is wat he, met die Achmedinedjad"
"Denk je dat je zus me leuk vindt?"
kom je er ook nog eens achter of ze wel echt van je houdtquote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Ze kan het alleen uitmaken, maar daar kom je wel weer overheen.
Haha, ik zei overheen.
Het zijn wel dealbreakers hoor... eerste zoen, eerste beurt,, maken of kraken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef krokethoofd het volgende:
[..]
kom je er ook nog eens achter of ze wel echt van je houdt
25/2+5-1.5quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef krokethoofd het volgende:
en wat vind jij een normale leeftijd? hoeft niet gelijk seks te zijn
Wrijf op dat moment ook bij haar zou ik zeggen. Als ze zo'n handeling verricht lijkt het mij duidelijk dat zij ook verder wil gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef krokethoofd het volgende:
Wel wrijft ze soms over mn lul (als ie in mn broek zit)
Probeer haar borsten te strelen, als dat gelukt is, haar eventueel vingeren en beffen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef krokethoofd het volgende:
hmnee, tuurlijk condooms maar doe liever rustig aan dus eerst handwerk
Random lichaamsdelenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja, je kan het zo ingewikkeld maken als je zelf wil. Begin als newbie en pak haar arm. Of je bent een pro en probeert haar eierstokken te kietelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Random lichaamsdelen![]()
Ik zou voor der tieten gaan ts
HAHAHA lastigquote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, je kan het zo ingewikkeld maken als je zelf wil. Begin als newbie en pak haar arm. Of je bent een pro en probeert haar eierstokken te kietelen.
In een romantisch situatie waarbij jullie alleen stilletjes bij elkaar zijn moet je gewoon wrijven en op haar reactie wachten. Nu zij gewreven heeft kun je dat gewoon doen lijkt mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef krokethoofd het volgende:
hmnee, tuurlijk condooms maar doe liever rustig aan dus eerst handwerk
Per ongeluk? onzin natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef krokethoofd het volgende:
het is meer als ze "perongeluk" me in die richting pijn doet
Zijn vriendin probeert natuurlijk een move te maken maar hij roept de hele tijd AUW!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Per ongeluk? onzin natuurlijk
Natuurlijk. Niets beter dan een avontuurtje beginnen met lekkere kaas.quote:
Tsjahquote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Stom eigenlijk, niet-serieuze posts hier.
Als je er zelf behoefte aan hebt is dat prima. Tis alleen de vraag of haar leeftijd er wel geschikt voor is. Als ze 16 jaar of ouder is, is er niets aan de hand denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef krokethoofd het volgende:
en wat vind jij een normale leeftijd? hoeft niet gelijk seks te zijn
Uh, ligt er aan hoe leuk ze je vindt denk ik, als het 100% goed aanvoelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef krokethoofd het volgende:
hebben meisjes hier eigenlijk net zoveel twijfels over?
en dat in combinatie met dat ze bij je gewreven heeft? Dan komt het helemaal goed als je seks met haar wil hebben. Gewoon in romantische situatie op een bepaalde manier lichamelijk contact maken en kijken of er meer van komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef krokethoofd het volgende:
ik weet zeker dat ze stapelverliefd is
Dan moet je er gewoon voor gaan. Langzaamaan proberen, stap voor stap, je merkt het vanzelf als ze iets niet wil. Niet meteen swaffelen of je vingers in de grot duwen dus, maar rustig opbouwen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef krokethoofd het volgende:
ja ik denk er ook zo over dat ik gewoon ontmaagd wil worden door iemand waarvan ik zeker weet dat ik er geen spijt van ga krijgen en zij is gewoon degene daarvoor. En ik denk dat er niet snel iemand gaat komen die ik ooit zo leuk ga vinden.
Zo zou ik het niet aanpakken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
Als ze slaapt met je met je semi harde plasser tegen haar gezicht aan tikken. Als je haar ogen open ziet gaan prop je hem in haar mond en scheld je haar uit voor varken of kaasschaaf.
Hij meende het ook niet denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 22:50 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet aanpakken eerlijk gezegd.
Heb je al eens geprobeerd om haar te ontkleden ? terwijl je aan het zoenen bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef krokethoofd het volgende:
ja ik denk er ook zo over dat ik gewoon ontmaagd wil worden door iemand waarvan ik zeker weet dat ik er geen spijt van ga krijgen en zij is gewoon degene daarvoor. En ik denk dat er niet snel iemand gaat komen die ik ooit zo leuk ga vinden.
zo snel mogelijk, als we alleen zijn het liefst zonder iemand anders in het huis en het moet niet vreemd of raar overkomenquote:
die krijg je hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
We willen wel een verslag met alle details.
/fixedquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
We willen wel een verslag met foto's.
Behalve je relatiequote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef krokethoofd het volgende:
eigenlijk heb ik ook niks te verliezen dusja
Nou, met seks zal ik het wel een beetje vragen, of ze er echt klaar voor is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Het hoeft maar een beeeetje lichamelijk contact te zijn en dat nog geen minuut later uitlopen tot seksueel contact. Zelfs tegen haar aanliggen bij het film kijken kan al daartoe uitlopen. Vrij makkelijk dus. Vooraf vragen hoeft niet.
ik heb het nooit vooraf gevraagd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, met seks zal ik het wel een beetje vragen, of ze er echt klaar voor is.
Je kunt ook voelen of ze er klaar voor is, gewoon beetje nattigheid enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, met seks zal ik het wel een beetje vragen, of ze er echt klaar voor is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook voelen of ze er klaar voor is, gewoon beetje nattigheid enzo
Hoeveel meisjes heb je ontmaagd en daarna gedumpt dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
ik heb het nooit vooraf gevraagd.
0, bovendien was het beide willen, beide niet vragen. Gewoon aanvoelen. Misschien kwam het initiatief niet eens van mijn kant.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb je ontmaagd en daarna gedumpt dan?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben jij intussen al ontmaagd angel joy?
Nopes, ik wacht nog eventjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben jij intussen al ontmaagd angel joy?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hoe oud ben je ?
Nog steeds? Ik ben 15 gastquote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hoe oud ben je ?
Ik dacht al, moeten alle meisjes tegenwoordig op hun 13e ontmaagd zijn ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 23:13 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ohbig fail van mij
ik dacht dat je 17 ofzo was
Dat zou het beste zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht al, moeten alle meisjes tegenwoordig op hun 13e ontmaagd zijn ofzo
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef NanKing het volgende:
Hoi laten we het eens geen Angel-Joy topic maken,maar gewoon verder gaan over de vragen ende problematiek van de TS.
Zet m op TS. Gewoon over je eerste angst heen zetten om verder te gaan, vanaf daar gaat het vast wel natuurlijk.
Nou nee, ik vind van nietquote:
Ik heb zelfs tips aan ts gegeven via dm's, en hij zegt dat ik hen echt geholpen heeft, ga huilen ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef NanKing het volgende:
Hoi laten we het eens geen Angel-Joy topic maken,maar gewoon verder gaan over de vragen ende problematiek van de TS.
Zet m op TS. Gewoon over je eerste angst heen zetten om verder te gaan, vanaf daar gaat het vast wel natuurlijk.
Als zijne modjesteit dat zo begeertquote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef NanKing het volgende:
Hare modjesteit.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als zijne modjesteit dat zo begeert
zeker heb ik daar een plan voor, praat dat maar even bij met Angel-Joy. Ik ga mn nest in. Trustenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar hoe ga het nou aanpakken ts al enig idee?
Doe niet zo bitchy zegquote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind van niet
[..]
Ik heb zelfs tips aan ts gegeven via dm's, en hij zegt dat ik hen echt geholpen heeft, ga huilen ofzo.
Ja want die is de expertquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef krokethoofd het volgende:
[..]
zeker heb ik daar een plan voor, praat dat maar even bij met Angel-Joy. Ik ga mn nest in. Trusten
Gelukkig maar, kan ik rustig slapen vannacht!quote:
'spleetje'quote:Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef SpikedPsych het volgende:
Ok, dus : als ze weer of je brandblusser wrijft dan wrijf jij over haar tetten, als ze dat niet toestaat dan ga je niet verder. Als ze het wel toestaat dan maak je haar vochtig () door over haar spleet te wrijven. Next step : je haalt je jongeheer uit je broek en doet haar broek uit. Je draait haar om en neemt haar doggystyle.
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan ik rustig slapen vannacht!
Waar ik van moet huilen is jouw gedrag hier in SEX, Het onschuldige meisje uithangen wat nog nooit seks heeft gehad, want je bent immer maar 15 jaar, woe woe. Je best doen om tips te geven aan de TS, maar alsnog een heel topic naar je toe weten te trekken. Als dat een keer gebeurt is het prima, maar elk godvergeten topic waar je in post hangt je LP (zeg maar hele grote zwarte CD's)...Je hebt een grote muil, je hebt schijt aan waarschuwingen die je iedere keer krijgt wegens je ontzettend irritante aandachthoerige gedrag en wuift alles weg met eenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind van niet
[..]
Ik heb zelfs tips aan ts gegeven via dm's, en hij zegt dat ik hen echt geholpen heeft, ga huilen ofzo.
waarom is het dan zo ongewenst dat ze in haar situatie tips geeft. Er zijn toch geen voorwaarden om tips te mogen geven?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar ik van moet huilen is jouw gedrag hier in SEX, Het onschuldige meisje uithangen wat nog nooit seks heeft gehad, want je bent immer maar 15 jaar, woe woe. Je best doen om tips te geven aan de TS, maar alsnog een heel topic naar je toe weten te trekken. Als dat een keer gebeurt is het prima, maar elk godvergeten topic waar je in post hangt je LP (zeg maar hele grote zwarte CD's)...Je hebt een grote muil, je hebt schijt aan waarschuwingen die je iedere keer krijgt wegens je ontzettend irritante aandachthoerige gedrag en wuift alles weg met een. Ik ben er eik best wel klaar mee. Mocht je nog wat te eieren hebben, dan ben je van harte welkom in SEX FB.
perongeluk?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef krokethoofd het volgende:
Het is misschien een beetje verkeerd geformuleerd het is meer als ze "perongeluk" me in die richting pijn doet, zegt: heb je daar pijn en met haar hand daar zit
zei ik ook al jah. Dat perongeluke gedoe geeft aan dat zij er klaar voor is.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef LazQueen61 het volgende:
[..]
perongeluk?
volgens mij loop jij 10 stappen achter..
ooh.. sorry niet gezien!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
zei ik ook al jah. Dat perongeluke gedoe geeft aan dat zij er klaar voor is.
10 stappen ? 10 km ! Zijn meisje is al in : kom neuken dan ! Terwijl hij bij : hoe moet ik beginnen ? Is. Als TS zo door gaat gaat het hem niet worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef LazQueen61 het volgende:
[..]
perongeluk?
volgens mij loop jij 10 stappen achter..
Precies dan kom je er overheen en er achter.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef krokethoofd het volgende:
[..]
kom je er ook nog eens achter of ze wel echt van je houdt
Ik weet niet hoor ma dat is voor mij geen "signaal" meer maar een uitnodiging met rode loper en een orkest, circusdieren en alles.... vind het ook lef van haar trouwens, meeste meiden zijn nogal afwachtend ais er nog niks gebeurd is....anyway, wat ik wou zeggen!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef krokethoofd het volgende:
Ik heb nu een tijdje een relatie en we zijn helemaal gek van elkaar. We zoenen regelmatig, maar ik denk (zoals elke andere jongen) ook aan verder gaan dan dit. Ik weet alleen niet of zij dit ook wil. Wel wrijft ze soms over mn lul (als ie in mn broek zit) maar dat is binnen 5 sec weer weg. Zouden jullie kunnen helpen door te zeggen hoe ik erachter kom of ze inderdaad verder wil en hoe ik dit aanpak? Alvast bedankt
Praat voor jezelf muts.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar meisjes zijn wel sneller onzeker, dus zal kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |