dan heeft az toch gewonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef JamFlava het volgende:
Ah.. 1 goal van az en we kunnen verlengen
Nee, dan is het 2x 2-2 geworden dus 4-4.quote:
Zoals ik al eerder zij, Altidore is geschikt als materiaalman.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Verbeek faalt keihard met z'n Altidore.
Eens kijken, jij?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
rot zelf op. wat doe je hier als ajacied eigenlijk...
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, geen idee wat die man bezielt om hem er steevast in te zetten ipv Benschop, die het juist steeds beter ging doen, ook qua benutten van kansenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was het tegen toen tegen PSV ook .... en toen zat ik er als passant zelf bij op de hoofdtribune voor slechts 30 Equote:
Mag dat niet dan? Dan moet ik ook maar weg gaan zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
rot zelf op. wat doe je hier als ajacied eigenlijk...
EL of CL. Wereld van verschil.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het tegen toen tegen PSV ook .... en toen zat ik er als passant zelf bij op de hoofdtribune voor slechts 30 E
Ik bewijs in m'n eentje al het tegendeelquote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als alleen AZ-Fans zouden posten was het 10 reacties deze wedstrijd
Ja maar, hij is pas 22 he!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonder jouw posts zaten we ook nog ruim in het eerste topic.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als alleen AZ-Fans zouden posten was het 10 reacties deze wedstrijd
True storyquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder jouw posts zaten we ook nog ruim in het eerste topic.
Al vanaf minuut 1, zwaaar irritantquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Grifte het volgende:
Oeeheheheheheh
Commentator loopt idd wel voor ja op beeld
Dit topic ook. Ik kijk niet op mn tv.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Grifte het volgende:
Oeeheheheheheh
Commentator loopt idd wel voor ja op beeld
welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
eerste gedeelte via de radio
doet rtl niet streamen?
De bal lag in het netje.... En toen floot de scheidsquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Quisho het volgende:
Wat was er gebeurt dan, hoe heeft Valencia gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |