je hebt inderdaad te weinig ram geheugen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat voor computer gebruik jij voor het renderen?
Heb zelf een 8800gt (512mb) / 3gb ram / e8400 (Core 2 Duo, 3GZh), duidelijk niet meer de nieuwste maar het renderen van kleine projecten is geen probleem. Grotere projecten heeft ie duidelijk meer moeite mee (ook in de viewports) en nu en dan crashed ie vanwege te weinig memory.
dribbble account?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
Is er hier iemand met een dribbble account? Ik wil echt al zo lang een invite krijgen.
Ik heb al een jaar lang geen nieuwe invite meer gekregenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
Is er hier iemand met een dribbble account? Ik wil echt al zo lang een invite krijgen.
Eerst werk laten zien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ben echt een held, geniaal werkquote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef Samael het volgende:
Hierbij nog eentje, uurtje of 6 max
[ afbeelding ]
Wacom Intuos 4 Medium. (met een muis teken ik nog slechter dan een kleuter)quote:Op maandag 25 juni 2012 04:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij ben echt een held, geniaal werk
Wat voor tablet gebruik je? (want ik neem aan dat je een tablet gebruikt)
Thanks, dat portret is ook erg mooi geworden!quote:Op maandag 25 juni 2012 02:31 schreef Maisnon het volgende:
gaaf perspectief Samael
Ik heb een zelfportret semi-ode aan van Gogh gemaakt
[ afbeelding ]
Toevallig gister besteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Samael het volgende:
[..]
Wacom Intuos 4 Medium. (met een muis teken ik nog slechter dan een kleuter)
Waar en voor hoeveel?quote:
Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
W.I.P., over het licht en de proporties van de giraffe ben ik niet 100% tevreden. Tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
Ik vind dat de persoon links iets te gretig naar die hond kijkt aan de overkant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
W.I.P., over het licht en de proporties van de giraffe ben ik niet 100% tevreden. Tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
Niks meer aan doen, hij is perfect voor jouw niveau!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |