Ahum. Dát mag niet op ons forum, doe maar via DM of PMquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb wel een download link naar ISO met Windows 7 waar je je eigen key kan gebruiken. Zal m morgen wek ff posten
Oh niks illegaals aan hoor. Als de key niet gebruikt wordt dan is windows 30 dagen te gebruiken. en de iso's komen van microsoft. Maar ik zal verder niet in discussie gaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahum. Dát mag niet op ons forum, doe maar via DM of PM
dus omdat je een uitprobeer versie installeert mag je hem opeens legaal downloaden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:37 schreef kucher het volgende:
Dat dacht ik ook, je moet alsnog activeren. Als je 'm gekocht hebt maar je hebt bijvoorbeeld geen DVD speler maakt het niet uit als je 'm download en activeert. Die ISOs staan er niet voor niets, wat nu als je een server hebt in een datacenter waar het op moet, ga je dan ff een DVDtje uploaden?
Weet niet of trol of gewoon dom.quote:dus omdat je een uitprobeer versie installeert mag je hem opeens legaal downloaden?
het een sluit het ander niet uit hoor
Linux is volgens mij vaak onder andere licentievoorwaarden uitgebracht dan Windows hequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef kucher het volgende:
Volgens mij klopt dat niet, zal het eens aan een MSFTer voorleggen. Zou ook wel enorm faal zijn als Linux distributies en *BSD overal gratis hun ISOs laten mirroren en MSFT niet eens een mirror *betaald* om hetzelfde te doen. En mydigitallife is een legitieme amerikaanse site, ze zouden heus niet een amerikaanse DMCA negeren als die op hun amerikaanse deurmat valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |