Of mijn vraag serieus is? Man weet ik het.quote:
Nog steeds geen nieuwe baanquote:
Wat voor baan zoek je?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind remi best een leuke naam hoor, beter dan standaard Mark of Dennis heten.
[..]
Nog steeds geen nieuwe baan. Fucking gaar
De lekkere chickies zijn er niet meer, dan krijg je dat.quote:
Ow, maar jij bent er in ieder geval nogquote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De lekkere chickies zijn er niet meer, dan krijg je dat.
Liefst in horeca maar ik heb ook bij veel kleding en schoenenwinkels gesolliciteerd. In ieder geval GEEN supermarkt meer. Ik kan daar solliciteren en dan word ik zo aangenomen maar neh..Ben dat zat.quote:
Misschien ook omdat het etenstijd is. Of omdat alle kantoorslaven nu op weg naar huis zijn, om straks verder te Fok!ken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ow, maar jij bent er in ieder geval nog
Denken dat er lekkere chickies op FOK! zittenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De lekkere chickies zijn er niet meer, dan krijg je dat.
Ik zit op kantoor en moet nog tot 18:30quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het etenstijd is. Of omdat alle kantoorslaven nu op weg naar huis zijn, om straks verder te Fok!ken.
Denken dat er geen lekkere chickies op FOK! zittenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere chickies op FOK! zitten
Okay, de vieze veertigjarige vadsige kerels die ons het idee weten te geven dat ze lekkere chickies zijn. Die.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere chickies op FOK! zitten
Dat heb jij even goed voor elkaar dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Zosk het volgende:
Ik zit op kantoor en moet nog tot 18:30Daarna nog een uur rijden
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb jij even goed voor elkaar dan.
Pics van deze amazone.quote:
In ieder geval is het bijna tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb jij even goed voor elkaar dan.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meisjes komen kunnen toch klaarkomen altijd van paardrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |