Die Crutch hè, doet niets anders dan slowchattenquote:
Wat is deze, ik heb de lachers op mijn hand hier.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is deze, ik heb de lachers op mijn hand hier.
Holy shit! Een afbeelding met word-onderstreepte foutjesquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Holy shit! Een afbeelding met word-onderstreepte foutjes![]()
![]()
Hahahaahha, dat is wel het mooist aan die afbeeldingquote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
Hahahaha spelcheck lijntje meegescreenshotfail
Ik dacht dat jij ook tegen spel- en taalfouten was.quote:
Altijd als er zoiets gezegd wordt komen er 100 foto's van naakte vrouwen. Doe het niet.quote:
True maar blijkbaar laat ik ook rode lijntjes onder woorden staan, perfect ben ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook tegen spel- en taalfouten was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Crutch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking about thinking of you. ♫
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door ovoxo op 05-04-2012 17:02:31 ]XO till we overdose
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef Joysa het volgende:
En nu een lekkere man?
Vooral die 3e, wat is dat?
Die zijn me wat te gay hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn best mooiquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zijn me wat te gay hoor
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef shifto het volgende:
Ryan Renolds zou ik het zelfs nog op kunnen doen.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen hier enzo, zodat ze stoppen met zeuren
Ze zeiken alleen op jouw homo's, ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve photoshop.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
We waarderen de intentie, kusje.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef ovoxo het volgende:
Nee oke, dan niet hoor. Probeer ik een keer eens aardig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
Ik ben een eckte fokker, ik vind Yvonne gewoon het lekkerst.Whooooooooooooo,fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
Ik ben een eckte fokker, ik vind Yvonne gewoon het lekkerst.Jammer dat je plaatje het niet doet, maar ik ben het wel met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Perfectie.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:14 schreef shifto het volgende:
Ik heb er ook genoeg van. Ik ga naar huis!
Ik tot en met dinsdag, beat that.quote:
Biatch. Ik heb volgende week ook nog een extra dag vrij. Dinsdag, woensdag of donderdag. Kan hetzelfde zeggen dus.quote:
We leven met je mee.quote:
*aai*quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Cue_ het volgende:
Altijd leuk.. wil je afsluiten kom je erachter dat het weinig zin heeft aangezien de bus net vertrokken iskwartiertje wachten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |