Ik ken alleen "Secret Valley" uit Australie.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
zal ik Fort Alpha maar opnoemen dan![]()
En hoe heette die australische serie ook alweer, over een highschool, dat vond ik altijd wel tof
Was dat Australisch?quote:
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Diaan, waarom zeg je steeds 'als er nog uitbreiding komt' of iets soortgelijks? Heb ik iets gemist?
Oh: Surprise!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Diaan, waarom zeg je steeds 'als er nog uitbreiding komt' of iets soortgelijks? Heb ik iets gemist?
ja toch?quote:
Na controle: ja, je hebt gelijk.quote:
nee ik dacht dat het zeker was. maar ik heb elders bijgelezen en snap het nu. nevermindquote:
Ter info: locatie van de voorraad is nu Schiphol.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik dacht dat het zeker was. maar ik heb elders bijgelezen en snap het nu. nevermind
cool ideequote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ter info: locatie van de voorraad is nu Schiphol.
Binnen die 12 weken is het ook nooit zeker hè? Maar je hebt nu het hele verhaal gelezen!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik dacht dat het zeker was. maar ik heb elders bijgelezen en snap het nu. nevermind
Die met Kylie Meneuk?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Fort Alpha heb ik niet gekeken. Ik keek vroeger Santa Barbara en nog een Australische serie waarvan ik de naam niet meer weet.
ja dat is ook zo. Anywayquote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Binnen die 12 weken is het ook nooit zeker hè? Maar je hebt nu het hele verhaal gelezen!
Nee zij deed niet mee. Ik weet alleen nog dat één van de hoofdrolspeelster in de serie Patricia heette.. ik ga eens googlen.quote:
dan is het nog een week onderweg? Of is het een express spoed zending?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ter info: locatie van de voorraad is nu Schiphol.
Maakt op dit moment mbt de VS volgens mij niks meer uit. De douane daar is een liefhebber van het vasthouden van zendingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan is het nog een week onderweg? Of is het een express spoed zending?
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
zal ik Fort Alpha maar opnoemen dan![]()
En hoe heette die australische serie ook alweer, over een highschool, dat vond ik altijd wel tof
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik zie nu dat het Sons and Daughters was.
12 steden 13 ongelukken?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Er was ook één of andere serie van veilig verkeer nederland die ik keek geloof ik. Geen idee meer hoe of wat precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |