quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal vaarwel gesmst

Dit dus, ik ben wel op mijn werk overigensquote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb ook helemaal geen tijd meer om nuttige dingen te doen, het gaat veel te snel.

nee ligt er aan of ik eerlijk wil zijn tegen een persoon in een (vriendschappelijke) relatie. Als ze niet tegen het antwoord kan moet ze het niet vragenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt er dus maar net aan wat voor een meisje/vrouw, niet dan?

En dus blijkbaar 0 mannenquote:

"KLB SC heeft mij de waarheid verteld over jullie vuige bedoelingen ok gr gr"quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal vaarwel gesmst

Daar ben ik het zeker mee eens, tegen vriendinnen zou ik daar ook makkelijker eerlijk over kunnen zijn (denk ik). Maar tegen mijn vriendin lieg ik ook niet eigenlijk, alhoewel de situatie met een vriendin lastiger is!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef n8n het volgende:
[..]
nee ligt er aan of ik eerlijk wil zijn tegen een persoon in een (vriendschappelijke) relatie. Als ze niet tegen het antwoord kan moet ze het niet vragen

En waarom ben je daar nog vrienden mee?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die zeggen eerlijk dat ze me lekker etc vinden. Pech voor hun.

Ach meid toch, ik heb echt een beetje medelijden met je nuquote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dus blijkbaar 0 mannen
Aangezien die alleen maar vriendschappen aangaan met iemand die ze zouden doen

Ik moet om 8 uur een opdracht inleveren.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben wel op mijn werk overigens

Vrouwen bedenken ook heus wel of ze het zouden kunnen met een man, maar kunnen dat beter gescheiden houden, heb ik het idee.quote:

Hahah op 4.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Chai het volgende:
Top 100 van 05-04-2012
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats

Als haar kont dik is en ik zeg dat betekend dat niet dat het iets negatiefs is.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, tegen vriendinnen zou ik daar ook makkelijker eerlijk over kunnen zijn (denk ik). Maar tegen mijn vriendin lieg ik ook niet eigenlijk, alhoewel de situatie met een vriendin lastiger is!

doe je de avond LTS?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet om 8 uur een opdracht inleveren.

Bij mij is dat sowieso ook niet permanent.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrouwen bedenken ook heus wel of ze het zouden kunnen met een man, maar kunnen dat beter gescheiden houden, heb ik het idee.

Ik vind je lekker.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Ow ik heb de posts ff gemist waarin het weerlegd werd...quote:

narcistquote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Ja ik ook wel met mezelf eigenlijk (srs)quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach meid toch, ik heb echt een beetje medelijden met je nu

quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet om 8 uur een opdracht inleveren.

Het zou pas erg zijn als je zou zeggen dat haar kont vierkant is.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
Als haar kont dik is en ik zeg dat betekend dat niet dat het iets negatiefs is.

Maar jij bent ook een halve kerel natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
Bij mij is dat sowieso ook niet permanent.

Ja, dat vind ik echt een goede opmerkingquote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrouwen bedenken ook heus wel of ze het zouden kunnen met een man, maar kunnen dat beter gescheiden houden, heb ik het idee.

Oh dat werkt niet bij de mijnequote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
Als haar kont dik is en ik zeg dat betekend dat niet dat het iets negatiefs is.

ik wil niet naar bed met mijn vrouwelijke vriendenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ow ik heb de posts ff gemist waarin het weerlegd werd...
Vertel.

Huh? Juist niet. Jullie blijven het erop kunnen toch, want dat is meer puur uiterlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve kerel natuurlijk.

hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ow ik heb de posts ff gemist waarin het weerlegd werd...
Vertel.

Ik denk dat ik de gouwe ouwe maar weer eens moet proberen:quote:

werkt vaak ook niet maar dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:

HA! Gayyy!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef n8n het volgende:
[..]
ik wil niet naar bed met mijn vrouwelijke vrienden

Ik kan het me wel voorstellenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel met mezelf eigenlijk (srs)

Ik heb het ook wel een beetje met haar te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach meid toch, ik heb echt een beetje medelijden met je nu

Oke.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef n8n het volgende:
[..]
ik wil niet naar bed met mijn vrouwelijke vrienden

Haha, maar dat vind ik wel een beetje zielig!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef n8n het volgende:
[..]
werkt vaak ook niet maar dat is niet mijn verantwoordelijkheid

Oh en jij gáát het erop kunnen omdat je de kwaliteiten meer gaat inzien, bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef Chai het volgende:
Huh? Juist niet. Jullie blijven het erop kunnen toch, want dat is meer puur uiterlijk.

Wel raar dat je er dan de volgende morgen achter komt. Je moet gewoon niet terugmailen voordat zij jouw mailen dat er geen bijlage bij zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de gouwe ouwe maar weer eens moet proberen:
Mailtje sturen met hierbij mijn opdracht. En dan zonder bijlage. En dan morgen sturen, o ik zie dat ik de bijlage vergeten was! Sorry! Bij deze.

Nee eerder andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh en jij gáát het erop kunnen omdat je de kwaliteiten meer gaat inzien, bedoel je?

Hoezoquote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel een beetje met haar te doen.

Werkt dat nog ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de gouwe ouwe maar weer eens moet proberen:
Mailtje sturen met hierbij mijn opdracht. En dan zonder bijlage. En dan morgen sturen, o ik zie dat ik de bijlage vergeten was! Sorry! Bij deze.

En die allemaal terugsmsen: "ja ok borderliner, whatever hoor. Neuekn?"quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Brb weer ff mn vrienden smsen hoor

Jij komt er net achter dat heel veel van je vrienden eigenlijk geen vrienden zijn, volgens jouw definitie.quote:

Ze weten dat ik eerlijk ben. Kan ook van alles gaan vragen tot er een negatief antwoord komt, en dan heb ik dus het recht daar verontwaardigd over te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, maar dat vind ik wel een beetje zielig!

Ik denk dat we erover uit zijn dat (de meeste) vrouwen niet zo zijn. Zo blijkt hier althans.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga jij naar bed, of zou je dat willen, met al je mannelijke vrienden?

Ja bij sommigen zou ik dat wel doen op die manier tbhquote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die allemaal terugsmsen: "ja ok borderliner, whatever hoor. Neuekn?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |