Ja, je kunt daar ook bij dat viaductje zeg maar op die muur hoppen met de hulp van een ander.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wou de_dust2 spelen, daar heb je een bug in zo'n muur zitten.. en dan met invisibilty verwacht bijna niemand datj e daar zit. Dan met dempertje op je M4 knallen en proximity nades.. = pwnage.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad maar met de gravity functie uit de shop heb je die niet nodig
Ik heb net een bazenmuis binnen voor 2 euroquote:Op donderdag 5 april 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn muis is half kapot, klikt niet meer lekker..
Probeerde net ook een schietspel eindigde met 1 kill tegen 10 deaths. Zoek het maar lekker allemaal uit met je Counterstrike.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker Homing nades over het dak gooien..
Noobquote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeerde net ook een schietspel eindigde met 1 kill tegen 10 deaths. Zoek het maar lekker allemaal uit met je Counterstrike.![]()
Bewust mensen voor lul zetten is wat hij doet.quote:
Neem dan ook je pillen in.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yea denk ik een leuke laatste avond met mijn vriendin nodigd mijn huisgenoot een of andere idioot uit die mij zo triggerd dat alle stoppen doorslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |