Dat dus inderdaad, TS is gewoon onduidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Nilscollection het volgende:
Ik snap het ook niet. Je zit vast in dat bandje als in "waarschijnlijk" (1) of als in "altijd" (2)?
Toelichting:
(1) Hij heeft een ongeluk gehad, hij is vast door rood gereden.
(2) Ik heb een vaste baan.
+ verkapt "kijk mij eens meedoen aan een concert"-topique
quote:Music For Charity, vrijdag in Gooisch Podium in Hilversum.
Kom kijken!
Optie drie is overigens dat TS effectief vastzit in een bandje en er niet meer uit kan:quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, TS is gewoon onduidelijk.
hahahaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Optie drie is overigens dat TS effectief vastzit in een bandje en er niet meer uit kan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel te dom om het te snappen?!?!
Ligt er net aan hoe je het interpreteert.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Nilscollection het volgende:
Ik snap het ook niet. Je zit vast in dat bandje als in "waarschijnlijk" (1) of als in "altijd" (2)?
Toelichting:
(1) Hij heeft een ongeluk gehad, hij is vast door rood gereden.
(2) Ik heb een vaste baan.
+ verkapt "kijk mij eens meedoen aan een concert"-topique
Ja hij moet dus naar dat concert maar hij zit klem in zijn zwembandquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het nog eens gelezen maar die zin klopt ook gewoon echt niet, "Ja, ik heb Music For Charity ik zit vast in dat bandje".
Misschien wil hij gered worden zodat hij naar het concert kan gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Ja hij moet dus naar dat concert maar hij zit klem in zijn zwemband
Dat denk ik wel, ja. Maar eer TS duidelijk heeft uitgelegd waar hij zich bevindt zijn we wel een uur verder...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien wil hij gered worden zodat hij naar het concert kan gaan.
ja jij bent alvast aanwezig voor als ze invallers nodig hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zit dus in een bandje, dat is mijn werk dus ik zit er VAST in, ik hoor bij dat bandje.
Duidelijk?!
Dat snapte dat gare kind niet.
Omdat jij onduidelijk bent snapt dat kind het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zit dus in een bandje, dat is mijn werk dus ik zit er VAST in, ik hoor bij dat bandje.
Duidelijk?!
Dat snapte dat gare kind niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |