Wat een drol! (dat "tje" mag ondertussen wel weggelaten worden, wat is hij gegroeid!). En tja, jij bent veilig... Pas maar op dat je niet over hem struikelt (doe ik regelmatig over mijn katten als ze me weer eens niet uit het oog willen verliezen...)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Hero ligt nu eigenlijk al de hele morgen naast mij op de bank, af en toe maakt hij even een rondje door de kamer. Onze andere kat, Itaya, wil elke keer met hem spelen, maar dat vind Hero nog een beetje eng.
Het is echt een enorme kroelkont en loopt de hele tijd naar me te mauwen als hij me even kwijt is of niet naast me ligt.![]()
![]()
![]()
Ach die andere hier loopt ook altijd voor mijn voeten, dus ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Wat een drol! (dat "tje" mag ondertussen wel weggelaten worden, wat is hij gegroeid!). En tja, jij bent veilig... Pas maar op dat je niet over hem struikelt (doe ik regelmatig over mijn katten als ze me weer eens niet uit het oog willen verliezen...)
Awwwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Hero ligt nu eigenlijk al de hele morgen naast mij op de bank, af en toe maakt hij even een rondje door de kamer. Onze andere kat, Itaya, wil elke keer met hem spelen, maar dat vind Hero nog een beetje eng.
Het is echt een enorme kroelkont en loopt de hele tijd naar me te mauwen als hij me even kwijt is of niet naast me ligt.![]()
![]()
![]()
Wat vind ik dat fijn om te horen en zien. Een hele opluchting!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Klopt. Dit is tevens ook het leukste nest tot nu toe. Niet goed voor mijn gemoedstoestandquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef BlueEyes het volgende:
Sweet hoe hij daar ligt, en heerlijk dat hij zo op je gefocust is...
An24, het blijven toch je kindjes een beetje he, en dat je ze dan los moet gaan laten zal best wel eens moeilijk zijn!
Haha, ja precies! We moeten een nieuwe lamp kopen en een nieuw schoon kleed in de woonkamer. En inderdaad speeltjes, snoepjes, vers vlees, uren van het opvoeden en de eerste twee weken vrij nemen.... Allemaal niet in de berekening opgenomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Dragonberry het volgende:
Is veel te veel, ik wil mijn geld terug!!![]()
haha maar okee, zonder gekheid. Je bank, kleding enz.. heeft ook wel flink geleden en je hebt volgens mij altijd wel extra dingetjes die je voor ze koopt wat nog erbij komt.
Inderdaad nog alle tijd en aandacht die in de beestjes gaat zitten. Mij is het het geld meer dan waard, zeker als ik zie wat ik ervoor terug krijg![]()
![]()
We hebben al de hele avond de grootste lol met wat Hero allemaal uithaalt. Hij zit lekker bovenin de krabpaal. Net was mijn vriend aan het douchen en ik liep even naar de slaapkamer(waar Hero nog niet durft te komen) en hij begon opeens heel hard te mauwen! Pas toen hij me weer zag stopte hij![]()
Zo slapen, vraag me af wat hij dan doet
Ik vind fokkers die beginnen over de uren die er ingestopt moeten worden altijd zo'n dikke afknapper, persoonlijk vind ik het ondanks al het werk een voorrecht om van een nestje kittens te mogen genieten. En dan is er bij onze kittens nog geen chance in hell dat we er ooit mee uit de kosten komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ja precies! We moeten een nieuwe lamp kopen en een nieuw schoon kleed in de woonkamer. En inderdaad speeltjes, snoepjes, vers vlees, uren van het opvoeden en de eerste twee weken vrij nemen.... Allemaal niet in de berekening opgenomen.
Zo ist maar net!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik vind fokkers die beginnen over de uren die er ingestopt moeten worden altijd zo'n dikke afknapper, persoonlijk vind ik het ondanks al het werk een voorrecht om van een nestje kittens te mogen genieten. En dan is er bij onze kittens nog geen chance in hell dat we er ooit mee uit de kosten komen.
Ik hoorde gisteren een verhaal van een vrouw met puppy's. Onze buren waren (hoewel ze zeiden dat ze het niet zouden doen!) wezen kijken naar een puppy (ze hebben hun 8 maanden oude pup een maand geleden moeten laten inslapen). Deze vrouw had er nog twee, en uiteindelijk hebben onze buren ze beiden meegenomen. En toen ze weggingen is ze blijkbaar helemaal in huilen uitgebarsten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef BlueEyes het volgende:
Sweet hoe hij daar ligt, en heerlijk dat hij zo op je gefocust is...
An24, het blijven toch je kindjes een beetje he, en dat je ze dan los moet gaan laten zal best wel eens moeilijk zijn!
Kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een verhaal van een vrouw met puppy's. Onze buren waren (hoewel ze zeiden dat ze het niet zouden doen!) wezen kijken naar een puppy (ze hebben hun 8 maanden oude pup een maand geleden moeten laten inslapen). Deze vrouw had er nog twee, en uiteindelijk hebben onze buren ze beiden meegenomen. En toen ze weggingen is ze blijkbaar helemaal in huilen uitgebarsten...
Ohw...wat cute!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Dragonberry het volgende:
Even een filmpje gemaakt van Hero, hij vind ons aquarium heeeel leuk. Hij kan er de hele avond naar kijken
In het eerste filmpje hoor je hem ook mauwen. Dit hoor ik dus de hele dagAf en toe schreeuwt hij echt alsof hij dood gaat, zo hard. En soms in hij er helemaal schor van..
Hij stoeit al lekker veel met Itaya. Door de gang heen rennen, op de krabpaal springen, op elkaar springen, enz. Echt heel leuk dat Itaya zo met Hero speelt, terwijl hij toch al 7 jaar is![]()
Na het eten probeert Hero trouwens zijn bakje te begraven. Deed hij dit bij jou ook al An?
Dat gebeurde hier ook en is dus ook een goed teken. Erg fijn dat hij zo goed in jullie gezinnetje opgaat!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef Dragonberry het volgende:
hihi het is echt een lekkere kletskousHij en Itaya roepen elkaar ook al af en toe als ze spelen, heel grappig om te horen.
Catzilla...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje is Hero nu al zo groot? Dat wordt echt een bakbeest als hij volwassen is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |