abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110457827
Okay, omdat ik even niets geplaatst heb, weer een hele serie. Ze zijn nu zes weken oud en vertonen monstergedrag. De tijd van het afleren is aangebroken ;) Enjoy!

Grapje van Freud:

outha space kitteh:

Cassi moest even wat bijgevoerd worden. Nu niet meer nodig! Je snapt waarom :')

Zodra moeders uit gevoederd is, blijven ze altijd even bij elkaar liggen. Erg handig om te weten:

Attack of the kitteh:

Het begint een beetje vol te raken :') :

Meest cute als laatste bewaard:

Zo! nu ben ik moe :P
pi_110458046
O+
pi_110458071
pi_110458391

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ja doei.
pi_110458470
:D :D O+ O+ cuteness overload O+ O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:05:51 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_110458490
Wat zijn ze toch schattig! O+ O+
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_110458541
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110458585
Ik denk dat ik tijdelijk weer bij mijn ouders ga wonen als de kittens er zijn :D
pi_110458637
haha Lie!
pi_110458880
De raskatten wereld is er een van afgunst en nijd, en komt zeerzeker het dier niet tengoede, katten zijn kapot gefokt met alle ziekten van dien. Dit gebeurd ook met honden, Kijk eens wat een geweldig dier ik heb , hele goede papieren , en veel prijzen gewonnen , de prijzen van kittens moeten daarom zo hoog mogelijk zijn.
Op markt plaats worden mensen die poesjes verkopen voor broodfokkers uitgemaakt, omdat ze ver onder de prijs zitten en kittens verkopen zonder papieren, daarintegen worden kittens uit zogenaamde slipnestjes van een cattery ook zonder papieren verkocht.
Als moeders te oud is voor kittens wordt ze gedumpt.
En wat kost de stamboom uiteindelijk 10? 20 euro? , we hebben zelf een poes gered van een cattery , tsjonge ze zat in een schuur op zolder in een donker hok wat was het dier dankbaar dat ze een ander tehuis had.
Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, .............. sorry moest het even kwijt ;)
pi_110459067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef samsung64 het volgende:
De raskatten wereld is er een van afgunst en nijd, en komt zeerzeker het dier niet tengoede, katten zijn kapot gefokt met alle ziekten van dien. Dit gebeurd ook met honden, Kijk eens wat een geweldig dier ik heb , hele goede papieren , en veel prijzen gewonnen , de prijzen van kittens moeten daarom zo hoog mogelijk zijn.
Op markt plaats worden mensen die poesjes verkopen voor broodfokkers uitgemaakt, omdat ze ver onder de prijs zitten en kittens verkopen zonder papieren, daarintegen worden kittens uit zogenaamde slipnestjes van een cattery ook zonder papieren verkocht.
En wat kost de stamboom uiteindelijk 10? 20 euro? , we hebben zelf een poes gered van een cattery , tsjonge ze zat in een schuur op zolder in een donker hok wat was het dier dankbaar dat ze een ander tehuis had.
Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, .............. sorry moest het even kwijt ;)
Ja hoi! Ik doe niet mee aan die wereld en ik hou het netjes. /mededeling :W
pi_110459224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja hoi! Ik doe niet mee aan die wereld en ik hou het netjes. /mededeling :W
ok dan is het goed hehe
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:21:02 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110459481
Ohhhh! <3

Ik ben nog steeds fan van Calvin :D Maar ze zijn gewoon allemaal lieeef!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2012 @ 21:26:24 #39
18921 freud
Who's John Galt?
pi_110459810
Fijn dat het oplucht :). Ik heb gelukkig meer voorbeelden gezien dat men het ras probeert in stand en zuiver te houden dan slechte fokkers. Wat voor fok ervaringen heb jij dat je zo'n beeld hebt?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_110460191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohhhh! <3

Ik ben nog steeds fan van Calvin :D Maar ze zijn gewoon allemaal lieeef!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110461768
Jaaaa foto's *O*
wat worden ze mooi!! Calvin heeft zo'n leuk koppie O+ O+
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 april 2012 @ 23:50:19 #42
95752 crew  Chell
Kluns
pi_110468005
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_110472254
Wat een mooie koppies :) heel veel sterkte met het afleren hèhè :P
pi_110475986
Het zijn schatjes O+ Lekker staartjagen bij de grote katten :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef samsung64 het volgende:
Zoals uit de reacties van de anderen ook wel blijkt; je generaliseert.
Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn maar wanneer kopers ook eens hun koppie gaan gebruiken hebben het soort excessen wat je noemt minder kans. Helaas zie ik op Fok! ook vaak dat mensen niet luisteren naar advies en bv toch een "raskitten" van een dubieuze fokker nemen, eentje met smoesjes om niet te testen, of die het kitten te vroeg laat verhuizen, etc, etc. Want ze zien een lief smoeltje en zijn verkocht.
Maar er zijn genoeg fokkers waar de kittens gewoon in de huiskamer opgroeien en die fokken volgens het motto "gezondheid, temperament en schoonheid, in die volgorde".
pi_110477176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het zijn schatjes O+ Lekker staartjagen bij de grote katten :D

[..]

Zoals uit de reacties van de anderen ook wel blijkt; je generaliseert.
Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn maar wanneer kopers ook eens hun koppie gaan gebruiken hebben het soort excessen wat je noemt minder kans. Helaas zie ik op Fok! ook vaak dat mensen niet luisteren naar advies en bv toch een "raskitten" van een dubieuze fokker nemen, eentje met smoesjes om niet te testen, of die het kitten te vroeg laat verhuizen, etc, etc. Want ze zien een lief smoeltje en zijn verkocht.
Maar er zijn genoeg fokkers waar de kittens gewoon in de huiskamer opgroeien en die fokken volgens het motto "gezondheid, temperament en schoonheid, in die volgorde".
Het zijn altijd de goeden die onder de kwaden lijden...

Maar even on-topic: dat afleren en zindelijk maken had ik geen zin in, dat was 1 van de redenen dat wij een kat uit het asiel hebben gehaald en de tweede was een zwervertje die bij m'n schoonouders had aangeklopt... En beide waren al zindelijk :D (en het afleren... Dat karton knauwen krijgen we er niet uit!)
pi_110483128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:32 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Het zijn altijd de goeden die onder de kwaden lijden...

Maar even on-topic: dat afleren en zindelijk maken had ik geen zin in, dat was 1 van de redenen dat wij een kat uit het asiel hebben gehaald en de tweede was een zwervertje die bij m'n schoonouders had aangeklopt... En beide waren al zindelijk :D (en het afleren... Dat karton knauwen krijgen we er niet uit!)
Mjah, zindelijk worden kostte hier drie ongelukjes en toen was het onder controle. Vooral als de kleintjes gaan spelen moet je er even op letten, omdat ze het in het begin kunnen vergeten. Vanaf het moment dat er 1 vast voer ging eten, kostte het zindelijk maken twee dagen, dus dat is te overzien.

Gedrag afleren is inderdaad een kunst. Vooral als je een drukke dag gehad hebt, heb je de neiging om minder consequent te zijn. verder kost het inderdaad wat tijd. Mar we zijn er redelijk goed in.

Zo eist Avaldi vaak aandacht op tijdens het spelen. Als we met Raki of Bailey spelen, springt Avaldi er makkelijk tussen. Nu hebben we hem met foei en uh! aangeleerd dat hij op zijn beurt moet wachten. Dat werkt nu prima, hij wacht netjes op zijn beurt als we dat willen. En zo doen we dat met alles. je moet alleen wel wat overwicht hebben, net als met honden eigenlijk.
pi_110484131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef An24 het volgende:

[..]

je moet alleen wel wat overwicht hebben, net als met honden eigenlijk.
Ja, ik behandel m'n katten (met opvoeden) net zoals ik het altijd met m'n hond deed :P Mischien als het huis (ooit) klaar is, komt er wel een kitten (als er een kat overleden is dan...) We hebben een heel kat-vriendelijk huis, maar geen kitten-vriendelijk huis!

En er zitten ook genoeg lieve beestjes in het asiel...
pi_110486270
Ik ben echt verliefd op de mama-poes, wat is ze wonderschoon! O+
pi_110487303
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt verliefd op de mama-poes, wat is ze wonderschoon! O+
Nee, ik vind die eerste foto het mooist...
  FOK!fotograaf woensdag 18 april 2012 @ 19:02:19 #50
18921 freud
Who's John Galt?
pi_110497341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, ik behandel m'n katten (met opvoeden) net zoals ik het altijd met m'n hond deed :P Mischien als het huis (ooit) klaar is, komt er wel een kitten (als er een kat overleden is dan...) We hebben een heel kat-vriendelijk huis, maar geen kitten-vriendelijk huis!

En er zitten ook genoeg lieve beestjes in het asiel...
True, maar als je specifieke eigenschappen zoekt, en ook zeker wil weten dat het een sterke kat is, heb je meer zekerheid bij een raskat. Heb zelf ook asielkatjes gehad, dus weet dat het ook erg vaak goed gaat. An24 is alleen verslaafd aan Noren :P
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')