vrouwelijke ding danquote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bart moest nog ontdekken dat jij helemaal geen ding hebt
Ik zag het eerste meisje naakt toen ik 5 was.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat ging per ongeluk.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Heb ik nooit meegekregen. Maar ik schijn ook nog een broekie te zijn.
Ja, hij ging 1 jaar later weg van schoolquote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.
Dat is dan weer een tegenvaller.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat ging per ongeluk.
Bij gym? Toen je je om moest kleden in dezelfde kleedkamer?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag het eerste meisje naakt toen ik 5 was.
Nee. Op haar kamer.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bij gym? Toen je je om moest kleden in dezelfde kleedkamer?
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.quote:
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik volg het nieuws al mijn hele leven niet echt.
Wat deed je toen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
Ik zag de vagijn van het zusje van een vriendje van me toen ik 6 was. Dat was raar.
Je hebt het bijgehouden?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.
Opvallend genoeg nooit een vriendinnetje.
En pas na een jaar op de middelbare ontdekte ik zelfbevredeging.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!
Is dat die ik was twaalf en fietste naar school?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!
Je hebt nog nooit aan een meisje gezeten op de basisschool?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.
Opvallend genoeg nooit een vriendinnetje.
En pas na een jaar op de middelbare ontdekte ik zelfbevredeging.
Baas bart!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Mijne was Bart. Hij maakte het uit omdat ik m'n ding niet aan 'm wilde laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |