Jullie S'jes zijn nu geweest, nu wil ik een update voor de Pquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
en het speculeren gaat weer beginnen
A 6.1.A.1.58 ECO Jul 10, 2012
van 0.452 naa 1.58 lijkt te dudien op een grotere update dan wat fixes,Jelly Bean *dream*dream?
Het verschil is echt enorm. Mijn telefoon gebruikt in standby nu 0,7% per uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Apotheose het volgende:
ik moet ook maar es kijken of ik m kan updaten. Batterij gaat hier hooguit 12u mee....Vannacht aan de lader gehad. Gisterochtend opgeladen. Wel uitzending gemist gekeken maar verder niet zo veel bijzonders...
Sowieso is die oplader die bij de Xperia-lijn zit heel snel. Laadt twee keer zo snel op als een oplader van een Blackberry, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe nog steeds de hele dag met mijn accu (op de Xperia P, ik laad dus alleen 's nachts) en opladen gaat echt rap.
Mijn vorige was een "old school" Sony Ericsson, al wel met Symbian en touchscreen met pennetje, maar heel erg beperkt. Die gaat 4-5 dagen mee maar moet wel de hele nacht laden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm. Mijn telefoon gebruikt in standby nu 0,7% per uur
[..]
Sowieso is die oplader die bij de Xperia-lijn zit heel snel. Laadt twee keer zo snel op als een oplader van een Blackberry, bijvoorbeeld.
Komt afgezien van de betere batterij omdat er bij de P een snellader zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vorige was een "old school" Sony Ericsson, al wel met Symbian en touchscreen met pennetje, maar heel erg beperkt. Die gaat 4-5 dagen mee maar moet wel de hele nacht laden.
De P heb ik met +/- 1,5 uur vol.
Nah voorlopig niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
en het speculeren gaat weer beginnen
A 6.1.A.1.58 ECO Jul 10, 2012
van 0.452 naa 1.58 lijkt te dudien op een grotere update dan wat fixes,Jelly Bean *dream*dream?
Sony heeft al een tijdje de beschikking over 4.1 he. Vandaag ook .453 gecertificeerd wat wel een kleine update lijkt met bugfixes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah voorlopig niet.
Google rolt Android 4.1 uit voor Nexus-toestellen en Motorola Xoom
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie S'jes zijn nu geweest, nu wil ik een update voor de P
Dat klopt, nu is dat gelukkig wel zo. Dat was voorheen heel anders. Toen duurde het maanden voor fabrikanten updates uitrolden. Providers doen/deden daar een schepje boven op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sony heeft al een tijdje de beschikking over 4.1 he. Vandaag ook .453 gecertificeerd wat wel een kleine update lijkt met bugfixes.
Probeer anders eens te updaten zonder je laptop, werkt dat wel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:59 schreef Apotheose het volgende:
ik wil m ook updaten. Krijg ik de boodschap dat bepaalde onderdelen van de update niet kunnen worden geinstalleerd of gestart.
Paar keer geprobeerd. Laptop al opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde boodschap.
Updatecenter en dan vernieuwen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef Apotheose het volgende:
hoe dan?Want de telefoon zelf zegt dat ie al voorzien is met de nieuwste systeemupdate....
Probeer via Sony Ericcison update service. En niet via PC companion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |