abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:35:21 #226
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_113478232
Is het incall volume bij jullie ook zo verschrikkelijk zacht? Ik kan degene aan de andere kant van de lijn amper verstaan!
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:11:59 #227
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_113484705
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 22:49:11 #228
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113487588
Is er al een Xperia P topic of zijn er nog te weinig P gebruikers?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_113487870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
Beide klachten geen last van. De accu werkt een stuk beter dan voorheen en wat spreekvolume/geluid is er bij mij niets veranderd.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:57:36 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113488250
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef mwaterl het volgende:
Is het incall volume bij jullie ook zo verschrikkelijk zacht? Ik kan degene aan de andere kant van de lijn amper verstaan!
Geen last van, gaat prima hier gene aan de andere kant is goed verstaanbaar beter als bij mijn Desire.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
In 2 dagen van .73 naar .75 naar ICS gegaan, verschil is duidelijk denk dat anderhalve dag/2 dagen nu toch wel moet lukken (eerst was het 16 uur iets meer). Maar ook mijn Desire ging maar iets meer dan een dag mee dus het is ondertussen al een gewenning :P
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Is er al een Xperia P topic of zijn er nog te weinig P gebruikers?
Geen idee, nog weinig gezien in dit topic :), wat mij betreft mag dit topic ook voor de hele lineup gebruikt worden aangezien het niet heel druk is. (OP moet dan wel iets uitgebreider)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 23:44:58 #231
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113492593
Ik heb specifiek voor de P gekozen omdat ik van de gele schermen op de S las. Mijn vriendin heeft de U (roze).

Ik ben er wel zeer tevreden mee moet ik zeggen, alles draait, werkt vloeiend, die knopjes in de doorzichtige balk werken altijd en altijd goed, of je nou drukt of veegt, filmpjes, spelletjes, alles draait echt perfect, ook de dingen die door Samsung (tja...) gebruikers in de Appstore/Market als niet/slecht werkend beschreven worden draai ik prima.

Staat nog 2.3 op en accugebruik valt me alles mee, ik doe ruim 1,5 dag met 1 laadbeurt (iPhone doet 1 dag met 1 laadbeurt). Ik gebruik de tags bijvoorbeeld om buiten 3G aan te zetten en wifi uit en binnen wifi aan en 3g uit, werkt ook allemaal uit de kunst. Backlight laat ik wel uit en GPS en bluetooth zet ik alleen in de auto aan (heb ik ook een tagje voor). Ook laat ik wifi automatisch uitschakelen als ik slaap, zit een "Strmbsp" app op.
Het is mijn 1e Android toestel (wel altijd Sony gehad, op mijn 1e telefoon na) en ik ben er erg blij mee. Nog geen enkele update gehad trouwens, dus ook geen tussentijdse extra 2.3 versie ofzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:20:03 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113813468
quote:
Nice, zit er over te denken om hem te rooten, ben benieuwd of ik dan ook deze update kan gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742992 En of ik uberhaupt terug kan flashen naar 2.3 om het uit te voeren :)
pi_113814679
nou ik zie nog geen nieuwe update beschikbaar. Dus nog maar ff wachten om de update zelf maar te downloaden.. :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_113814901
Ik zie hem ook nergens :(
I are Baboon
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:24:19 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113829800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Apotheose het volgende:
nou ik zie nog geen nieuwe update beschikbaar. Dus nog maar ff wachten om de update zelf maar te downloaden.. :@
Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Made by, wut?!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113830948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
Nice! heb je een linkje naar dat dockingstation?
I are Baboon
pi_113832310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
heb een T-Mobile telefoon. :P

Stoer docking station! O+
  vrijdag 6 juli 2012 @ 07:33:12 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113838711
http://www.dealextreme.co(...)n-lt26i-black-133298
Zal vast nog iets goedkoper op Ebay te vinden zijn :)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:48:14 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113879815
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113881461
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Hi,KPN,T-mobile en GenericNL zijn al uitgebracht hoor. Sowieso moet je niet PC companion gebruiken maar SEUS. SEUS werkt altijd en heeft de updates sneller paraat
pi_113884688
SEUS?? :?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:57:29 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113885264
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:24 schreef Apotheose het volgende:
SEUS?? :?
Sony (ericsson) update service, kan je dus gewoon je telefoon mee updaten ;)
pi_113885588
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Hij staat er sinds vandaag op @companion! Ben 4.0 er nu op aan het knallen =)
I are Baboon
pi_113943914
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.

Deze zooi moet dus weg uit de lijst:
pi_113965510
Je kunt wel playlists maken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:02:07 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_114003947
Significante verbetering van de batterijduur, trouwens!
Nu 4.0 draaiend en na een halve werkdag inclusief 35 minuten muziek op de fiets, hele tijd browsen en whatsapp aan nog op 87%.

Dat was eerst 70-75.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:32:23 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114004782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:02 schreef GSbrder het volgende:
Significante verbetering van de batterijduur, trouwens!
Nu 4.0 draaiend en na een halve werkdag inclusief 35 minuten muziek op de fiets, hele tijd browsen en whatsapp aan nog op 87%.

Dat was eerst 70-75.
Hier ook, met ongeveer 2 uur streaming (spotify/tunein via 3g), +-30 min internet (3g) gebruik houd hij het nu makkelijk tot laat de in avond. Tussendoor gebruik ik ook nog wel eens sms, wapp, telefoon etc.
pi_114012465
Sowieso, alles is beter geworden met ICS. Batterij gaat langer mee (ook als je de telefoon actief hebt, wat Tweakers ontkende), alles werkt tien keer zo vloeiend. En ik heb het idee dat het scherm - vooral bij teksten - scherper is geworden. Kortom: beste upgrade ooit O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:52:23 #250
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_114022132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, alles is beter geworden met ICS. Batterij gaat langer mee (ook als je de telefoon actief hebt, wat Tweakers ontkende), alles werkt tien keer zo vloeiend. En ik heb het idee dat het scherm - vooral bij teksten - scherper is geworden. Kortom: beste upgrade ooit O+
Dan moet je cyanogenmod9 proberen. Is ics getweaked en gestripped van bloatware. Heb zelf cyanogenmod9 draaien op de xperia Arc S, werkt super _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')