Beide klachten geen last van. De accu werkt een stuk beter dan voorheen en wat spreekvolume/geluid is er bij mij niets veranderd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
Geen last van, gaat prima hier gene aan de andere kant is goed verstaanbaar beter als bij mijn Desire.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef mwaterl het volgende:
Is het incall volume bij jullie ook zo verschrikkelijk zacht? Ik kan degene aan de andere kant van de lijn amper verstaan!
In 2 dagen van .73 naar .75 naar ICS gegaan, verschil is duidelijk denk dat anderhalve dag/2 dagen nu toch wel moet lukken (eerst was het 16 uur iets meer). Maar ook mijn Desire ging maar iets meer dan een dag mee dus het is ondertussen al een gewenningquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
Geen idee, nog weinig gezien in dit topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Is er al een Xperia P topic of zijn er nog te weinig P gebruikers?
Nice, zit er over te denken om hem te rooten, ben benieuwd of ik dan ook deze update kan gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742992 En of ik uberhaupt terug kan flashen naar 2.3 om het uit te voerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:18 schreef pindaplukker het volgende:
BAM!
http://www.androidworld.n(...)derland-beschikbaar/
Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Apotheose het volgende:
nou ik zie nog geen nieuwe update beschikbaar. Dus nog maar ff wachten om de update zelf maar te downloaden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).
Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! heb je een linkje naar dat dockingstation?SPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).
Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb een T-Mobile telefoon.SPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoer docking station!
just give a second thought
what if we don't get caught...
Hi,KPN,T-mobile en GenericNL zijn al uitgebracht hoor. Sowieso moet je niet PC companion gebruiken maar SEUS. SEUS werkt altijd en heeft de updates sneller paraatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Sony (ericsson) update service, kan je dus gewoon je telefoon mee updatenquote:
Hij staat er sinds vandaag op @companion! Ben 4.0 er nu op aan het knallen =)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Hier ook, met ongeveer 2 uur streaming (spotify/tunein via 3g), +-30 min internet (3g) gebruik houd hij het nu makkelijk tot laat de in avond. Tussendoor gebruik ik ook nog wel eens sms, wapp, telefoon etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:02 schreef GSbrder het volgende:
Significante verbetering van de batterijduur, trouwens!
Nu 4.0 draaiend en na een halve werkdag inclusief 35 minuten muziek op de fiets, hele tijd browsen en whatsapp aan nog op 87%.
Dat was eerst 70-75.
Dan moet je cyanogenmod9 proberen. Is ics getweaked en gestripped van bloatware. Heb zelf cyanogenmod9 draaien op de xperia Arc S, werkt superquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, alles is beter geworden met ICS. Batterij gaat langer mee (ook als je de telefoon actief hebt, wat Tweakers ontkende), alles werkt tien keer zo vloeiend. En ik heb het idee dat het scherm - vooral bij teksten - scherper is geworden. Kortom: beste upgrade ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |