oh wait ...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat ze cremeren en het niet door het honden/kattenvoer mixen
Serieus, van China geloof ik bijna allesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik kan zo iets niet geloven.
Het filmpje laat iig niets zien wat erop wijst. 2 seconden wat babys die er niet al te blij uitzijn en verder suggestieve shit.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, van China geloof ik bijna alles
De vraag is ook of dit een uitzondering is of een normale gang van zaken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het filmpje laat iig niets zien wat erop wijst. 2 seconden wat babys die er niet al te blij uitzijn en verder suggestieve shit.
Dit is iig de meest humane oplossing.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ze moeten ook wat doen om overbevolking tegen te houden.
Weet je ook waarom chinezen een zoon willen en geen dochter? Daar zit wel een redenering achter hoor...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Elvenpath het volgende:
Nu vraag ik me echter af hoe mensen zoiets kunnen doen. Een baby vermoorden is weerzinwekkend maar ziet de overheid dan niet in dat het beleid zichzelf tegenwerkt? Als iedereen maar een zoon neemt dan zijn er op den duur geen vrouwen meer om mee te trouwen. En al die mannen die een vrouw hebben en hun dochters vermoorden. Vragen die zich nooit af hoe hun zoon ooit een kind moet verwekken? Lijkt me toch dat zoiets door je hoofd schiet tijdens het 'verwekken' van een kind.
Dit inderdaad.. Lijkt me allemaal wat overdreven..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De vraag is ook of dit een uitzondering is of een normale gang van zaken.
Net als die gast in de VS die zei dat al onze bejaarde bandjes dragen om geen euthanisie te krijgen tegen de wil...
Dat vele bejaarden in Nederland worden vermoord enz... beetje zelfde verhaal als dit maar dan met bejaarden.
Dat klopte ook niet
Ja die zoon moet de ouders later onderhouden, een dochter hoeft dat niet, die moet straks voor de schoonfamilie zorgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Weet je ook waarom chinezen een zoon willen en geen dochter? Daar zit wel een redenering achter hoor...
Met een politiek als deze vormt zich later vanzelf een cultuuromslag, waar de kinderen verantwoordelijk zijn voor beide ouder paren, en waar vrouwen net zo hoog, zo niet hoger, gewaardeerd worden als mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja die zoon moet de ouders later onderhouden, een dochter hoeft dat niet, die moet straks voor de schoonfamilie zorgen.
Als je dit topic moet geloven gaan ouders later naar dying rooms als ze te lastig worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Tanin het volgende:
Met een politiek als deze vormt zich later vanzelf een cultuuromslag, waar de kinderen verantwoordelijk zijn voor beide ouder paren, en waar vrouwen net zo hoog, zo niet hoger, gewaardeerd worden als mannen
klopt, China zal de gevolgen van het huidige beleid ook wel gaan voelen in de zin dat ze straks een mannen overschot hebben, wat ze waarschijnlijk nu al hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Tanin het volgende:
[..]
Met een politiek als deze vormt zich later vanzelf een cultuuromslag, waar de kinderen verantwoordelijk zijn voor beide ouder paren, en waar vrouwen net zo hoog, zo niet hoger, gewaardeerd worden als mannen
Klopt dat is nu al een heel groot probleem. Tientallen miljoenen mannen kunnen geen vrouw vinden. Dat is een recept voor sociale onrust en zelfs oorlog.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
klopt, China zal de gevolgen van het huidige beleid ook wel gaan voelen in de zin dat ze straks een mannen overschot hebben, wat ze waarschijnlijk nu al hebben.
Eigenlijk zouden de buren van China zich dus zorgen moeten gaan maken. Want wat doe je als regering als je een mannen overschot hebt? Vrouwen halen bij de buren lijkt me de meest waarschijnlijke optie, kun je ondertussen het lnd zelf ook nog leeg roven. Anders zit je straks met allemaal gefrustreerde kerels en een revolutie.
Nouja het is natuurlijk wel handig als je op korte termijn (lees 20 jaar) een oorlog wilt beginnen om dan al zoveel mogelijk mannen in het land te hebben. Misschien is dit wel allemaal strategie!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt dat is nu al een heel groot probleem. Tientallen miljoenen mannen kunnen geen vrouw vinden. Dat is een recept voor sociale onrust en zelfs oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |