Onze pappa's zijn hetzelfdequote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
operatie geslaagd van papa. 3 omleidingen
Mooi zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
operatie geslaagd van papa. 3 omleidingen
zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Memo, wat fijn om te horen! Je zal wel opgelucht zijn
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef freecell het volgende:
Fijn Memo!
Ik heb hier een heel blij kindjeVet gezellig! Alleen we proberen het middagslaapje af te bouwen en ik mis hem meer dan hij
Dankje!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Je danst mooi, FF! Je ziet dat je meer ervaring hebt (waarschijnlijk ook meer talent) dan die jonge meisjes.
Kon je dat niet aan je mam vragen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Net mama ff gesproken, papa stabiel en is het beademingsbuisje alweer kwijtis ie dan van de beademing af helemaal of
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje!Ik dans het langst van hun allemaal en er zitten 2 meiden bij die net 4 weken meedoen
.
Moet je naast mij komen staan, dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.
Nah ik niet hoor, ik sta altijd vooraan (wil de trainster zo) maar bij dit dansje staat er iemand naast me omdat we ook in rijtjes moeten komen en om elkaar heen draaien enzo. Je hebt het dansje gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.
Ruim 20 jaar geleden was mn vader na een vergelijkbare ingreep na 7 dagenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Net mama ff gesproken, papa stabiel en is het beademingsbuisje alweer kwijtis ie dan van de beademing af helemaal of
ah dankquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ruim 20 jaar geleden was mn vader na een vergelijkbare ingreep na 7 dagen
weer thuis !![]()
En als het buisje / tracheatube uit de keel is, wordt er niet beademd.
En dat scheelt met spreken.
Al snel zullen de (infuus)lijnen en drains verdwijnen en houdt hij nog eén naaldje in, voor de zekerheid en snelle toegang indien noodzakelijk.
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah danken ja het is ff afwachten hoe en wat, komende dagen in MCL en normaal terug naar Sneek, hoewel mn papa ijzersterk is
dus er werd ook al stiekem gesproken over na MCL naar huis meteen
Ook als ze geen benen meer hebben of in een rolstoel zitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.
i knowquote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.
Ofwel Zelfredzaamheid, ftf.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook als ze geen benen meer hebben of in een rolstoel zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |