Citroën XANTIA Break 1.8i 16V LPG-G3 Airco
Bouwjaar: 1998
Km-stand: 408.000 / 227.000
Carrosserie: Stationwagon 5 drs
Brandstof: LPG-G3
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blauw
Gewicht: 1331 kg
Motorinhoud: 1761 cc
Vermogen: 82 kW
APK datum: Juni 2012
Gekocht als tijdelijke auto maar hij beviel zo goed dat we er toch in 3,5 jaar tijd zo’n 75.000 km mee gereden hebben
Met de huidige Benzine prijzen heb ik dit ook zeker gemerkt in mijn portemonnee!
Afgelopen November kochten wij een andere Xantia Break op LPG en daarom rijden we er al een tijdje nog heel weinig mee en kan deze weg
Bij aankoop in 2008 is de Distributie riem vervangen en de thermostaat, verder een grote beurt zoals olie, kvs, filters e.d.
Elke zomer zijn de olie, kvs en filters vervangen, de laatste keer wanneer dit gebeurt is was September 2011
De veerbollen zijn begin 2009 vervangen en vorig jaar april nog op druk gebracht al was dat niet nodig geweest
De airo is in 2008 voor het laatst gevuld dus deze moet wel gevuld worden als je hem echt ijskoud wil hebben, de airco is niet kapot en werkt perfect!
De huidige kilometerstand is van de auto zelf en niet van het motorblok, de vorige eigenaar heeft er in 2006 een blok in laten plaatsen met 90.000 km
De kilometerstand van het blok zal nu zo’n 227.000 zijn
In 2006 is er een geheel nieuwe koppeling + drukgroep in gezet
De auto rijd perfect op Benzine en LPG, zelfs bij temperaturen van -20 startte de auto altijd gelijk
Ik heb er op standaard onderhoud ook nooit geen enkele onkosten aan gehad, stiekem is het toch een Toyota en geen Citroën
Elke APK ging hij er vlekkeloos doorheen al zal voor de komende APK wel de voorste remblokjes vervangen moeten worden (adviespunt)
De auto heeft rondom wel zijn ouderdoms/gebruikssporen maar wat wil je ook voor deze lage prijs
Vaste prijs 500,= en dit is niet onderhandelbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!