Daar gaat m`n geld, ik ga hard hopen!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet niet of het 100% waar is, maar ik lees dat Gilmour gaat touren en Amsterdam ook gaat bezoeken
Ja, ik las het net.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een kutdag... Ferdinand Porsche ook overleden.
JCM-800 Jim Marshall Reissue, ik zeg het je!!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Er zal vast iets gebeuren ja. Zelfde als bij Marshall.
Hoop stiekem dat er een re-issue van de Marshall One komt nu.
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.quote:
Da's waar. Kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.
Het is een complot.quote:
"Banjo Barney" McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.quote:
Dat is geen toeval meer. 3 oude kerels op 1 dag...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Banjoman Barney McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.
D-d-d-d-dus ze leven nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef brother52 het volgende:
En wat als dat van Layne geen overdosis was?
Kurt geen zelfmoord pleegde en dat van Cozy geen ongeluk was?
Nee, dat is Elvis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Elvis.
Hier zit een geheime organisatie achter met ongelimiteerd budget en banden met Brein.
Het antwoord daarop is simpel...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Ulx het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yogi Yorgesson - Who Hid The Halibut On The Poop Deck?
Even wat muziek. Van hetzelfde niveau als de laatste riedel posts.
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is simpel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Queens Of The Stone Age - No One Knows (Live at Reading 05)
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anti Nowhere League - So What
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop