Ja Jay-Z & Kanye is FOH in het Gelredome. Dus ver wegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
Die van Jay-Z & Ye heb je FOH geschoten toch? Vette plaat en timing, zeker gezien de afstand! Cypress Hill (?) en Editors (?, één na laatste) zijn ook verdomd fijn...je zit wel in een B&W fase heh?
Heb m'n workflow iets aangepast laatst na de overstap naar Mac, maar inladen & uitzoeken in LR4, tevens gebruik maken van de RAW converter die daar in ingebouwd zit. Daarna wat kleine correcties in PS, daarna Silver Efex filter. Gebruik over het algemeen dezelfde filters en ga aan de schuiven zitten totdat ik de foto goed vind.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik vind het B&W erg goed werken idd, welke post-processing/filters gebruik jij nu allemaal voor zo'n plaat, Silver Efex? En heb je nog andere fijne B&W filter-tips?
Mooie seriequote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef krijg064 het volgende:
Afgelopen week een aantal foto's tijdens festival De Affaire gemaakt:
Waarschijnlijk dat ik je ook gezien heb zonder te weten dat jij het wasquote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb je nog zien lopen afgelopen vrijdag
Was vele malen drukker als andere dagen inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ga me bijna afvragen wie er niet vrijdag waren ...:
Flitsen is sowieso een NO-go.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef xoxoSooph het volgende:
Hebben jullie tips voor concertfotografie? Als ik al die foto's zie, lijkt het mij gaaf om te proberen, maar met de kleuren kom ik nooit uit! Wat voor lens gebruiken jullie hiervoor en hoe stellen jullie de flitser in?
Oké, top. Heb je dan niet een statief nodig omdat je kleuren wel mooi wil vaststellen lijkt mij?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Flitsen is sowieso een NO-go.
Lenzen wisselen, vaste primes zijn prima. En in het zoomlens register kom je al gauw uit op 16-35, 24-70, 17-44, 70-200, 14-24. Allen 2.8.
Body's wisselt, je hebt fotografen die alleen maar met 1D(s) rondlopen en anderen kunnen prima af met een 40D. Compleet van je budget met name
Nope alles uit de hand, je hebt vaak maar 3 nummers de tijd om te mogen fotograferen. Hedendaags heb je ook genoeg concerten waar dat nog minder is. Dus alles uit de hand, tenzij je achteraan moet staan in een grote zaal. Dan voldoet een monopodje met een 400mm +quote:Op maandag 23 juli 2012 13:40 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Oké, top. Heb je dan niet een statief nodig omdat je kleuren wel mooi wil vaststellen lijkt mij?
Als je in het Gelredome staat te fotograferen, hoe ver sta je dan? En met wat voor lens werk je dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja Jay-Z & Kanye is FOH in het Gelredome. Dus ver weg
Cypress Hill en inderdaad Editors. Vind ik beide ook erg fijne platen. De Editors plaat komt hier groot te hangen. En ach, je moet af en toe eens afwisselen en ik denk dat Z/W erg sterk werkt bij concerten
Gelredome is een goede 30 tot 40 meter, had voor Jay-Z een 500mm mee, normaal neem ik een 400mm mee. Lady Gaga volgende maand in Ziggodome, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als je in het Gelredome staat te fotograferen, hoe ver sta je dan? En met wat voor lens werk je dan?
En ben je al in het Zigodome bezig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |