Maar wordt je daar als beginnend fotograaf snel toegelaten?quote:De grotere locaties zoals Ahoy, HMH en Paradiso zijn veel makkelijker omdat daar vaak zo'n ongelofelijke bak licht hangt dat je bijna op daglichtsettings zit
avondje? 2 of 3x 15 minuten, als je de eerste 3 nummers mag fotograferen. anders krijg je ook meestal je dslr niet binnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:54 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar wordt je daar als beginnend fotograaf snel toegelaten?
Nadeel is wel dat je zo 30 tot 60 euro betaald voor een kaartje. Vrij veel voor een avondje fotograferen.
Daar zit je dan toch maar mooi eersterangs zo naast het podiumquote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Nemephis het volgende:
Bevrijdingsfestival Drenthe.
ik moest vanochtend eerst zelf nog aan de slag (deze foto is niet van mij maar van sportimages.nl)
[ link | afbeelding ]
Deze zijn wel van mij.
Toen deze band aan de hits begon had ik pas door wie ze waren - Alain Clark. Ik luister ook nooit radio. Wel aardige gasten, backstage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DiRect had ik een mooi plaatsje aan de zijkant van het podium gevonden, maar zodra die manager dat zag moest ik daar opzouten. Ook wel aardige gasten. Beetje gek maar wel prettig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op wie moet je als band altijd wachten (nog even stemmen hoor)..
[ afbeelding ]
Je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar zit je dan toch maar mooi eersterangs zo naast het podium
Repsecta!quote:* knip *
De uiterste telestand, alsmede de mogelijkheid om met de Casio RAW's te maken leverde me bij de Heideroosjes het volgende op een ruime dertig meter afstand.
Leuk he, die Club 3v12 avondenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
owww. nice contrast
en zoals jullie weten hou ik van uithalen:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
maar ook van overzichtjes
[ afbeelding ]
Testrun in de concertzalen een optie?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ow damn. Ben dvdn die 5d III een testrun aan het geven. Had ik niet moeten doen. Nu wil ik hem echt hebben .... Iso 25600
. Foto's volgen.
Thanks! Die 2e van Slayer komt omdat Kerry net door de rook naar voren komt lopen een een overload aan licht van achteren komt. Was een vervelend shot, maar met wat geknutsel toch wel evangelisch geworden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Ener-G het volgende:
Die Machine Head is super! Fijn contrast, scherpte en kleuren!
Wat is er met die 2e van Slayer gebeurd? Er zit een hele ranzige halo om hem heen.
Best goed hoor voor de eerste keerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:05 schreef MrManuel het volgende:
Meningen aub!
Eerste keer concert fotografie!
[ afbeelding ]
Had hem al wat na bewerkt door het contract iets omhoog te gooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Best goed hoor voor de eerste keerIk zou m minder krap kadreren linksonder (maar dan heb je kans dat je de bassist raar inkadert). Alternatief is rechts wat weghalen (dan mis je maar een headstock), maar dan is het beeld een beetje in evenwicht.
Wat je ook kunt doen is de kleurtemperatuur wat omlaaghalen in Lightroom/CameraRaw/Aperture (mits je RAW hebt geschoten) en extra contrast maakt door de schaduwen en hooglichten iets omhoog te gooien en lokaal contrast toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |