quote:
Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef dE_Danoontjepower het volgende:hallo!!!
even een andere vraag, ik zie hier vaak de meest fantastische foto's voorbij komen, en dan denk ik : wil ik ook!!!
het probleem is alleen dat mijn d90 met 17-70 sigma dslr meestal gewijgerd word. Van de week in tivoli bij kyteman geweest, en toen had ik toch graag mijn camera meegenomen. Hoe zou ik eventueel wel toegang met dslr kunnen krijg? of moet je dan sowieso acreditatie (rotwoord) aanvragen?
Je zou sowieso iets aan je spelling moeten doen. Want als je op deze manier een accreditatie aanvraagt, zal je weinig medewerking krijgen
Dit weekend was de opening van het festivalseizoen. Dus de komende weken/maanden krijg je genoeg gelegenheden om eens wat te 'oefenen' bij diverse gratis festivalletjes die op elk dorpsplein gehouden worden. Ook daar staan de Kyteman's, de Gers Pardoellen etc. ongetwijfeld.
Daar kun je zonder probleem fotograferen en op die manier je skills oefenen.
Als je bij bijv. Tivoli wilt gaan fotograferen zal dat inderdaad via een accreditatie gaan. Je kan vooraf natuurlijk de website van de betreffende club checken of je een spiegelreflex mee mag nemen, maar negen van de tien keer zul je geweigerd worden zonder accreditatie.