Heb je niks aan als het een oetlul is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openenquote:
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan weet je het weer..
Alle vrouwen zijn kuthoeren.
Volgende keer mag jij de TT makenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
Ik heb het niet over sommigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Ach, dan hebben sommige mensen nog hoopquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.
Wil je mijn ex worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Daarom ben je m'n FOK!liefde.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Duurde me te langquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?quote:
Lief is geen graadmeter voor vrouwen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?
Dat staat niet goed op mijn lijstje. Sorry.quote:
Scherpquote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe liever hoe meer ze afknappen
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?
Meldtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.
Nee, wel een zusje van 12 jaar oudquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ovoxo heb je geen zus van een jaar of 23?
Omdat die van 23 die opmerking wel zouden begrijpen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, wel een zusje van 12 jaar oud. Hoezo?
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.
Sorry. Niets tegen lelijke mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat die van 23 die opmerking wel zouden begrijpen.
Ik denk dat screwloose daar wel tegen kan hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?
Het is maar goed voor hem dat hij rijk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat screwloose daar wel tegen kan hoor.
Jammer dat hij zo oud isquote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed voor hem dat hij rijk is.
Dat is waar. Hij heeft ook een mooie auto, daar moet hij me dan wel mee ophalen van werk of school.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, jong genoeg voor mij hoor, zolang hij maar mooie tassen voor me koopt.
Anders kan hij optyfen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij heeft ook een mooie auto, daar moet hij me dan wel mee ophalen van werk of school.
Over de knapste man van FOK! Herken je afgunst niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef ovoxo het volgende:
Waar hebben jullie het over? Ik ben 't even kwijt
We geven uiting aan onze vrouwelijke kant.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef ovoxo het volgende:
Waar hebben jullie het over? Ik ben 't even kwijt
Ovoxo is zo'n meisje die heel opzichtig de aandacht op gaat eisen als ze het gesprek niet begrijptquote:
Je begint een beetje eng te worden met het vertolken van mijn gedachtengoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ovoxo is zo'n meisje die heel opzichtig de aandacht op gaat eisen als ze het gesprek niet begrijpt
Nah. Ga maar weer verder met jullie gepraat van net. Maakt me niet uitquote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ovoxo is zo'n meisje die heel opzichtig de aandacht op gaat eisen als ze het gesprek niet begrijpt
Misschien moet ze jouw calimero-UI maar gaan gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zich dan aangevallen voelt als iemand er wat van zegtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nah. Ga maar weer verder met jullie gepraat van net. Maakt me niet uit
THANK GOD!quote:
ik voel me niet aangevallen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zich dan aangevallen voelt als iemand er wat van zegt
Je moet het je minder persoonlijk aantrekken, misschien. Just sayin'
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
heloef, geef 'r weer eens een paar-smileys
Goed idee, dan neem ik die Charlie Chaplin-UI van jou welquote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien moet ze jouw calimero-UI maar gaan gebruiken.
Vind je deze niet leuk?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
ovoxo change je avatar weer naar iets leuks aub
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen valt mijn halve thuiswerkdg/halve vrije dag in het water. Iemand heeft net bedacht dat ik op kantoor móet zijn.
Ik overweeg actief christen te worden en mijn diversiteitsdag morgen te innen
Hoezo moet je ineens op kantoor zijn dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen valt mijn halve thuiswerkdg/halve vrije dag in het water. Iemand heeft net bedacht dat ik op kantoor móet zijn.
Ik overweeg actief christen te worden en mijn diversiteitsdag morgen te innen
Scherpquote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat Heloef nog nooit verkering heeft gehad, wat doet hij hier dan
Iemand heeft mij nodig. Maar dat laten ze dan weer op het laatste moment weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo moet je ineens op kantoor zijn dan?
Ik ga het grapje niet uitleggen. Nu is hij niet leuk meerquote:
Kunnen ze niet iemand anders vragen dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand heeft mij nodig. Maar dat laten ze dan weer op het laatste moment weten.
[..]
Ik ga het grapje niet uitleggen. Nu is hij niet leuk meer
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef ovoxo het volgende:
Ik ga wel weer een nieuwe zoeken UI zoeken.
Moet je aan de OP voldoen om hier te zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat ik anders naar de gevangenis moet.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, wel een zusje van 12 jaar oud. Hoezo?
Ik voldoe er ook niet aan met de meets en datesquote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je aan de OP voldoen om hier te zijn?
Weet ik veel, ik kwam hier iig nooit omdat ik niet over een ex aan het heenkomen ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je aan de OP voldoen om hier te zijn?
Klopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
"hier nooit" ? dit is een nieuwe SC die net een twee weken ofzo bestaatquote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kwam hier iig nooit omdat ik niet over een ex aan het heenkomen ben..
Je snapt tocht wat ik bedoel, mên.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hier nooit" ? dit is een nieuwe SC die net een twee weken ofzo bestaat
Je bedoelt het 'normale' topic
Ik heb gehoord dat rebounden met vreemden goed werktquote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kwam hier iig nooit omdat ik niet over een ex aan het heenkomen ben..
Waarom ik hier kwam, daar ging het over.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Tjik het volgende:
Waar gaat het nou over? ik lees mee maaarrr
Nee, jij pist over willekeurige voorbijgangers. Vind je het gek?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hebben we al een antwoord daarop?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ik hier kwam, daar ging het over.
Ja.quote:
Niks willekeurig, ik zet mijn klauwen alleen in jou atm.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, jij pist over willekeurige voorbijgangers. Vind je het gek?
Wil je over een toekomstige ex heenkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je over een toekomstige ex heenkomen?Ik was je voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, mag ik dan over je heen komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niks willekeurig, ik zet mijn klauwen alleen in jou atm.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je over een toekomstige ex heenkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aah kijk. Hara mag bepalen of ze het broekie of de ouwe lul wilquote:![]()
Nou zo oud ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Aah kijk. Hara mag bepalen of ze het broekie of de ouwe lul wil
En toch doet ze mij. Natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zie ons rebounden na 0 op ons rekest voor jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Komen, pissen, zolang de warme sappen maar stromen toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze pist over jou heen ja, dat is niet helemaal hetzelfde
En zie het mislukkenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie ons rebounden na 0 op ons rekest voor jou.
Ik bel je als ik aan de race benquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komen, pissen, zolang de warme sappen maar stromen toch.
Makkelijk winnen tot wij fotos posten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben allemaal Skv's foto gezien en weet hij hoe schrijft. No competition
Geeft hij ook les?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben allemaal Skv's foto gezien en weet hij hoe schrijft. No competition
Volgens mij niet.quote:
Too bad.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds zien hoe je eruit ziet
Ik denk dat de rest niet durft vanwege alle afwijzingen? Ze zitten niet voor niets hierquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
WAAROM POST DE REST GEEN FOTO'S, DAN KUNNEN WE EEN STARE-OFF HOUDEN DAT ZOU LEUK ZIJN HE? GRGR
Ik durf niet meer na het zien van jou fotoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
WAAROM POST DE REST GEEN FOTO'S, DAN KUNNEN WE EEN STARE-OFF HOUDEN DAT ZOU LEUK ZIJN HE? GRGR
4 kusjes en ik zal 1 van je borsten 30sec vasthouden, dan wel?quote:
Dan verpesten we jouw kansen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
Doe dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Makkelijk winnen tot wij fotos posten.
Dat maakt het nog veel harder nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
4 kusjes en ik zal 1 van je borsten 30sec vasthouden, dan wel?
Zonde van je broek.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan.
Ik ga wel jureren. Ik breek graag tere jongenszieltjes.
Jij lijkt kei veel op een meisje dat ik kenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan.
Ik ga wel jureren. Ik breek graag tere jongenszieltjes.
Ze lijkt op een meisje dat ik zou doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij lijkt kei veel op een meisje dat ik ken
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze lijkt op een meisje dat ik zou doen.
1/3
Dat is waar, het is zonde om dat verborgen te houden, en jullie de goddelijke schoonheid te onthouden.quote:
? Je kent me helemaal niet en ik heb maar een half hoofd in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij lijkt kei veel op een meisje dat ik ken
Ja daar zie ik mijzelf voor aan, uiteraard wel terwijl ik een boob vasthoudquote:
Ja ik ging het zelfs al vergelijken met haar facebook foto's en geloof me, het lijkt bizar veelquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
? Je kent me helemaal niet en ik heb maar een half hoofd in mijn fotoboek.
Fixed it.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja daar zie ik mijzelf voor aan, uiteraard wel terwijl ik een moob vasthoud
Foto's van de vriendin in kwestie.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik ging het zelfs al vergelijken met haar facebook foto's en geloof me, het lijkt bizar veel
EEN GROTE TELEFOON BLOKKEERT MIJN GEZICHT, BROSKI.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik ging het zelfs al vergelijken met haar facebook foto's en geloof me, het lijkt bizar veel
SCHIJT AAN WANT DE REST VAN JE BAKKUS LIJKT ER KK VEEL OP!!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
EEN GROTE TELEFOON BLOKKEERT MIJN GEZICHT, BROSKI.
IK BEN FOCKING LELIJK IK DURF NIETquote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
Ja goftedomme hoe moeten we nou daten als niemand zn bek durft te posten?quote:
Niet, ik blijf lekker in mijn comfortzone.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja goftedomme hoe moeten we nou daten als niemand zn bek durft te posten?
Maaaaaaaaaaaatig.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef shifto het volgende:
Fuck, haar facebook is dicht van niet vriendjes en ze heeft zon hipster profiel foto waar je niks uithaalt
Forever alone zone?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet, ik blijf lekker in mijn comfortzone.
Just did toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan me niet zeggen dat iemand kkveel op mij lijkt en dan zo van ja hey nou jammer.
Het lukt hem aardig.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan me niet zeggen dat iemand kkveel op mij lijkt en dan zo van ja hey nou jammer.
Ja.quote:
Klopt...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://gyazo.com/7a49787ac758c67e95a55011f22cb873.png?1333619892
Nu ja, ik win evengoed want nu je mijn gezicht erbij hebt moet je inderdaad toegeven dat ze niet op mij lijkt.
Wel zielig voor haar dat ze eruit ziet als een Samsung-telefoon.quote:
Nu snap ik waarom je je mobieltje voor je gezicht houdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://gyazo.com/7a49787ac758c67e95a55011f22cb873.png?1333619892
Nu ja, ik win evengoed want nu je mijn gezicht erbij hebt moet je inderdaad toegeven dat ze niet op mij lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je je mobieltje voor je gezicht houdt.Oh no, you hurt my e-feelings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Verkapte 2/3quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel om mijn frustratie te ventileren dat Skv ver op me voorloopt.
Exact dezelfde ogenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel zielig voor haar dat ze eruit ziet als een Samsung-telefoon.
Je mag er na mij op.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel om mijn frustratie te ventileren dat Skv ver op me voorloopt.
Ik mag maar 3 keer per dag zeggen: IK ZOU HAAR DOENNNNquote:
Dus de rest is niet gebonden aan limieten?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik mag maar 3 keer per dag zeggen: IK ZOU HAAR DOENNNN
In ruil daarvoor hoef ik niet zelf op te staan om bier te pakken.
Ja. Dan is het al een beetje opgerekt en scheur ik je niet gelijk helemaal uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vindt sloppy seconds fenomenaal?
Gratis glijmiddelquote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. Dan is het al een beetje opgerekt en scheur ik je niet gelijk helemaal uit.
Ik heb een kleine piemel hoor. En als ik 'm niet omhoog krijg dan plas ik d'r vol. Lekker warm. [14.gif]quote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een kleine piemel hoor. En als ik 'm niet omhoog krijg dan plas ik d'r vol. Lekker warm. [14.gif]
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een kleine piemel hoor. En als ik 'm niet omhoog krijg dan plas ik d'r vol. Lekker warm. [14.gif]
Excuse me?! Ik was toch te lelijk voor je, grapjas. Bij mij vallen er geen sloppy seconds te halenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij dan een trio met je lookalike erbij?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Excuse me?! Ik was toch te lelijk voor je, grapjas. Bij mij vallen er geen sloppy seconds te halen
Dadt heb ik nooit gezegdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Excuse me?! Ik was toch te lelijk voor je, grapjas. Bij mij vallen er geen sloppy seconds te halen
Nogal ja maar het is je vergeven, zullen we samen in een hoekje huilen na onze vele hosselpogingen die op niets zijn uitgelopen? Het zijn allemaal potten zou Sjonnie gezegd hebben!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het topic kapot gemaakt met mijn spelvaut.
Ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het topic kapot gemaakt met mijn spelvaut.
quote:
Bassie en Adriaaaan, het zijn de beste vrienden die je maar kan vindenquote:
Die loopt hier ook ergens rondquote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bassie en Adriaaaan, het zijn de beste vrienden die ja maar kan vinden
Waar is Bassie dan?
Oh werkquote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen zin meerEn het is nog verre van half 6
mastermovies, duh. maar dat is zo 2008quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat jij de enige bent die begrijpt waar dat over gaat
Hij is ook bij Jensen geweest samen met de eckte Bassiequote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
mastermovies, duh. maar dat is zo 2008
Jensen, Radio Veronica, 2005 ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
mastermovies, duh. maar dat is zo 2008
No problemquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
JaDanku, met jou hier komt het goed
Ow nou laat die foto maar zitten, haar heb ik niet op mijn tettequote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uitstraling en haar. Boooorsthaaaaarrrr
"Michael, wat is dat?"quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jouw*
gewoon ff lekker peukie rokuh.
Klootvieul, luister es, je moet echt ff normaal doen joh, met je hoofd.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Michael, wat is dat?"
"Dat is wiet"
Ja, hoiquote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uitstraling en haar. Boooorsthaaaaarrrr
Ja, doei.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jouw*
Software bedrijfje in Zaltbommelquote:
Zoon ik heb een nieuwe batsslet, je omaaaaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jouw*
haHAHAHAHA, om dat stukje lach ik altijd zo vies hardquote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
BWAH, michael, had je weer een droom? Lees toch een boek!?
Michael: Pannekoek
Oke, cool. Werk je er al lang?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijfje in Zaltbommel
[..]
Zoon ik heb een nieuwe batsslet, je omaaaa
Ja ik ook!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
haHAHAHAHA, om dat stukje lach ik altijd zo vies hard
Het spijt me in 3-voud, deze pandora's box had ik nooit moeten openenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het pis onderwerp slecht was.
Hater.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het pis onderwerp slecht was.
Zeker.quote:
Komt door je leeftijdquote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond zeebats kijken
Echt ik weet er bijna niks meer van, te lang geleden
Je wordt oud!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jong ik raak langzaam in den vergetelheid
Ik vind 7 nog beter. De hele wereld is nog leuk en lief en tof en geen enkele verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Bah ik wil weer 15 zijn. Lekker naar school, geen reet uitvoeren, elk weekend mezelf klem zuipen gewoon omdat het kan
Iddquote:Op donderdag 5 april 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind 7 nog beter. De hele wereld is nog leuk en lief en tof en geen enkele verantwoordelijkheid.
Zwemles.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind 7 nog beter. De hele wereld is nog leuk en lief en tof en geen enkele verantwoordelijkheid.
Verkering krijgenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zwemles.Eerste ervaringen met huiswerk.
Topografie leren.
Niks mis met topografie. De enige boeken die ik heb gelezen zijn Harry Potter en de Kleine en Grote Bosatlas.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zwemles.Eerste ervaringen met huiswerk.
Topografie leren.
Meisjes waren toen nog vies.quote:
Dat is Tjik. Ofwel zeggen dat ze een date met hedgedingus heeft, of een random woord om het topic te killen.quote:
Past dan wel in het rijtje van de rest van de kwaliteitsusers hierquote:Op donderdag 5 april 2012 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is Tjik. Ofwel zeggen dat ze een date met hedgedingus heeft, of een random woord om het topic te killen.
Gelukkig zijn wij er.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Past dan wel in het rijtje van de rest van de kwaliteitsusers hier
Ik denk dat je daar te goede humor voor hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik daar een beetje te oud voor ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |