Heb je niks aan als het een oetlul is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openenquote:
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan weet je het weer..
Alle vrouwen zijn kuthoeren.
Volgende keer mag jij de TT makenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
Ik heb het niet over sommigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Ach, dan hebben sommige mensen nog hoopquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.
Wil je mijn ex worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Daarom ben je m'n FOK!liefde.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Duurde me te langquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?quote:
Lief is geen graadmeter voor vrouwen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?
Dat staat niet goed op mijn lijstje. Sorry.quote:
Scherpquote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe liever hoe meer ze afknappen
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?
Meldtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.
Nee, wel een zusje van 12 jaar oudquote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ovoxo heb je geen zus van een jaar of 23?
Omdat die van 23 die opmerking wel zouden begrijpen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, wel een zusje van 12 jaar oud. Hoezo?
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kijk, ik zou nooit aangetrokken worden tot een lelijke man, zelfs dus niet als hij heel rijk is. Ik heb liever een verzorgde, goed uitziende man die gewoon een normale loon krijgt.
Sorry. Niets tegen lelijke mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat die van 23 die opmerking wel zouden begrijpen.
Ik denk dat screwloose daar wel tegen kan hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje rekening met de gevoelens van lelijke mannen?
Het is maar goed voor hem dat hij rijk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat screwloose daar wel tegen kan hoor.
Jammer dat hij zo oud isquote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed voor hem dat hij rijk is.
Dat is waar. Hij heeft ook een mooie auto, daar moet hij me dan wel mee ophalen van werk of school.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, jong genoeg voor mij hoor, zolang hij maar mooie tassen voor me koopt.
Anders kan hij optyfen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij heeft ook een mooie auto, daar moet hij me dan wel mee ophalen van werk of school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |