Heb je niks aan als het een oetlul is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openenquote:
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan weet je het weer..
Alle vrouwen zijn kuthoeren.
Volgende keer mag jij de TT makenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje mooi zijn. M'n ex is mooi
Ik heb het niet over sommigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Ach, dan hebben sommige mensen nog hoopquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sommige doen het wel alleen voor 't geld ookal lijkt hij op een aap.
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je hem niet mooi vond was had het ook nooit je ex kunnen worden.
Wil je mijn ex worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Daarom ben je m'n FOK!liefde.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een echte gentlemen.
Duurde me te langquote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik had een mooie gemaakt maar meneer doet illigaal nieuwe topics openen
Jij zou nooit een lelijke man nemen? Ook niet als hij heel rijk is (of lief?)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |