quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ben ik niet ja, ik maak geen misbruik van mensen hun gevoelens.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Overigens doe ik dat wel, maar Lynn vond ik te lief om het bij te doen.
Verkapte kijk-mij-gevoelig-zijn-dus-als-ik-je-hossel-dan-ben-ik-een-sir-post.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, Rowena.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En waarom was het niet wederzijds, Rayen?
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
SAY WHAT.quote:
Da's pas échte liefde.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.
Ik hossel niemand, comfortzone man.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gevoelig-zijn-dus-als-ik-je-hossel-dan-ben-ik-een-sir-post.
[ afbeelding ]
Wist ik wel hoorquote:
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan toch gevoelens krijgen voor haar? Laten groeien zeg maar
Kutheloefquote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iemand bij zn echte naam blijft noemen.
Nu weet heel fok hetquote:
Zo wanhopig ben ik dus niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.
Je vindt vast wel iemand waar je tot over je oren verliefd op wordtquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.
Dan houd het opquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.
Lekker warm.quote:
Ondanks deze pijnlijke opmerking, hou ik nog wel van je hoor.quote:
Aardige mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voor wat? Ik ben altijd zo aardig tegen je, godverdomme
Ik ben aardig..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aardige mensen.
Mensen die echte namen gebruiken.
Ik niet meer van jouquote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondanks deze pijnlijke opmerking, hou ik nog wel van je hoor.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Nooooooooooeeeeesquote:
Nee.quote:
Neen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
ovoxo nu ik je naam weet heb ik het gevoel de eerste honk bereikt te hebben![]()
![]()
Hihi daar was ik 3 maanden geleden al.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
ovoxo nu ik je naam weet heb ik het gevoel de eerste honk bereikt te hebben![]()
![]()
Ik weet ik faal met de vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihi daar was ik 3 maanden geleden al.
Jij.quote:
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.quote:
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Nice nice!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.
Maar mijn rol tja.. was lachwekkend vond ik zelf. Maar goed genoeg
Wat ging je doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.
Maar mijn rol tja.. was lachwekkend vond ik zelf. Maar goed genoeg
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hierbij heb ik je officieel gefriendzoned.
Sgoed kom maar langsquote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil in iemands neukzone komen. Ben wel klaar met het pishonk.
De neukzone is een hoax, althans dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil in iemands neukzone komen. Ben wel klaar met het pishonk.
Bitch.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hierbij heb ik je officieel gefriendzoned.
Jamaar jij bent een oude meneer.quote:
Nah zo bijzonder ben je ook niet.quote:
EN BASSIE ZIT VOL KATTENKWAADquote:
Dat krijg je als je mij friendzoned. Eigen schuld.quote:
Hihi dat was dus vorig jaar?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben naar 'n concert van Bassie en Adriaan geweest in groep 5 ofzo
Oke je bent officieel weg uit de friendzone. Daten?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mij friendzoned. Eigen schuld.
quote:
Hallo Ad ik ben Skv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |