Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.
[..]
Jij weet wel waar je het over hebt he? Dat kan ik waarderen.![]()
Ook al twee keer op rij gehad hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
Pff die date voor morgen is afgezegd.. alweer... had er wel weer zin in ..maarja t zal eens meezittende tering
Whaat. Deel eens?quote:
Kut.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
Pff die date voor morgen is afgezegd.. alweer... had er wel weer zin in ..maarja t zal eens meezittende tering
Ik vind de pakken nog ietwat tegenvallen. Ben in pakken groter fan van Mc Gregor.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.
Sparen.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:
Of een clip-on-das met dasspeld. En dan opgetrokken met de punt tot de navelquote:Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind de pakken nog ietwat tegenvallen. Ben in pakken groter fan van Mc Gregor.
Maar de overhemden zijn wel erg fijn.
Overhemden met borstvakjes.Als een zakhorloge aan een touwtje ipv ketting.
Lovely.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.
Sparen.
Oh, en dit colbertje vind ik nu tof:
[ afbeelding ]
Had 'm vier jaar geleden gekocht en hij paste me de afgelopen 3 jaar niet meer. Nu wel weer
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Of een clip-on-das met dasspeld. En dan opgetrokken met de punt tot de navel
Dat is waar, daarom ga je nu heel stiekem iedereen DMen en doen wij alsof onze neus bloedt.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze kan deze topics toch terug lezen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik wil trouwens wel een dasspeld.
En een hoed. En een monicle en wandelstok.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Sparen.
Oh, en dit colbertje vind ik nu tof:
[ afbeelding ]
Had 'm vier jaar geleden gekocht en hij paste me de afgelopen 3 jaar niet meer. Nu wel weer
Lees jij hier Goftedomme ook al mee?quote:
Ja.quote:
Neen, ik kwam hier om gentlemens, en toen zag ik jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Lees jij hier Goftedomme ook al mee?![]()
Mijn privéleven, wat doe je? !?!
Dan ben je gewoon een:quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik wil trouwens wel een dasspeld.
En een hoed. En een monicle en wandelstok.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een:
[ afbeelding ]
Welkom, pop.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, ik kwam hier om gentlemens, en toen zag ik jou.
Ik urineer af en toe over Skv om mijn territorium af te bakenen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik urineer af en toe over Skv om mijn territorium af te bakenen.
[..]
[..]
Ja inderdaad pis eens over mij heen.quote:
Wij hebben dat soort dingen nodig, voornamelijk om al die vervelenden knappe vrouwen van ons af te houden.quote:
Halloquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben dat soort dingen nodig, voornamelijk om al die vervelenden knappe vrouwen van ons af te houden.
Ik word er ook gek van. Allemaal willen ze op me pissen. Vrouwen en hun geursporen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben dat soort dingen nodig, voornamelijk om al die vervelenden knappe vrouwen van ons af te houden.
Oh? Dan moet ik dus nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van. Allemaal willen ze op me pissen. Vrouwen en hun geursporen.
Alles goed?quote:
Neuken?quote:
Meestal willen ze tijdens de seks al hun vriendinnen bellen om te bewijzen dat ik er echt ben, en hun vriendinnen die dan weer langs willen komen, en die nemen dan ook weer vriendinnen mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Ow nou meestal willen ze keihard neuken en dan die sexgeur over me heen plakken zodat andere vrouwen kunnen ruiken dat ik geneukt heb /true story
QFTquote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal willen ze tijdens de seks al hun vriendinnen bellen om te bewijzen dat ik er echt ben, en hun vriendinnen die dan weer langs willen komen, en die nemen dan ook weer vriendinnen mee.
Het is altijd zo'n uitputtingsslag.
Ik hoor bij deze clan, g.quote:
Heel goed zelfs.quote:
Ik zou er trots op zijn!quote:
Meer drinken, chimeid.quote:
Ze was te min voor hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er was toch een meisje geïnteresseerd in je? Waar is zij gebleven?
Weet niet.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan spaar je toch elk plasje, vrouwen zeiken zo vaak dat zal vast geen probleem zijn
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
Kunnen we ophouden om te filosoferen over het draperen van bakjes urine op mijn gelaat en figuur?
Ik trek met dat persoonlijk aan en dat ruikt onfris.
Het was niet wederzijds.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er was toch een meisje geïnteresseerd in je? Waar is zij gebleven?
Ja man, fapper for die leventje.quote:
Sorry schatje. Ik zal je weer alleen laten met je FOK-vriendjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
Kunnen we ophouden om te filosoferen over het draperen van bakjes urine op mijn gelaat en figuur?
Ik trek met dat persoonlijk aan en dat ruikt onfris.
Zo was het heul niet, ze had teveel gevoelens voor mij.quote:
Jamaar die plagen mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik zal je weer alleen laten met je FOK-vriendjes.
Go get them!
Te veel gevoelens voor jou? Dat is toch goed, huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo was het heul niet, ze had teveel gevoelens voor mij.
Ey. Blijf! Vrouw!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik zal je weer alleen laten met je FOK-vriendjes.
Go get them!
Hey! Niet zo hè.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zal het wel verdient hebben als zelfs FOK!kers je uitkotsen
Gevoelens. Gadver.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo was het heul niet, ze had teveel gevoelens voor mij.
Niet als het niet wederzijds is.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Te veel gevoelens voor jou? Dat is toch goed, huh?
Voel je niks van!quote:
Godverdomme zeg, dat doet pijn, ja?!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zal het wel verdient hebben als zelfs FOK!kers je uitkotsen
gisteren vieze muziek, vandaag zijn wij vies. gaat goed hierquote:
Jij vond ze ook viespeuken hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gisteren vieze muziek, vandaag zijn wij vies. gaat goed hier
Zo ben ik niet ja, ik maak geen misbruik van mensen hun gevoelens.quote:
Efukt.com.quote:
Held.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ben ik niet ja, ik maak geen misbruik van mensen hun gevoelens.
Overigens doe ik dat wel, maar Lynn vond ik te lief om het bij te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Overigens doe ik dat wel, maar Lynn vond ik te lief om het bij te doen.
Verkapte kijk-mij-gevoelig-zijn-dus-als-ik-je-hossel-dan-ben-ik-een-sir-post.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, Rowena.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En waarom was het niet wederzijds, Rayen?
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
SAY WHAT.quote:
Da's pas échte liefde.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.
Ik hossel niemand, comfortzone man.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gevoelig-zijn-dus-als-ik-je-hossel-dan-ben-ik-een-sir-post.
[ afbeelding ]
Wist ik wel hoorquote:
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan toch gevoelens krijgen voor haar? Laten groeien zeg maar
Kutheloefquote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iemand bij zn echte naam blijft noemen.
Nu weet heel fok hetquote:
Zo wanhopig ben ik dus niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed van je hoor, Heloef. Zo om een meisje zitten springen maar dan toch afstand nemen omdat je haar niet wil gebruiken.
Je vindt vast wel iemand waar je tot over je oren verliefd op wordtquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.
Dan houd het opquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd mijn beste, een maand lang.
Lekker warm.quote:
Ondanks deze pijnlijke opmerking, hou ik nog wel van je hoor.quote:
Aardige mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voor wat? Ik ben altijd zo aardig tegen je, godverdomme
Ik ben aardig..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aardige mensen.
Mensen die echte namen gebruiken.
Ik niet meer van jouquote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondanks deze pijnlijke opmerking, hou ik nog wel van je hoor.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Nooooooooooeeeeesquote:
Nee.quote:
Neen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
ovoxo nu ik je naam weet heb ik het gevoel de eerste honk bereikt te hebben![]()
![]()
Hihi daar was ik 3 maanden geleden al.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
ovoxo nu ik je naam weet heb ik het gevoel de eerste honk bereikt te hebben![]()
![]()
Ik weet ik faal met de vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihi daar was ik 3 maanden geleden al.
Jij.quote:
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.quote:
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Nice nice!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.
Maar mijn rol tja.. was lachwekkend vond ik zelf. Maar goed genoeg
Wat ging je doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel oke. Alleen was die kerel zo lang van stof. Dus moeten we even over nadenken.
Maar mijn rol tja.. was lachwekkend vond ik zelf. Maar goed genoeg
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hierbij heb ik je officieel gefriendzoned.
Sgoed kom maar langsquote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil in iemands neukzone komen. Ben wel klaar met het pishonk.
De neukzone is een hoax, althans dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil in iemands neukzone komen. Ben wel klaar met het pishonk.
Bitch.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hierbij heb ik je officieel gefriendzoned.
Jamaar jij bent een oude meneer.quote:
Nah zo bijzonder ben je ook niet.quote:
EN BASSIE ZIT VOL KATTENKWAADquote:
Dat krijg je als je mij friendzoned. Eigen schuld.quote:
Hihi dat was dus vorig jaar?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben naar 'n concert van Bassie en Adriaan geweest in groep 5 ofzo
Oke je bent officieel weg uit de friendzone. Daten?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mij friendzoned. Eigen schuld.
quote:
Hallo Ad ik ben Skv.quote:
Eerst kroelen.quote:
Okee.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke je bent officieel weg uit de friendzone. Daten?
Ik ben idd dirty ja, sorry dat je er zo achter moest komenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. ik had wel gelijk! Jij bent ieuw!
Kleine slettebak!quote:
Ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
Wie wil mijn 06 kunnen we appen en shit
Bij deze bezegeld.quote:
Moet je klappen jongen? Zo praat je niet over mijn FOK! vriendin.quote:
Dacht het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Yeeeey. En nu mag je niet meer met andere vrouwen praten
Jaloers krengquote:Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Yeeeey. En nu mag je niet meer met andere vrouwen praten
Ben een onzeker tienermeisje dat denkt dat je vreemd gaat met elk contact van het tegenovergestelde geslacht.quote:
IEMAND HOU ME TEGEN JONGE, HOU ME TEGEN!quote:
Ow met mannen kan hij ook vreemdgaanquote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben een onzeker tienermeisjes dat denkt dat je vreemd gaat met elk contact van het tegenovergestelde geslacht.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben een onzeker tienermeisjes dat denkt dat je vreemd gaat met elk contact van het tegenovergestelde geslacht.
Ik niet, vind zo een matpartij wel kicke om te zienquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef heloef het volgende:
[..]
IEMAND HOU ME TEGEN JONGE, HOU ME TEGEN!
Hij is geen homoquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow met mannen kan hij ook vreemdgaan
Kamehameha enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, vind zo een matpartij wel kicke om te zien
Doe eens details pménquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben idd dirty ja, sorry dat je er zo achter moest komen
Niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zit nog in de kast
[..]
Hudokan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet.Ik weet het want hij en ik gaan op dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat we de titel van de SC moeten veranderen in 'geen meets, geen dates en alleen wanhopig gehossel. Verder niks meer.'
Ik vind het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat we de titel van de SC moeten veranderen in 'geen meets, geen dates en alleen wanhopig gehossel. Verder niks meer.'
Ik vind het wel leuk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik stem voor.
In augustus komt alles goed, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef shifto het volgende:
[SC] Loslaten van je ex, wat niet lukt, en hosselen ook niet #15
Wat is je favo SC dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
Dit is wel mijn op 1 na favo SC geworden
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit te trillen achter m'n PC. Ik weet hoe 'ie knuffelt, dus ik heb veel te verliezen.
Ik hossel jou in 3 seconden.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel leuk.
quote:
Volgens mij is niemand voorquote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
we kunnen er ook een bro topic van maken voor alleen de bro's en kunnen we fantaseren over de chicks die hier niet mogen komen
dafuq ik denk dan dat ik in de avond genoeg te doen heb
Praatjes vullen geen gaatjes. (hihi)quote:
Ik heb een afschrikwekkende werking op vrouwen, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het komt door je condoommuts.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een afschrikwekkende werking op vrouwen, maak je geen zorgen.
Dit is een hosselpoging. Oh, en hij houdt ook niet van gepijpt worden en chocolade van tieten af likken. Dan weet je in elk geval wat je (niet) kunt verwachten, wanneer hij succesvol is.quote:
Ah oke, nu ben ik gerust gesteldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een afschrikwekkende werking op vrouwen, maak je geen zorgen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik val alleen op meisjes, hoe durf je daar aan te twijfelen.quote:
Die is gangster, biatch.quote:
Neenee, ik vertrouw je volkomenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val alleen op meisjes, hoe durf je daar aan te twijfelen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik las Den Bosch? Ooolleleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je weet wel.quote:
Oh zoquote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel.
Als het zo zit:
[ afbeelding ]
Ik bedoel het lief.quote:
You dont say!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet je ff de lapo hunten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heel charmant ja.quote:
Dus het houdt voor mij al op? Lekker dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ze betalen gewoon alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef shifto het volgende:
Lelijke mensen zijn wel pro hoor als ze een chick hebben. Ze spelen op hard mode
Nee je speelt gewoon hard modequote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus het houdt voor mij al op? Lekker dan.
Ja, maar zij betalen alle kleding, tassen enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Wij mooie mannen toch ook? Alleen dan in natura
Haha wat zei ik je ....quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar zij betalen alle kleding, tassen enzo
Hij moet wel een beetje mooi zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind jij niet erg gezien je tasjessmaak
Nee dan betaal ik toch liever in naturaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar zij betalen alle kleding, tassen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |