quote:Op donderdag 5 april 2012 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De Helft.
vijftien er af, vijftien to go!
Moet kunnen toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry voor het ge-ego![]()
[ afbeelding ]
Jeeeeeeeejjquote:Op donderdag 5 april 2012 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry voor het ge-ego![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Check dat woest aantrekkelijke lichaam jonge.
[ afbeelding ]
trolololquote:Op donderdag 5 april 2012 08:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slekten matigen trol-hont, gaat nog even keihard over z'n nek als je op het punt staat weg te gaan. Op z'n kussen uiteraard, want op de gladde vloer is te makkelijk
.
Alles opgeruimd, nu op naar het werk
Wat zie je er goed uit zeg!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel zeker de goeie kant opquote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef milka82 het volgende:
Verdammt nog mal Skjoe,jij lekker wijf! Super enne die gele broek vind ik je mooi staan!
Tevens een ohai post,was de laatste weken afwezig want ietwat down..... Moet binnenkort geopereerd worden aan mijn kippenhok,de boel klopt niet helemaal. En ik ben ook druk aan het sporten/ afvallen begonnen,nog lang niet bij the hot-bod van Skjoe maar de teller staat nu na drie weken op min 4.... Nog zestien te gaan.....
Looking good!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bruidsjurk wordt dan ook gehaald; het is dus een geluksdagquote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb mijn assessment op vrijdag de dertiende.
Zolang je het blijft volhouden is het goedquote:Op donderdag 5 april 2012 09:29 schreef milka82 het volgende:
Oja Priem,het is bijna zover!
Renren succes!
En het is vreemd maar waar: ik krijg zoveel energie van sporten,ik zou serieus elke dag wel willen (maar ja,kan niet,mini mee in draagzak op de crosstrainer wordt lastig). Vanavond mag ik weer en ik heb er gewoon zin an! Nu volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij de TT
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
HahahhhahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij de TT
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn bruidsjurk wordt dan ook gehaald; het is dus een geluksdagBen et zekers
![]()
We gaan het zien, ik ga mijn best doen en SUPERDUPER GAVE SHIT laten zien.
Dankje!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:29 schreef milka82 het volgende:
Oja Priem,het is bijna zover!
Renren succes!
En het is vreemd maar waar: ik krijg zoveel energie van sporten,ik zou serieus elke dag wel willen (maar ja,kan niet,mini mee in draagzak op de crosstrainer wordt lastig). Vanavond mag ik weer en ik heb er gewoon zin an! Nu volhouden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
He bah, operasiequote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef milka82 het volgende:
Verdammt nog mal Skjoe,jij lekker wijf! Super enne die gele broek vind ik je mooi staan!
Tevens een ohai post,was de laatste weken afwezig want ietwat down..... Moet binnenkort geopereerd worden aan mijn kippenhok,de boel klopt niet helemaal. En ik ben ook druk aan het sporten/ afvallen begonnen,nog lang niet bij the hot-bod van Skjoe maar de teller staat nu na drie weken op min 4.... Nog zestien te gaan.....
Gaat lukken!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb mijn assessment op vrijdag de dertiende.
I lurve your hotnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij de TT
disclaimer
Haha, leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij de TT![]()
Je ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
waar is het de bedoeling dat de shoot gaat plaatsvinden, welke stad?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe ! heb jij een idee wat een leuke fotolocatie kan zijn bij ons in de buurt... Mag maximum een kwartier rijden zijn.. Gisteren naar bossen gegaan; maar daar moet je al een half uur lopen; voor je bij een mooi ven terecht komt. Ja dat gaat em nie worden nieEn ik ben inspiratieloos want ik ken hier heul niet veel in de buurt
Enigen tips?
Ehr. Ehhhhrrrr.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe ! heb jij een idee wat een leuke fotolocatie kan zijn bij ons in de buurt... Mag maximum een kwartier rijden zijn.. Gisteren naar bossen gegaan; maar daar moet je al een half uur lopen; voor je bij een mooi ven terecht komt. Ja dat gaat em nie worden nieEn ik ben inspiratieloos want ik ken hier heul niet veel in de buurt
Enigen tips?
Even dm gestuurdquote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar is het de bedoeling dat de shoot gaat plaatsvinden, welke stad?
Jaoh best moeilijk nog eikquote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ehr. Ehhhhrrrr.
nee, maar ik zal eens broeden
Anders huilie!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
Jij gaat rocken ren![]()
HET MOET !! Anders billekoek
Hetmoet!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat lukken!!!!
[..]
I lurve your hotness
Wat laat trouwens, je trouwt zaterdag toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn bruidsjurk wordt dan ook gehaald; het is dus een geluksdagBen et zekers
![]()
Ik trouw de 28stequote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat laat trouwens, je trouwt zaterdag toch?Of is dat gebruikelijk? Ik ben nog nooit bij een echte bruiloft geweest.
Komt nu wel heel dichtbij hč!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik trouw de 28steDus 2 weken van te voren
Heul dichtbijquote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komt nu wel heel dichtbij hč!Ligt alles op schema?
Ooh, dan valt het weer meequote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik trouw de 28steDus 2 weken van te voren
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De Helft.
vijftien er af, vijftien to go!
Bwhahaha! Welke?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh awesome in de collegezaal waar we 8 colleges hebben doorgebracht zat asbest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |