Son of Chime was tof om te horen, die kende ik nog niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 01:22 schreef timbob het volgende:
Eerste live set van Orbital, met introductie van Paul zelf
Nice, die ga ik zeker ff checkenquote:
Orbital begint om 23:30 Nederlandse tijd en gaan door tot 01:00quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nice, die ga ik zeker ff checken
Madchester
De mijne is vandaag binnen gekomen, heb gekozen voor de rood en geel/groen gekleurde vinyl versie gekozen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:03 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat gaat na Jam & Spoon alweer geld kosten. Het debuutalbum wordt opnieuw uitgebracht in meerdere versies.
https://orbital.tmstor.es/?lf=047b63ff0a86861ee7d5beb1326a213a
[ afbeelding
Nuo hij is binnen, wat een pakket zeg. Dat boek is ook geweldig!quote:Op woensdag 24 april 2024 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De mijne is vandaag binnen gekomen, heb gekozen voor de rood en geel/groen gekleurde vinyl versie gekozen.
Al had ik eigenlijk liever de 4LP versie met boekje gehad.. ¤140 is me iets te gortig.
Bij In Sides ga ik denk ik wel de Deluxe versie kopen, dat is toch het beste album dat ze gemaakt hebben.
Maar dan wil je natuurlijk weer de vierdubbele gesigneerde LP versie.
[ afbeelding ]
Ik hoop het, heel veel mensen willen vooral In Sides op Vinyl hebben (oa ik) en het is dan raar om the Green en Brown albums over te slaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nuo hij is binnen, wat een pakket zeg. Dat boek is ook geweldig!
Maar dit gaat ze voor al hun albums doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |