Ah oké, jij hebt ook dat advies gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik heb eerder wel rond een uur of half 4 groente gegeven en dat is vanzelf opgeschoven toen we zijn begonnen met brood.
Ongeveer zo deden wij het ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm hij begint rond 7 uur. Soms half 8 met rijstebloem in de melk.
Rond 10u fruit, rond 11/1130 fles. En dan rond 15/1530 weer fles. Meer tijd ertussen trekt ie niet. Ook niet met 210-7. En dan eh had ik een paar dagen rond 1730 groente gegeven. De ogen van de wvp schoten nog net geen vuur toen ik dat zei. Want dan zou hij geen trek meer hebben in de fles van eh.. 1930.
Maar mag ik met 6 maanden al soepstengel of iets geven dan?
Je kan het toch gewoon proberen met een beker? Anders leren ze t nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Billie moet nog zes maanden worden.
Beker drinken en soepstengel/rijstwafel lijkt me dus zeker nog niet aan de orde. En zeker niet als vullend geheel.
Laat de CB dame lekker lullen over wanneer je het geeft.
wij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik heb eerder wel rond een uur of half 4 groente gegeven en dat is vanzelf opgeschoven toen we zijn begonnen met brood.
De Lodger hè? Die hebben we een keer geprobeerd maar dat beviel niet zo. Een doek en Bondolino verder nu.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef mikoxx het volgende:
Kuuks, jij had toch de drager van mijn overgenomen? Hoe bevalt ie? Sry voor de offtopic vraag hier....
Wat een onzin zeg...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon proberen met een beker? Anders leren ze t nooit.
Ik heb het toch niet over sap? gewoon een bekertje met water...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg...
Alsof je daar al voor 6 maanden mee moet beginnen, anders ben je te laat. Ik zou eerder zeggen dat je te vroeg begint als je het dan al gaat doen. Sap en soepstengel is niet de voeding die een kindje bij die termijn nodig heeft.
Nee ik ook niet, ik geef S water want dat vind ze lekker maar dat is maar max 20ml op een dag dus dat stelt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie er echt de meerwaarde niet van. En suiker erin vind ik echt idioot, persoonlijk.
Het lijkt me niet echt gezond om teveel flesvoeding te gaan vervangen door thee met melk en suiker!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Troeta het volgende:
Drinkt ie misschien te veel flesvoeding? Dat ze het daarom doen?
Je hoort dat wel vaker. Stond het ook niet op die lijst van bv.com? Tot zoveel maanden verdunnen met water. Het is al een geleden. Hier trouwens beiden vanaf 10 maanden koemelk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef PureEvil het volgende:
af en toe koemelk met water zal toch niet zó slecht zijn of wel? (die suiker daarentegen...)
Zat eens op een duits forum te lezen, en daar schreven mensen dat ze vanaf (ongeveer) 7 maanden koemelk met water gaven aan hun kind (niet dat ik dat zou doen hoor, laat dat ff duidelijk zijn...)
Ja ik was iets te enthousiast geloof ikquote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef laziness het volgende:
Wat een hoeveelheidKrijgt ze dan nog wel afwisseling?
![]()
Ik zou zelf trouwens nooit rijst en aardappel ergens tegelijk doorheen doen want dat valt in dezelfde categorie in mijn ogen.
hoeveel gram groente kook je dan? doe es een paar 'recepten'? Ik heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik ben hier ook aan het koken. Ook in grote hoeveelheden en dan 4 maaltijden. Vriezer vol en zodra er weer bakjes vrij zijn kan ik weer nieuw koken. Dus al je genoeg bakjes hebt en genoeg ruimte in je diepvries is afwisseling ook geen probleem:D
Opperdepop van Albert Heijn is een leuk receptenboekquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef PureEvil het volgende:
hoeveel gram groente kook je dan? doe es een paar 'recepten'? Ik heb de smaak te pakken![]()
Ik heb plek genoeg in de diepvries iig. En die rode bakjes zijn van die ijsblokjes staafjes, dus die kan ik als het bevroren is in zakjes doen.
Ook niet als je er purree van maakt? Met opvolgmelk?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Kyara het volgende:
aardappels worden hier sowieso niet gewaardeerd dus die gaan nergens meer door heen.
Nee, hij vind er echt niks aan. Heeft volgens mij meer met de structuur te maken dan met de smaak. Als de stukjes groter worden dan proberen we het gewoon weer opnieuw.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook niet als je er purree van maakt? Met opvolgmelk?
Je kan voor jouw mannetje inmiddels al gewoon stukjes groente, vlees en aard op een bordje leggen he, en het hem zelf laten eten. Zo kan ie vrij makkelijk me jullie mee eten en hoef je niet meer apart voor hem te koken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, hij vind er echt niks aan. Heeft volgens mij meer met de structuur te maken dan met de smaak. Als de stukjes groter worden dan proberen we het gewoon weer opnieuw.
zijn we inderdaad mee bezig. Maar hij is nog niet zo ver dus dat gaat met kleine stapjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je kan voor jouw mannetje inmiddels al gewoon stukjes groente, vlees en aard op een bordje leggen he, en het hem zelf laten eten. Zo kan ie vrij makkelijk me jullie mee eten en hoef je niet meer apart voor hem te koken.
Ik heb wel nog tot een maand of 14 iets achter de hand gehad, voor als ze ons eten niet kon eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |