Het rare is dat ik normaal wel merk of ze honger heeft. Dan drinkt ze goed ( niet super).quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Zoë23 het volgende:
Kz
Ik heb geen ervaring met fv maar als ze honger zou hebben zou je dat wel kunnen merken aan haar gedrag? En zou ze de fles wel leegdrinken?
Mijn zus geeft fv en gaf rond de 4-5mnd een potje groente of fruit en mijn nichtje at een half potje.
Ze geeft het dan idd waarschijnlijk zelf aan. Wat super leuk ! Ze wordt zo grootquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef Zoë23 het volgende:
Dan geeft ze het dus zelf wel aan als ik het zo hoor lees
Ben ook een voorstander van vers
Ik had er 1 die gewoon geen vers wilde. Gewoon echt niet. En potjes gingen als een tierelier.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ben niet tegen potjes, maar wil graag "enkele" smaken en geen toevoegingen nu. Ook wil ik graag wat meer structuur en wat minder papperig
Super !quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had er 1 die gewoon geen vers wilde. Gewoon echt niet. En potjes gingen als een tierelier.
Nu eet ze wel gewoon met de pot mee en eet ook echt alles.
Floris was ook zo idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had er 1 die gewoon geen vers wilde. Gewoon echt niet. En potjes gingen als een tierelier.
Al die potjes smaken ook gewoon zoetig, ik snap het wel. Normaal is de meeste groente toch iets bitter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Floris was ook zo idd.
Behalve fruit, dat ging.wel goed.
Maar groente moest ie vers echt niet.
Dat ging.pas later goed.
Mijn baby vindt fruit maar matig lekker. Tegenwoordig gaat banaan in stukken, maar hiervoor moest alles superglad gepureerd zijn. Dan gingen potjes toch vaak het beste. Er zijn wel potjes te krijgen zonder allerlei toevoegingen enzo. Eerste hapjes heb ik sowieso uit pot gegeven, door het bewerkingsproces is dat makkelijker verteerbaar en kunnen de darmen een beetje wennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef oeke het volgende:
*schop!
Ik ben zo trots op mij meisje, zat ze gisteren zo netjes haar yoghurt te eten. Met 10 maanden!
Doet die Rapley toch iets goed.![]()
Ze had trouwens ook koorts, dus ze was wel een beetje zielig.
Wat knap en wat zit ze lekker te eten!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef oeke het volgende:
*schop!
Ik ben zo trots op mij meisje, zat ze gisteren zo netjes haar yoghurt te eten. Met 10 maanden!
Doet die Rapley toch iets goed.![]()
Ze had trouwens ook koorts, dus ze was wel een beetje zielig.
+1! Echt knap Oeks.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat knap en wat zit ze lekker te eten!![]()
En dat ze niet eens haar bordje of lepel op de grond gooit. Hier wordt het bord omgekieperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |