Gastquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag ook in gebruik, ben benieuwd wat firmware 1.28 gaat doen.
Vind het enige minpunt tot nu toe die menuknop die soms er staat als het niet nodig is, zoals in GTA 3. Druk er de hele tijd per ongeluk op, en dan krijg je een replay te zien.
Bij mij start GTA 3 niet eens op. Crasht gewoonquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Vind het enige minpunt tot nu toe die menuknop die soms er staat als het niet nodig is, zoals in GTA 3. Druk er de hele tijd per ongeluk op, en dan krijg je een replay te zien.
maar uit mn hoofd zou 1.28 camera en accu optimalisatie bieden. Op dat gebied nog iets te verbeteren volgens jou, of is het nu al 'redelijk' (geen Nokia perikelen met de accu bv.)quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Dennis101 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heeft deze een notificatie ledje (voor berichten, mails ed.)?
Oh, dat is best een flinke lijst alquote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij start GTA 3 niet eens op. Crasht gewoon![]()
Net zoals bij asphalt, NFS, modern combat 2 en 3.
Restarting...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, dat is best een flinke lijst alreboot al geprobeerd, wellicht een reset? Zijn toch allemaal redelijke mainstream games waar op een minst een aantal in ieder geval van zouden moeten starten.
Hehe, bedanktquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gastgoede smaak in muziek én in gadgets
Dat is erg apart, legale versies? Al gereboot neem ik aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net zoals bij asphalt, NFS, modern combat 2 en 3.
Oh, nja ben benieuwd naar de changelog. Paar daagjes en dan zal ie er wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar uit mn hoofd zou 1.28 camera en accu optimalisatie bieden. Op dat gebied nog iets te verbeteren volgens jou, of is het nu al 'redelijk' (geen Nokia perikelen met de accu bv.)
Nee geen legale versie...en restart heb ik nu geprobeerd, maar helaas geen effect.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe, bedanktWas helemaal niet van plan m'n HTC Desire up te graden maar blij dat ik het toch gedaan heb.
[..]
Dat is erg apart, legale versies? Al gereboot neem ik aan?
[..]
Oh, nja ben benieuwd naar de changelog. Paar daagjes en dan zal ie er wel zijn.
Accuverbruik kan ik nog geen uitlatingen over doen aangezien hij al sinds dat ik hem binnen heb (13:30) aan het stopcontact hangt. Maar al zou ie 6 uur meegaan, hij is prachtig
Hm, allemaal van dezelfde bron gedownload? Lijkt far-fetched, maar misschien zijn de APK's van die website/download gewoon verneukt. Heb je wel in GTA 3 bijvoorbeeld de 450-500MB aan data moeten downloaden? Na het opstarten van het spel dus?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee geen legale versie...en restart heb ik nu geprobeerd, maar helaas geen effect.
Applanetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hm, allemaal van dezelfde bron gedownload? Lijkt far-fetched, maar misschien zijn de APK's van die website/download gewoon verneukt. Heb je wel in GTA 3 bijvoorbeeld de 450-500MB aan data moeten downloaden? Na het opstarten van het spel dus?
Anders zou je hem helemaal moeten hard-resetten, maar dat is wel weer een gedoe voor iets dat zou moeten werken.
Misschien zou je er dan gewoon voor moeten betalen, in plaats van te kutten met gekraakte apps.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb geen credidcard.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien zou je er dan gewoon voor moeten betalen, in plaats van te kutten met gekraakte apps.
Ook dan zijn er genoeg (prepaid) mogelijkheden. Maar goed, de hele wel/geen creditcard en wel/geen applanet discussie is al zo vaak gevoerd, laten we daar dit topic niet mee verziekenquote:
Ik heb die discussie nog nooit gezien. Achja mijn mening is dat ze meer betalingsmogellijkheden moeten hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dan zijn er genoeg (prepaid) mogelijkheden. Maar goed, de hele wel/geen creditcard en wel/geen applanet discussie is al zo vaak gevoerd, laten we daar dit topic niet mee verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |