Ah nog nooit een paasuitzending gezien van Ekstra Weekend?quote:
Zie het als een teken van levenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Zo mis je Maus en zo opent hij weer een topic
quote:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
Ik klik niet. Goed, hè??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef hole1988 het volgende:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
I feel you bro!quote:
Iemand topchef gezien deze week? Ze hebben echt 6 rampdebielen uit die provincie getrokken. Twee zijn er nog enigzins normaalquote:Op donderdag 5 april 2012 04:46 schreef CindieY het volgende:
Zeg, themauster, zo vreemd ben ik als rasechte Groningse helemaal niet
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden warenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I feel you bro!
Moguh allemaal!
Wat een kutnacht
Ook fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden waren
Ik ben een studentje in tentamenweek die al af is gelopen, dus ik hoef niet te werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook fijnJe zou Vodafone gewoon jouw vrije dag moeten laten betalen
Ik werd midden in de nacht wakker: "KUT IK MOET NOG EEN OFFERTE DE DEUR UIT DOEN"Nutteloos, want om 3 uur 's nachts schiet dat niet op
Maar ik was bang dat ik iets was vergeten :S Gelukkig bleek het minder erg toen ik vanochtend hier op kantoor kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |