Franse broer van Kuipers mag fluiten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Che_ het volgende:
Hopelijk geen false ref dit keer tussen barca - chelsea zoals in 2009. Maar gezien de afgelopen wedstrijden ziet het er niet goed uit
Als jij hem wel kent (Ik enkel van naam is wel heel erg voor mijn tijd) Waarom vind je Chelsea geen mooie club dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je ze gaat vragen wie Peter Osgood is staan ze met hun bek vol tanden
Omdat die club verneukt is door een Rus . het romantische van spelers zoals Zola Vialli etc is er vanafquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij hem wel kent (Ik enkel van naam is wel heel erg voor mijn tijd) Waarom vind je Chelsea geen mooie club dan?
Torres scoort meer in jouw dromen dan in het echt.quote:
Ooit vond ik het een leuke club.. totdat ze een prijs probeerde te kopenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij hem wel kent (Ik enkel van naam is wel heel erg voor mijn tijd) Waarom vind je Chelsea geen mooie club dan?
Naja ik ben mijn sympathie er niet door verloren al sloeg die blinde wil om het elftal te verjongen echt nergens op. Ik wil mijzelf ook geen fan noemen maar ik hoop wel altijd dat ze doorgaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Omdat die club verneukt is door een Rus . het romantische van spelers zoals Zola Vialli etc is er vanaf
Wies da?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Franse broer van Kuipers mag fluiten.
quote:@bjornkuipers lekker dan, me brada van anotha motha mag finale fluiten
Øvrebø was the target of further criticism when refereeing the UEFA Champions League semi-final second leg between Chelsea and Barcelona on 6 May 2009, turning down at least four penalty appeals by the Chelsea team, and also sending off Barcelona left back Éric Abidal, though replays show that he did not touch Chelsea striker Nicolas Anelka.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Che_ het volgende:
Hopelijk geen false ref dit keer tussen barca - chelsea zoals in 2009. Maar gezien de afgelopen wedstrijden ziet het er niet goed uit
Jack ligt onder zonnebank.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Jack nog ter plekke voor een interview?
Sjek zit met een sigaar in de jacuzzi na een ontspannend avondje zonnebanken, hij heeft Ainsley op pad gestuurd.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Jack nog ter plekke voor een interview?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Øvrebø was the target of further criticism when refereeing the UEFA Champions League semi-final second leg between Chelsea and Barcelona on 6 May 2009, turning down at least four penalty appeals by the Chelsea team, and also sending off Barcelona left back Éric Abidal, though replays show that he did not touch Chelsea striker Nicolas Anelka.
After the final whistle, several Chelsea players confronted Øvrebø on the field including substituted Didier Drogba, who was recorded shouting "It's a fucking disgrace!" into live television cameras. Chelsea manager Guus Hiddink labelled the referee's performance as "the worst I have ever seen". Chelsea defender José Bosingwa also had harsh words for Øvrebø, saying "I don't know if he's a referee or a thief", though he later admitted that he regretted his choice of words. Øvrebø was believed to have been smuggled out of England by police in fears for his safety after receiving a number of death threats. Chelsea quickly moved to distance the club from these threats by reporting via their website "Following media reports claiming threats have been made against the referee, Chelsea Football Club would like to make clear that it condemns any form of threat against players, officials or supporters".
Drogba was subsequently banned for four matches (plus two matches suspended for two years) by UEFA for his behaviour, while Bosingwa was banned for three matches (plus one suspended). As part of the same judgement, Chelsea were fined £85,000 for improper conduct on the part of Chelsea players and fans. Following an appeal by both players, personally attending a hearing in Switzerland, they both had their bans reduced by one match. Prior to the semi-final, Øvrebø had also handled 21 other Champions League games among a total of 48 UEFA matches overall.
quote:
Oh okee, nou bedankt jongens.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Sjek zit met een sigaar in de jacuzzi na een ontspannend avondje zonnebanken, hij heeft Ainsley op pad gestuurd.
Zijn precieze tweet is dit:quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
Kuipers: hopen mag ik Barca - Chelsea fluiten
want dan ik veel pingels geven
quote:@bjornkuipers als ik de match Barcelona - Chelsea mag fluiten zal ik alle niet gegeven penalties door Øvrebø dubbel en dwars goedmaken!
Geen dank.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Oh okee, nou bedankt jongens.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef Rodawa het volgende:
Godver die herhaling, waarom geeft hij die bal niet af? Dan had het 1-2 geweest en was Benfica door. Kut.
dit is toch aandoenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Rodawa het volgende:
Kan het interview met Kalou niet gewoon in het Engels? Dit is toch niet verstaanbaar.
Jack is degene die ongelooflijk trots is dat hij mag interviewen en hoogstwaarschijnlijk nog wel een tikje op de ander z'n rug geeft of vraagt of hij op schoot komt zitten.quote:
Ligt aan jou. Of wellicht woon ik wel gewoon te dicht in de buurt van Rotterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Rodawa het volgende:
Kan het interview met Kalou niet gewoon in het Engels? Dit is toch niet verstaanbaar.
Met 'the happy chromosome' inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
Kalou praat als een dyslectische mongool met een IQ van -80
Moest stiekem toch lachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch merkwaardig hoe snel iemand een Rotterdams accent oppikt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 'the happy chromosome' inderdaad.
Knap dat Barcelona met 10 man in blessuretijd nog de 1-1 erin schiet en daardoor de finale bereikt op Stamford Bridge.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De avond dat mijn Barcelona afkeer officieel werd waar ik daarvoor enkel moe werd van de verheerlijking.
quote:
Jack zit straks in het vliegtuig met het gevoel: Ik heb Kalou mogen interviewen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack is degene die ongelooflijk trots is dat hij mag interviewen en hoogstwaarschijnlijk nog wel een tikje op de ander z'n rug geeft of vraagt of hij op schoot komt zitten.
Ik woon ook in de buurt van Rotterdam, dus het zal wel aan mij liggen inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Of wellicht woon ik wel gewoon te dicht in de buurt van Rotterdam.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Voebal we je maar nooit. asjeblif.
Praat jij eens in Baoulé en Dioula danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
Kalou praat als een dyslectische mongool met een IQ van -80
Dat is toch mooi, zoiets houdt ze jong.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack zit straks in het vliegtuig met het gevoel: Ik heb Kalou mogen interviewen.
Dan ga ik wel voor Cherylquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You keep your Voe, I want my Alba.
Onzin dat licht komt door de zon die weerkaatst op de Zweedse sneeuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Adobe Photoshop.
Omdat de g naast de h zit en het al laat is.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waarom haat Chelsea revanche nemen?
Kijk eens aanquote:Op woensdag 4 april 2012 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat de g naast de h zit en het al laat is.
Noorse sneeuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin dat licht komt door de zon die weerkaatst op de Zweedse sneeuw.
gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waarom haat Chelsea revanche nemen?
Ik moest serieus lachen om dat met Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
We wil de monsen eel hraag elpen met un vwerwormingsprobleemuh. Het had Fred Rutten kunnen zijn.
Je moet toch wat met al die naheffingen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen om dat met Bassie en Adriaan
Kippenvel!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
We wil de monsen eel hraag elpen met un vwerwormingsprobleemuh. Het had Fred Rutten kunnen zijn.
laat die jongen tochquote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Voebal we je maar nooit. asjeblif.
morgen pikquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You keep your Voe, I want my Alba.
Ik laat hem ookquote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
laat die jongen toch
hij doet zijn best
dat roep ik al 5 jaar,vooral die hekelijke pauzes tussen woorden.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat hem ook![]()
Tom moet echt stoppen, hij bakt er niks van..
Een Mihaylovje doenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
'De jarige Khedira is ziek'.
Geloof er niks van, hij is gewoon aan het feesten.
hm, of zal die het bed hebben gedeeld met de vrouw van Ramos?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
feestenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, of zal die het bed hebben gedeeld met de vrouw van Ramos?
Van Casillias na een diepte interview.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, of zal die het bed hebben gedeeld met de vrouw van Ramos?
Hoi.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef TakAFCA het volgende:
Hoi,
Ik ben Real speel kwartfinale CL en mijn stadion is niet uitverkocht.
Al die kutspelers maken allemaal shootquote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef Grifte het volgende:
Deze hockey commentator, wat een grafgast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |