Noodgedwongen tot 2 uur doorwerkenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die niet gaan slapen
Omdat ik het hele weekend door moet werken om dat project af te krijgenquote:
quote:
Gaat niet op voor mij, kroeg in de kelderquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gaat niet op voor mij, kroeg in de Oost-vleugel
Precies mijn gedachte toen ik het voor eerst zagquote:
Nee? Hoezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Hehe. Heb je ooit in bus 12 gezeten? Een vriend van mij zat laatst voor het eerst in die bus en had meteen iets van "wtf."
Wtfquote:Op donderdag 5 april 2012 00:52 schreef Ezell het volgende:
Op sommige tijdstippen zit die echt propvol. Serieus, af en toe wachten honderden mensen tegelijk op nummer 12.
zwaaizwaai flikker niet van je brommertquote:Op donderdag 5 april 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
met die wijsheid verlaat ik jullie, het gaat u goed
ik heb me lesje geleerd !quote:Op donderdag 5 april 2012 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
zwaaizwaai flikker niet van je brommert
In de regen is het vooral plezierig. Welke bus neem jij?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wtf
De enige momenten dat ik in zo'n volle bus zit is rond 6en op de terugweg, dan stoppen ze soms gewoon niet omdat er niemand bij kan
Op de heenweg 6/7, op de terugweg de eerste de beste. Die komen er allemaalquote:Op donderdag 5 april 2012 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de regen is het vooral plezierig. Welke bus neem jij?
Nummer 12. Heel soms ook nummer 11.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op de heenweg 6/7, op de terugweg de eerste de beste. Die komen er allemaal![]()
Jij?
Naar de uithof toch? Die schijnt altijd idioot vol te zittenquote:
Benzineprijzenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:04 schreef leeell het volgende:
OV Perikelen
110,120,130 met 50cc 2takt !
ik lig nu overwegend naakt in bed op mobielfokquote:
mn automaatje 1:35 : 60 km/hquote:
Let je op, Kaasrol?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ik lig nu overwegend naakt in bed op mobielfok
en voordat je weer dm'd; nee geen pics
Gewoon naast de betaalde? Wordt hij ook gratis voor je gesloopt/gejatquote:Op donderdag 5 april 2012 01:05 schreef Ezell het volgende:
Waar kan je in de buurt van het treinstation gratis een fiets neerzetten? Wil ik ook doen.
eh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |