ditquote:
Gedaan, maar stel als m'n trein met een uur vertraagt, dan kom ik pas om 6 uur in Groningen, staan ze daar ook voor jan lul om 5 op mij te wachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Ezell het volgende:
Gewoon van tevoren zeggen dat je mogelijk zonder mobiel bent. Probleem opgelost, yiha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen delen wij wijn en brooooood.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
Maar natuurlijk, ik ben nu een van de aanhangers van God.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Samen delen wij wijn en brooooood.![]()
O ja... Eerder vanavond dacht zo'n vrouw in de trein dat ik geen Nederlands sprak. Ging ze haar vraag aan een meisje aan de andere kant van het treinstel stellen. Dat was best raar...![]()
Jawohl.quote:
Dat meisje en ik tegelijk: "quote:
Dat klinkt alsof ik een fruit ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Ezell het volgende:
Altijd goede verhalen hier. Dit is tenslotte MLN.
Hmm... ging wel. Ik heb er eentje waarschijnlijk niet gehaald. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik mijn boek niet heb geopend. En die van jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
True.
Hoe gingen je tentamens?
Twee goed, eentje slecht. Had iets meer m'n best moeten doen voor die ene.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm... ging wel. Ik heb er eentje waarschijnlijk niet gehaald. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik mijn boek niet heb geopend. En die van jou?
*Klop klop.*quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
onvoldoendes
projectwerk
deze week
Kan iemand een goeie mop vertellen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |