Waarvan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maareh: ik heb nog steeds de foto's niet gezien...
Ehm, ja, Peter... Ik weet niet wat je gebruikt, maar het doet vreemde dingen met je.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Geen idee, maar ik wilde ergens foto's van zien ofzo :p
Ja over de orgie toch? rememberquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oja, de ToF-orgiequote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, ja, Peter... Ik weet niet wat je gebruikt, maar het doet vreemde dingen met je.
Dat doet me dan weer denken aan user Ware-heden die gaat hardlopen.quote:
Ik heb een drankprobleemquote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver wat een stel korsakoff patiënten hier. 2 topics geleden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een drankprobleem+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
[..]
Ik heb een drankprobleemheb hier nog een half kratjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat was een klein probleempje.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan user Ware-heden die gaat hardlopen.
En fantastisch.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was een klein probleempje.
Hmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist het zelfs nog DavidEn ik heb toen amper/niet meegepost
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver wat een stel korsakoff patiënten hier. 2 topics geleden ofzo.
[..]
Ik heb een drankprobleemIk heb nog Grolsch Heracles blikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd hoor. Het zijn altijd van die momenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat gaat het toch altijd snel hier zeg...
Had jij morgen geen zeer belangrijk tentamen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef norich het volgende:
Nou de weg ben ik niet kwijt, wel de motivatie
dat is juist het hele eieretenquote:
Klopt!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had jij morgen geen zeer belangrijk tentamen?
Touché.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat is echt fantastisch.
Dit is gewoon fantastisch.
Over duitsersquote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Succes norich! Waar gaat het over?!
lekkerquote:
Eenmaal broodje Oeh met kaas voor deze knulquote:
hoe wil jij je eitje? Gebakken of bevrucht?quote:
;iquote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe wil jij je eitje? Gebakken of bevrucht?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Economiequote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Succes norich! Waar gaat het over?!
1997 beldequote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ich bin dabeiquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog 18 eieren liggen.
Ik zeg, gebakken eieren-meet bij mij thuis, over een half uur?
ZHE GERMANS!!quote:
Ga ik niet redden vanuit Amersfoortquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Uurtje dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik niet redden vanuit Amersfoort
ik ga naar bed toe. morgen rammelt die wekker weer om half 5. ander keertje dan maar?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Lonaa het volgende:
zeg david, kun je deze post even bij m'n notes onderbrengen? dan kan ik dat icoontje nl altijd weervindenquote:
Ja hoor, kan ik wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg david, kun je deze post even bij m'n notes onderbrengen? dan kan ik dat icoontje nl altijd weervinden
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga naar bed toe. morgen rammelt die wekker weer om half 5. ander keertje dan maar?
eitjes-meet bij Lonaa
met nadruk op 'je'quote:
Scheißequote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hoor, kan ik wel.
Doe het alleen niet![]()
25 pppquote:
Markoo is veel dikkerquote:
Dat klopt. Daarom moet hij meer rennen dan ikquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom moet hij meer rennen dan ik
MARKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIEP!
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zelfs Marko had die kans van Chelsea gescoord
Ik heb op dit moment een chatgesprek wat ook nergens over gaat ,zal wel in de lucht hangen.quote:
het is donker buiten dus ik zie niks hangenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een chatgesprek wat ook nergens over gaat ,zal wel in de lucht hangen.
Niks, hij is nog steeds even sexy as alwaysquote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Torres, wat is er met hem gebeurd?
Je buik zit in de weg?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het is donker buiten dus ik zie niks hangen
Dankjewelquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef norich het volgende:
[..]
Niks, hij is nog steeds even sexy as always
bekogelt?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Hij wordt bekogelt met dingen uit dat hoek"
Commentator
RIP Nederlandse taal op televisie.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Hij wordt bekogelt met dingen uit dat hoek"
Commentator
Teamgenoot een keer tegen mij, met de tennistraining:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
dame en heer uit mijn team moesten keer mixen en die kerel sloeg niet diep genoeg op de helft van de tegenstander... dame bleef maar schreeuwen; DIEPER! DIEPER!![]()
![]()
bekogelen [beˇkoˇgeˇlen], ww., bekogelde [beˇkoˇgelˇde], bekogeld [beˇkoˇgeld]quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Teamgenoot een keer tegen mij, met de tennistraining:
'Jaaah, kom maar Peter: HARD EN DIEP!'
Tegenwoordige tijd doen we niet meer aan voor het gemak?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef norich het volgende:
[..]
bekogelen [beˇkoˇgeˇlen], ww., bekogelde [beˇkoˇgelˇde], bekogeld [beˇkoˇgeld]
Dankjewel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef norich het volgende:
[..]
bekogelen [beˇkoˇgeˇlen], ww., bekogelde [beˇkoˇgelˇde], bekogeld [beˇkoˇgeld]
d'r op of niet d'r op is de vraag?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Bootycall beantwoorden of bootycall niet beantwoorden? That's the question.
Volgens Steven is het "To say or not to say"quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Bootycall beantwoorden of bootycall niet beantwoorden? That's the question.
nee hoor, je was alleen erg stellig dat het d'r onder was en niet d'r op, vandaar de vraagquote:
Het wisselt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, je was alleen erg stellig dat het d'r onder was en niet d'r op, vandaar de vraag
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OmgTijd dat ik toch maar ga slapen dus.
Ja, moeten wij voor jou bepalen of jij geneukt moet worden of niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het wisselt.Ligt aan mijn stemming.
Desalniettemin, nog steeds geen antwoord.
Slaap ze.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo klinkt het wel heel erg vreemd.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, moeten wij voor jou bepalen of jij geneukt moet worden of niet?
doeiquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
lijkt er wel opquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Langer.quote:
Het maakt me weinig uit, is dat ook optioneel?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nou mensen, wat wordt het? Lonaa wel of geen bootycall?
Nou nou gedraag je eensquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg doggystylequote:
en neer en op en neer en op.quote:
Neen!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal wel ff een poll maken, moment.
een kleine pool.quote:
Davidquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poll: Moet Lonaa zich uit laten wonen?
• Ja!
• Nee!
• Alleen door Justin!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
• Ja!
• Nee!
• Alleen door Justin!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind het de laatste tijd sowieso weer lachen. Topics gaan weer rap ook soms.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel
Mooie groep zo in ToF![]()
Al gestemd?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zei iets over de groep van tof?
quote:
Ik ben er he?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind het de laatste tijd sowieso weer lachen. Topics gaan weer rap ook soms.
Dan krijg je dus alles zonder brood.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1 bigmac, 1 mcchicken, 1 gewone hamburger en een kleine sinas aub
Wel glutenvrij graag
Ja orgie toch.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zei iets over de groep van tof?
Hoe, wat, waar, wanneer?quote:
omdat het kan!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen die een cheeseburger zonder kaas bestellen
en meidenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongens, we moeten binnenkort gaan karten met z'n allen
o.a.quote:
Ja, ik werk niet meer bij de Mc. Maar steeds nee zeggen is ook zo eentonig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar, wanneer?
You kept it a secret for me?!
Betalen bij mij altijd die 75 cent meer. Jammerdan!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen die een cheeseburger zonder kaas bestellen
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik werk niet meer bij de Mc. Maar steeds nee zeggen is ook zo eentonig.
Bij mij toentertijd ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betalen bij mij altijd die 75 cent meer. Jammerdan!
Ik wil best meegaan, ga dan alleen niet zelf in een kart zitten.quote:
Dan maar wat patat erbij laten gooi'n. Hoop wel dat die shit niet in de buurt van bijv. een mckroket komt, want dan ben ik alsnog de sjaak (paneermeel e.d.)quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan krijg je dus alles zonder brood.
Zou er wel even bij zeggen dat je bestek wilt..
Dus je wordt af en toe gewoon gebeld terwijl je er niet meer werkt? Of wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik werk niet meer bij de Mc. Maar steeds nee zeggen is ook zo eentonig.
Neu, Marko en Wouter vragen zo af en toe of ik nog bij de Mac werk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je wordt af en toe gewoon gebeld terwijl je er niet meer werkt? Of wat?
ne, hij is gewoon aan het zeurenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je wordt af en toe gewoon gebeld terwijl je er niet meer werkt? Of wat?
Komt het niet. Wordt apart gebakken, met aparte tangen aangepakt en wordt ook apart gehoudenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan maar wat patat erbij laten gooi'n. Hoop wel dat die shit niet in de buurt van bijv. een mckroket komt, want dan ben ik alsnog de sjaak (paneermeel e.d.)
Als jij niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer gaan we nou eigenlijk die BBQ doen?
Even weer polletje maken. Markooooo weet nu wat het is dus markooo ga je gang.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer gaan we nou eigenlijk die BBQ doen?
Oh, you just got me confused..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, Marko en Wouter vragen zo af en toe of ik nog bij de Mac werk.
Mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, you just got me confused..
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt het niet. Wordt apart gebakken, met aparte tangen aangepakt en wordt ook apart gehouden
Bij ons zijn ze erg streng op kruisbesmetting in elke zin van het woord.
Wat was de uitslag van de poll trouwens?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maar Lonaa, moet jij niet eens weg? of komt er iemand langs?
zie boven, lijkt me duidelijk...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van de poll trouwens?
David komt uit Ecrypte. Dus hij is nogal cryptisch.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, you just got me confused..
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
David komt uit Ecrypte. Dus hij is nogal cryptisch.
padoem tssj!!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
eerst ons vragen wat te doen, komt er een poll, beslis je zelf al het niet te doen...quote:
GMTAquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst ons vragen wat te doen, komt er een poll, beslis je zelf al het niet te doen...
waarom vraag je het dan?
Omdat, toen iedereen ging zeuren: "oh moeten wij voor jou beslissen bla bla" ik zelf maar besloten heb.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst ons vragen wat te doen, komt er een poll, beslis je zelf al het niet te doen...
waarom vraag je het dan?
Poll: Moet Lonaa zich uit laten wonen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat, toen iedereen ging zeuren: "oh moeten wij voor jou beslissen bla bla" ik zelf maar besloten heb.
En toen kwam David met een poll.
Neem het niet zo opquote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat, toen iedereen ging zeuren: "oh moeten wij voor jou beslissen bla bla" ik zelf maar besloten heb.
En toen kwam David met een poll.
Wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
• Ja!
• Nee!
• Alleen door Justin!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Fijn dat je dat figuurlijk er nog even bijzet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook al van alles over me heen gekregen(figuurlijk dan he
)
ik had in gedachten de opmerking al klaar, las ik ineens dat laatste stukjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
)
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ben niet de moeilijkstequote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fijn dat je dat figuurlijk er nog even bijzet.
Hij editte z'n post gauw. Zag je het niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon een spoiler erbij verzinnen, toch David?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij editte z'n post gauw. Zag je het niet?
volgens mij zag alleen jij hetquote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij editte z'n post gauw. Zag je het niet?
Verstandigquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog een probleem.![]()
Ik ben bang dat ik voor mijn operatie moet stoppen met roken.
50 euro in de maand.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Verstandig
Scheelt een bult centen
al blijft het met jou maar de vraag of er ooit een edit is geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voordeel van blauw zijn, elke edit kan ik zo terughalen
x2quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Verstandig
Scheelt een bult centen
Hmmm, daar zit wat in.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al blijft het met jou maar de vraag of er ooit een edit is geweest
[..]
x2
Oneluv, babygrlquote:
x3, en je ruikt beter, en je bent gezonder, meer conditie.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al blijft het met jou maar de vraag of er ooit een edit is geweest
[..]
x2
True, maar, roken...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je mooi voor een avondje stappen gebruiken!
Ik wil ook wel stoppen, maar het komt zo dichtbij.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
x3, en je ruikt beter, en je bent gezonder, meer conditie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |