Waarvan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maareh: ik heb nog steeds de foto's niet gezien...
Ehm, ja, Peter... Ik weet niet wat je gebruikt, maar het doet vreemde dingen met je.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Geen idee, maar ik wilde ergens foto's van zien ofzo :p
Ja over de orgie toch? rememberquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oja, de ToF-orgiequote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, ja, Peter... Ik weet niet wat je gebruikt, maar het doet vreemde dingen met je.
Dat doet me dan weer denken aan user Ware-heden die gaat hardlopen.quote:
Ik heb een drankprobleemquote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver wat een stel korsakoff patiënten hier. 2 topics geleden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een drankprobleem+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
[..]
Ik heb een drankprobleemheb hier nog een half kratjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat was een klein probleempje.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan user Ware-heden die gaat hardlopen.
En fantastisch.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was een klein probleempje.
Hmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist het zelfs nog DavidEn ik heb toen amper/niet meegepost
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver wat een stel korsakoff patiënten hier. 2 topics geleden ofzo.
[..]
Ik heb een drankprobleemIk heb nog Grolsch Heracles blikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd hoor. Het zijn altijd van die momenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat gaat het toch altijd snel hier zeg...
Had jij morgen geen zeer belangrijk tentamen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef norich het volgende:
Nou de weg ben ik niet kwijt, wel de motivatie
dat is juist het hele eieretenquote:
Klopt!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had jij morgen geen zeer belangrijk tentamen?
Touché.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat is echt fantastisch.
Dit is gewoon fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |